Kopieer beveiliging.

Pagina: 1
Acties:

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik brand wel eens een cd van mn eigen zelf gemaakt muziek..... en die verkoop ikdan. Nou heb ik het probleem dat mensen deze cd's zonder problemen kunnen doorverkopen. Hoe brand ik in een cd een kopieerbeveiliging :?

[ik heb de hamer al geprobeerd, ik wil graag alleen serieuze reacties :P ]

• P.B.
  • Niet online
komop twiekers.!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-03 08:02

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Tja helaas zijn daar de grote muziekmaatschappijen daar ook nog steeds niet achter >:)

/dev/null

• P.B.
  • Niet online
ja maar eigenlijk bedoel ik dingen als extra niet leesbare tracks branden in Nero oid.. hoe doe je dat ?

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 14:14
volgens mij is het een en ander wel in te stellen in je brandprogramma. Kijk gewoon even bij je nero of easy cd creator of wathever...

Zover ik het me kan herrineren staat daar wel zo'n optie tussen. :)

Maar een echte beveiligde cd bestaat natuurlijk niet >:)

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:41

mbr

http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=2944

Bovenstaande link verwijst naar een programma wat misschien de oplossing is; als het werkt laat het ons dan weten :) .

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 21:02 schreef prenobe het volgende:
...en die verkoop ikdan. Nou heb ik het probleem dat mensen deze cd's zonder problemen kunnen doorverkopen.
wie pikt nou van wie :?

Is iedereen al jaren mee bezig
zonder suc6 >:)

• EoF
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

EoF

http://knowhow.cdfreaks.com/article.php?ID=115

staat beschreven hoe je een aantal eenvoudige beveiligingen op je cd kan zetten, maar zijn zeker geen 100% veilig. Clonecd maakt hier geen probleem van

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 09:06

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Je kan een aantal dingen proberen maar clone-cd leest toch alles en kopieert het daarna weer precies hetzelfde! Dus volgens mij is er geen beveiling voor.

Trouwens als je nu nog wil verdienen op je cd's ben je wel een beetje laat! We zitten al bijna aan de dvd's o.a.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:02

sll

Op zondag 11 november 2001 22:59 schreef Mr.Baze het volgende:

[..]

wie pikt nou van wie :?

Is iedereen al jaren mee bezig
zonder suc6 >:)
Beter lezen :o :
Ik brand wel eens een cd van mn eigen zelf gemaakt muziek..... en die verkoop ikdan.
Pagina: 1