Pricewatch voor HiFi-apparatuur

Pagina: 1
Acties:

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Iedereen kent natuurlijk de overbekende pricewatch van tweakers. Ik vroeg me af er ook zo'n soort pricewatch bestaat voor HiFi-apparatuur (versterkers, luidsprekers e.d.) die je dan onder rembours bijv. kunt laten bezorgen. Weet iemand of er zo'n site bestaat?

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Probleem: uit concurrentieoverwegingen geven veel hifi stores maar een heel klein deel/niets van hun prijzen-assortiment vrij.

Oplossing: geen praktische mogelijk.

Verwijderd

op internet valt niet te onderhandelen over de prijs. in de winkel wel.

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er is wel zo iets op internet, weet alleen de site niet meer. |:(

Zal er wel daar naar opzoek gaan... morgen. :)
Dan zet ik het wel hier wel neer.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt er wel een aantal.

kelkoo
miepkniep
kieskeurig <span style='font-size : 7 pt'> << (speciaal voor mijn grote vriend)</span>
consumerdesk
elcheapo

en vast nog wel meer op startpagina

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:58
als je een beetje highend gaat dan is het niet te doen om er een specifieke pricewatch van te maken. bovendien kun je vaak nog onderhandelen en krijg je dingen zoals speakerkabels er meestal ook nog wel bij.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

In Nederland heb je een beetje een HiFi maffia. Er zijn gewoon prijsafspraken waardoor alle winkels gewoon voor de adviesprijs verkopen. Tenminste, de echte zaken. Je hebt wel van die troepwinkels zoals Megapool enzo, maar die geven ook geen prijzen vrij denk ik. Kortom, een hopeloze zaak.

Verwijderd

Soms is bijna in Duitsland wonen nog niet zo slecht.

Als je wat duurdere zaken moet hebben, heb je je brandstof er heel ruim uit. Wil nog wel eens 15-20% schelen, terwijl 't toch maar een paar kilometer weg is (voor mij dan).

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Het zou fijn zijn als het zou kunnen, aangezien ik altijd twijfel of ik niet te veel betaald heb als ik thuis kom.

Maar aan de andere kant veranderen de prijzen ook niet zo enorm heb ik het idee.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is wel een late reactie, maar ik had die ene site gewoon de hele tijd in mijn favorieten zitten. :)

Deze bedoelde ik: http://www.watmaghetkosten.nl/index.asp

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Pagina: 1