Goedenavond beste luisteraars! 
Ik heb nu al een geruime tijd ontzettend gezeik met mijn PlexWriter 12/4/32 en een Adaptec 29160 SCSI kaart.
Het volgende is nml. het geval :
Als ik een willekeurig brand programma pak, begint die te schrijven met de leadin en zodra die dan de zooi moet gaan schrijven zegt het willekeurige brandprogamma :
=> buffer underrun
(cdrwin, clonecd, exactaudiocopy. etc...)
ik heb dit probleem al geruime tijd en heb ondertussen windows 2000, XP, verschillende moederborden en tig keer windows opnieuw installeren achter me...
termination, scsi shit, kabels, alles gecontroleerd vervangen, firmware up/down gegraded
als ik de writer aan een dawicontrol 2974 hang werkt alles perfect (maar daarom heb ik geen scsi kaart van bijna 700 gulden gekocht!)
oh ja, aan die scsi kaart ziet win XP hem ook niet als brander in explorer...
wie kan mij helpen?
Huidig systeem :
Plextor 40x SCSI cdrom V1.13
Plextor 12/4/32 SCSI writer V1.07
Quantum Atlas V 9.1 GB SCSI HD
Windows XP final
ECS K7S5A mainboard
Duron 850
256 MB DDR
bla bla...
Ik heb nu al een geruime tijd ontzettend gezeik met mijn PlexWriter 12/4/32 en een Adaptec 29160 SCSI kaart.
Het volgende is nml. het geval :
Als ik een willekeurig brand programma pak, begint die te schrijven met de leadin en zodra die dan de zooi moet gaan schrijven zegt het willekeurige brandprogamma :
=> buffer underrun
(cdrwin, clonecd, exactaudiocopy. etc...)
ik heb dit probleem al geruime tijd en heb ondertussen windows 2000, XP, verschillende moederborden en tig keer windows opnieuw installeren achter me...
termination, scsi shit, kabels, alles gecontroleerd vervangen, firmware up/down gegraded
als ik de writer aan een dawicontrol 2974 hang werkt alles perfect (maar daarom heb ik geen scsi kaart van bijna 700 gulden gekocht!)
oh ja, aan die scsi kaart ziet win XP hem ook niet als brander in explorer...
wie kan mij helpen?
Huidig systeem :
Plextor 40x SCSI cdrom V1.13
Plextor 12/4/32 SCSI writer V1.07
Quantum Atlas V 9.1 GB SCSI HD
Windows XP final
ECS K7S5A mainboard
Duron 850
256 MB DDR
bla bla...
Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen