Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
Verwijderd
Javascript.
Geen idee of dit ook voor volgende paginas geld, anders load je ze met een grote van 1 *1 ziet niemand het
/me is geen javascript pro
code:
1
2
3
| bla=new image; bla.src="jouwjpg.jpg"; etc.. |
Geen idee of dit ook voor volgende paginas geld, anders load je ze met een grote van 1 *1 ziet niemand het
Gewoon in DreamWeaver preload aan zetten. Of anders een site zoeken die het heeft en dan in de code kijken. En Google.com is er ook nog.Op zondag 11 november 2001 21:03 schreef Chaos_Eagle het volgende:
Ik wil als mijn pagina geladen wordt meteen een paar jpg'tjes cachen zodat ze geladen zijn waneer ze echt nodig zijn. Hoe doe ik dat ?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
DM:
en in de body:
of nog een manier:
Is dus niet zo heel ingewikkeld...
code:
1
2
3
4
5
| function MM_preloadImages() { //v3.0
var d=document; if(d.images){ if(!d.MM_p) d.MM_p=new Array();
var i,j=d.MM_p.length,a=MM_preloadImages.arguments; for(i=0; i<a.length; i++)
if (a[i].indexOf("#")!=0){ d.MM_p[j]=new Image; d.MM_p[j++].src=a[i];}}
} |
en in de body:
code:
1
2
| onLoad="MM_preloadImages('images/nieuws_on.jpg','images/spelers_on.jpg',
'images/foto_on.jpg','images/programma_on.jpg','images/stand_on.jpg')" |
of nog een manier:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <!--Begin image1 = new Image(); image1.src="images/advies_on.jpg"; image2 = new Image(); image2.src="images/aegon_on.jpg"; image3 = new Image(); image3.src="images/disclaimer_on.jpg"; image4 = new Image(); image4.src="images/informatie_on.jpg"; image5 = new Image(); image5.src="images/plaat1.jpg"; image6 = new Image(); image6.src="images/plaat2.jpg"; image7 = new Image(); image7.src="images/plaat3.jpg"; image8 = new Image(); image8.src="images/plaat4.jpg"; //End--> |
Is dus niet zo heel ingewikkeld...
Verwijderd
Als ik op 640 x 480 kijk is die ene pixel best irritantOp zondag 11 november 2001 21:06 schreef M4TR1X het volgende:
anders load je ze met een grote van 1 *1 ziet niemand het