Toon posts:

AOpen HQ45 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de info van de Aopen kast HQ45 pro staat dat ie geschikt is voor pentium 4. nu is mn vraag is ie ook geschikt voor de athlon?

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Tuurlijk. De voeding is waarschijnlijk voor P4, maar die kun je net zo goed grbuiken voor een Athlon, verder zou ik niet weten waarom iets gereed is voor een Pentium 4

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

De HQ45 is zeker geschikt voor de Athlon (300W + ATX = Athlon ready :)). Dat ze er P4 bij zetten is omdat er in bepaalde kasten geen P4 mobo's passen...

• random
  • Laatst online: 23:36

random

Lost his marbles

Op zondag 11 november 2001 21:08 schreef Inferno het volgende:
De HQ45 is zeker geschikt voor de Athlon (300W + ATX = Athlon ready :)). Dat ze er P4 bij zetten is omdat er in bepaalde kasten geen P4 mobo's passen...
Nope, dit is omdat de meeste (alle?) P4 borden een extra connector nodig hebben vanuit de voeding.
Ik heb hier een Athlon draaien op een 'P4' voeding. Je kan dan alleen dat connectortje niet gebruiken (of je maakt er een mooie baybus van). ;)

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
de p4B van asus heeft een connector onboard waar een gewone molex stekker opkan, en ja je kunt daar makkelijk een amd op draaien, het betekent alleen dat je voeding twee extra voedingsstekkers heeft voor op een p4 board, de voeding van de hq45pro is ook een pfc voeding

Verwijderd

Ik heb er ook een Athlon(1400) op draaien. Het is alleen niet vanzelfsprekend dat er een 300W voeding in zit hoor. Ik heb 250W draait gewoon perf

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op maandag 12 november 2001 00:58 schreef harryslinger het volgende:
de p4B van asus heeft een connector onboard waar een gewone molex stekker opkan, en ja je kunt daar makkelijk een amd op draaien, het betekent alleen dat je voeding twee extra voedingsstekkers heeft voor op een p4 board, de voeding van de hq45pro is ook een pfc voeding
beetje vage zin nu lijkt het net of je een amd op een asus p4b kan draaien :+

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
Op maandag 12 november 2001 11:31 schreef happy3736 het volgende:

[..]

beetje vage zin nu lijkt het net of je een amd op een asus p4b kan draaien :+
beetje hard doordrukken :+

Verwijderd

kast voldoet prima voor een Athlon, heb hem er wel weer uitgedaan vond hem veel lawaai maken (voeding)

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
als je toch een 300Watt voeding wilt hebben moet je de HQ48-Pro bestellen , exact dezelfde kast allen dus een zwaardere voeding.

• makkie
even nog een nabrander, je hebt het over de HQ45-Pro p4 ready.
En ik lees dat iedereen er dus maar vanuit gaat dat het dan een 300Watt case is , maar het is dus een 250Watt.

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 22:55 schreef makkie het volgende:
even nog een nabrander, je hebt het over de HQ45-Pro p4 ready.
En ik lees dat iedereen er dus maar vanuit gaat dat het dan een 300Watt case is , maar het is dus een 250Watt.
is met beide varianten leverbaar, misschien handig om duidelijk te vragen welke voeding je krijgt met bestellen.

• makkie
Mee eens .
Maar wil je - 250Watt dan bestel je dus een HQ-45
- 300Watt dan bestel je dus een HQ-48
En er valt dus niks te vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn jullie trouwens tevreden over de HQ45 pro?

Verwijderd

Zeker, ben vol lof

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 22:31 schreef Brutus het volgende:
kast voldoet prima voor een Athlon, heb hem er wel weer uitgedaan vond hem veel lawaai maken (voeding)
Die voeding van de AOpen kasten maken veel lawaai jah... ik zit er aan te denken om een nieuwe voeding aan te schaffen of een nieuwe 80x80 fan die ik daar ff in soldeer

Verwijderd

Er zijn veel topics hierover geweest. Nu we toch deze kant op beginnen te gaan kan je beter ff de Seach gebruiken!

• makkie
Achteraf gezien had ik toch een hq-08 willen hebben , maar ja die is ook weer een stukje duurder.
Een nadeel van die hq 45 vind ik is dat je geen extra ventilator achterin kan plaatsen, en voorin wil het ook niet omdat daar de optionele usb met audio uitbreidings poort zich bevindt.

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Heeft iemand trouwens enig idee waar je het dochterbordje voor die aansluitingen kan krijgen?

Was getekend, enz. | specs

Pagina: 1