Man wat was ik een fan van ICUII v3.00, en man man, wat haatte ik v4.90, en ik ben niet de enige, kijk maar hier . Maar gisteren v5.00 installed.....I am in love 8-)Perfecte GUI en stabiel, een niet-lege server met leuke mensen EN compatible met v3.00. ICUII ziet er niet uit als een gewone windows-applicatie, 't winamp effect zeg maar, en dat is misschien nog de grootste reden waarom ik er zo gek op ben, plus de quick messages. Geloof me ik heb alles geprobeerd, op IspQ na (screenshot daarvan beviel me al niet), ICUII is Da Best, alhoewel t begon in te storten na de 4.90 release
Er zit nog 1 nadeeltje in van de v4.90, spyware, maar ff adware runnen en tis opgelost.
Video-Conferencing, de vervanger voor NetMeeting....
Is een best leuk programma'tje hieronder een introductie:Op zondag 11 november 2001 20:56 schreef KixAss456 het volgende:
Enters zijn ook duur tegenwoordig
maar wat is dat nou precies voor een proggie dan
klik hier voor de rest ervanGetting Started : Introduction to ICUII 4.0
ICUII allows you to send and receive audio, text, and color video using the Internet. You can send and receive in real time,or you can send Quick Messages (quick messages, or instant messages) using ICUII. You can record video and audio with your message. ICUII also includes full audio, video and chat conferencing.
Als m'n PC nou eens niet vast liep als ik mijn Webcam gebruik....
gebruik je netmeeting? onmidellijk me kappen dan!
laat je pc spontaan rebooten........
laat je pc spontaan rebooten........
Nee het ligt aan m'n Mobo.... videokaart en USB delen zelfde IRQ, en dat gaat niet goed
Je hebt zeker een MSI moederbord, die probs hoor je nl. vaker bij MSIOp dinsdag 13 november 2001 10:20 schreef Manic het volgende:
Nee het ligt aan m'n Mobo.... videokaart en USB delen zelfde IRQ, en dat gaat niet goed
Ik heb vette problemen met m'n Asus, ik zit steeds van "Kut had ik nou maar een MSI gedaan"Op dinsdag 13 november 2001 12:18 schreef Manic het volgende:
Jep, had ik nou maar een Asus gedaan![]()
MSI heeft vaak problemen met USB en Asus weer met geluid (SB live), dus je kan eigenlijk tussen die 2 geen keuzes maken.Op dinsdag 13 november 2001 12:43 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ik heb vette problemen met m'n Asus, ik zit steeds van "Kut had ik nou maar een MSI gedaan"![]()
Manic:
Zou misschien nieuwe USB-drivers proberen
Probeer anders een de Com-poorten/printerpoort te disablen of de IRQ's veranderen. Of in de bios instellen dat ie de videokaart/USB vast op een (andere) IRQ gooit
Indeed, SBLive problemen, geluid valt spontaan weg of irq's kloppen niet meer ofzo.. en na een reboot werkt het allemaal weer.Op dinsdag 13 november 2001 15:20 schreef Klovan het volgende:
[..]
MSI heeft vaak problemen met USB en Asus weer met geluid (SB live), dus je kan eigenlijk tussen die 2 geen keuzes maken.
Maargoed ik ga maar eens kijken naar een Abitje
Ik zal 's kijken voor nieuwe USB drivers, als die bestaan..Op dinsdag 13 november 2001 15:20 schreef Klovan het volgende:
[..]
MSI heeft vaak problemen met USB en Asus weer met geluid (SB live), dus je kan eigenlijk tussen die 2 geen keuzes maken.
Manic:
Zou misschien nieuwe USB-drivers proberenwelk type mobo heb je 6380/6340
Probeer anders een de Com-poorten/printerpoort te disablen of de IRQ's veranderen. Of in de bios instellen dat ie de videokaart/USB vast op een (andere) IRQ gooit
En in het BIOS heb ik enorm lopen kloten, niks werkt
Ik heb een MSI K7t Pro2
Pagina: 1