Beeldscherm slaat uit na opstarten Windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Topicstarter
Mijn beeldscherm werkt perfect, maar zodra Windows opstart slaat hij af. Als ik hem via het Bootmenu (F8) opstart met VGA-mode doet hij het op een resolutie van 640*480, maar als ik hem hoger zet doet hij het niet meer (gaat ie in Standby). :(

Wat ik heb gedaan: ik heb ipv m'n standaard 17" monitor (Hansol 701P) een oude 15" monitor op m'n computer met XP aangesloten (ik had m'n redenen). Die deed 't niet (ging niet aan). Toen heb ik maar m'n 17" weer aangesloten, deed 't ook niet. Via het bootmenu wel Windows ingekomen, maar geen probleem kunnen vinden. Via apparaatbeheer beeldscherm opnieuw ingesteld (stond iets van 3x "Standaardmonitor") maar hij blijft op standaardmonitor staan |:(. Iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk je scherm res na en je refresh rate
Mijn refrashe rate en res stond te hoog en toen ging hij ook in stand by :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

code:
1
2
3
4
5
veilige modus                     veilige modus

refreshrate: 60hz

veilige modus                     veilige modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Mijn refreshrate staat op 60 Hz en btw ik weet zeker dat hij 120 Hz aankan. Maar ik ben wel weer ergens anders achter gekomen. Zelfs als ik maar de kleinste verandering aanbreng (het dropdownmenuutje opnieuw op zestig zetten) springt hij uit. Hij geeft aan dat m'n rundll-bestandje beschadigd is. Nu moet ik zeker alles opnieuw installeren? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Kickje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 21:53 schreef Compubiter het volgende:
Kickje
kan je niet gewoon bestandsherstel doen en rundll herstellen?, stond daar niet iets voor op de cdrom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 22:16
Verwijder je videoadapter eens uit apparaat-beheer
reboot en kijk of hij dan wel goed-opnieuw wordt geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Ik moest sowieso m'n systeem al recoveren, want ik had nog weinig gedaan met partities enzo. En dit was natuurlijk een goede reden (computer heb ik net twee weken geleden gekocht). Hij draait meteen weer lekker (wel weer ff nieuwe drivers downloaden, maar dat maakt gelukkig niet uit met kabel).
Pagina: 1