@Home eelde utter crap

Pagina: 1
Acties:

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
@home hiero is echt traag, vloog er net zelfs even 5 seconden uit (ook bij vrienden in eelde @ IRC).. gaat sowieso al de laatste dagen traag, hebben meer users hier last van of is het specifiek Eelde? Dit is nl. soms echt niet meer te doen $!$#@#@#@!#@#@ :'(
Zal ik mn isdnkaartje maar weer eens af gaan stoffen?

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:07

Kettrick

Rantmeister!

Mijn IRC verbinding vloog er net ook uit, ook @home regio Zuid/Oost Fryslan.

Toeval :?

• m-m
  • Niet online
hmmm misschien wel landelijk (of noordelijk) dan... is jou verbinding ook niet vooruit te branden?

• m-m
  • Niet online
OK - Iedereen in eelde met @home die ik ken zegt er last van te hebben: we hebben afgesproken morgen allemaal te bellen zodat ze er misschien iets tegen gaan doen (hun site zegt dat als de verbindingen traag worden dat ze er compressie tegen aan gaan gooien). Dus alle Tweakers in Eelde wou ik ook even oproepen te bellen, niet wetende hoeveel er zijn (ik weet er een: Moarten). Op goed geluk!

edit:

GeMordax't:

Goede vriend: 22 kb/s downstream
Ik: 45 kb/s
Nog weer andere gozer report 12 kb/s en nee hij heeft niet per ongeluk de upstream test gedaan!
Die 45 valt nog mee, zeker gezien mijn ISDN-tijd en als je aan casema slachtoffers denkt, maar toch de helft van de snelheid die @home zegt te garanderen, en naar mordax is bijv. niet US enzo. + Ik ping regelmatig uit op verschillende IRC netwerken dus ping is eigenlijk ook niet in orde.

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
Hier in Haren (nog geen 10 km van Eelde, voor de niet kenners) is er niets aan de hand op dit moment..

Trouwens een tip: bel morgen allemaal om dezelfde tijd als het probleem er nog steeds is. Dan wordt er sowieso een storingsmelding doorgebeld naar het hoofdkantoor.

Mijn Firewizzie

• m-m
  • Niet online
Komt misschien omdat Haren onder Groningen valt. Eelde valt om een duistere reden onder overijssel (terwijl het toch echt in drenthe ligt en er is ook een .dr.nl.home.com (bijv. assen1). Waarschijnlijk waren ze bij het aansluiten van eelde een beetje dronken. 't ligt voor de niet wetenden op de provinciegrens van Groningen en Drenthe en dus een behoorlijk eind van overijssel weg.

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
hier in vught is alles in orde, snelheid en pingtijden zoals gewoonlijk, dus het waarschijnlijk iets in jullie regio

Maak je eigen poll

Verwijderd

bunde is traag met @home, net zoals maastricht, ik kom niet boven de 150 kbs

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:12

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Wat een geblaat hiero, moet dat nou? Bijna iedere kabelaar heeft hier af en toe mee te krampen. Zels wel es met Chello :)

/dev/null

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:27
Leek schijnt ook altijd bagger te zijn. kloptda?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik hoor Eelde? :)

Geen problemen hier... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• m-m
  • Niet online
Op maandag 12 november 2001 23:55 schreef Moartn het volgende:
Ik hoor Eelde? :)

Geen problemen hier... :)
tis nu ook weer over gelukkig, was een paar dagen regelmatig stront maar het loopt nu weer als een zonnetje. Nog maar even het klagen uitstellen dus :)

• Galaxis
  • Laatst online: 22:03
Hiero in Bergen Op Zoom is tie pleures traag ik haal de 70 kb/s nie eens.
Pagina: 1