een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
krijg in ieder geval wel reactie.Op zondag 11 november 2001 21:15 schreef Smoothy_ het volgende:
Een topic omhoogschoppen na 20 minuten is een beetje overbodig...
nou alleen nog een zinnig antwoord
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
daar heeft ie in het begin mee gewerkt.
Op zondag 11 november 2001 21:15 schreef Smoothy_ het volgende:
Een topic omhoogschoppen na 20 minuten is een beetje overbodig...
Hmjah, volgende keer krijg je reactie van mij, in de vorm van een waarschuwing en een slotje wel te verstaanOp zondag 11 november 2001 21:18 schreef the_dgc het volgende:
krijg in ieder geval wel reactie.
Kortom: niet meer doen. Schoppen is niet lief
Als je de printer wel in de lijst ziet staan van de shares van de pc, kan je nog proberen om de printer op de pc, die hem niet ziet, te verwijderen. Naar de printer te gaan en via rechter muisknop voor installeren te kiezen.
Heeft bij geholpen.
Suc6
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
en stel je printer in zodat hij niet een soort van hibernate gaat doet mijn HPtje ook helaas.
En stel je netwerk goed in alemaal een vast ip anders gaat het moeilijk van 98 naar w2k
of zet overal het zelfde op en het loopt perfect. geen gezeur met autorizatie enz.
dat was nou net het rareOp dinsdag 13 november 2001 22:46 schreef jordan2k het volgende:
Idee zet je guest account aan
en stel je printer in zodat hij niet een soort van hibernate gaat doet mijn HPtje ook helaas.
En stel je netwerk goed in alemaal een vast ip anders gaat het moeilijk van 98 naar w2k
of zet overal het zelfde op en het loopt perfect. geen gezeur met autorizatie enz.
ik had de guest account geactiveerd en bij de ene pc heb ik er nog steeds geen problemen mee maar op die andere pc kreeg ik om de een of de andere reden de melding dat het password verlopen was.
heb toen vervolgens een account aangemaakt voor die pc. op het moment mag ik met die pc dus wel de printer zien maar ik kan em niet installeren omdat ik de melding krijg dat de pc offline is terwijl ie dat niet is.
dus met de rechten zit het wel goed.