Toon posts:

Welke hardware winkel in twente :?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe pc gaan kopen compleet met beeldscherm en de hele mikmak, maar hier in Twente is dat nog niet zo makkelijk als je zelf geen idee hebt hoe je zo'n ding in elkaar zet.

Ik zoek dus een winkel die een hele computer voor mij in elkaar bouwt. Ik wil natuurlijk niet teveel betalem, goede garantie voorwaarden, goed advies en het moet een winkel zijn in Twente.

Heeft iemand een goede suggestie voor mij?

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

HG en HE computers...

onzin trouwens dat in Twente zo moeilijk zou zijn :) zo'n gat is het hier nou ook weer niet :P

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:55
Ga naar Holland Computer Systems (HCS) in Hengelo! (aan het einde van de Wegtersweg ergens). Daar heb ik ook samen met me pa onze nieuwe computer uitgezocht (begin mei, check sig) voor 4200 piek. Hele goeie garantie! Bv bij onze oude comp. (ook bij HCS, een Pentium 233 3 jaar terug ofzo) daar was de cd-romspeler van kapot, wat denk je? Kregen we gewoon een 48 speed ipv die brakke 24 speed!! Zonder bij te betalen!!

Klasse winkel hoor!

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 21:02

schizofreen

ik & jij

ik heb zelf ook goede ervaringen met xenon
ik heb er mijn systeempje samengesteld en zelf gebouwd, maar je kunt hem ook laten bouwen. Het is een webshop, maar ze hebben een afhaalcentrum onder het ARKE-stadion waar je ook terecht kunt voor eventuele garatie enzo.

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 11 november 2001 21:03 schreef schizofreen het volgende:
ik heb zelf ook goede ervaringen met xenon
ik heb er mijn systeempje samengesteld en zelf gebouwd, maar je kunt hem ook laten bouwen. Het is een webshop, maar ze hebben een afhaalcentrum onder het ARKE-stadion waar je ook terecht kunt voor eventuele garatie enzo.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/525

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Dennis Nijhuis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03-2025
Ik heb wel goede ervaring met Lesscher IT(www.lesscher.nl) uit Weerselo (binnenkort in Hengelo). PC met goede garantie. Heb ooit eens brander kapot gehad, kreeg zonder probs een nieuwe die dubbel zo snel is... :9~

Bestuh!!

Verwijderd

Xenon is inderdaad goed!

Een dringende afrader is echter www.infobusiness.nl

NIET doen dus.

Ik spreek uit ervaring.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 11 november 2001 21:17 schreef _Detonator_ het volgende:
Xenon is inderdaad goed!

Een dringende afrader is echter www.infobusiness.nl

NIET doen dus.

Ik spreek uit ervaring.
ik vondt juist dat xenon een dringende afrader is :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Xenon leverde bij mij keurig op tijd, ben ook zelf in de zaak geweest daar.

Oogde wel betrouwbaar.

Maarja, dat is natuurlijk mijn mening en mijn situatie.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:43

The Legend

*Plop*

Op zondag 11 november 2001 20:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ga naar Holland Computer Systems (HCS) in Hengelo! (aan het einde van de Wegtersweg ergens). Daar heb ik ook samen met me pa onze nieuwe computer uitgezocht (begin mei, check sig) voor 4200 piek. Hele goeie garantie! Bv bij onze oude comp. (ook bij HCS, een Pentium 233 3 jaar terug ofzo) daar was de cd-romspeler van kapot, wat denk je? Kregen we gewoon een 48 speed ipv die brakke 24 speed!! Zonder bij te betalen!!

Klasse winkel hoor!
HCS is vrij duur :) Maar idd veel goede dingen over gehoord. CS Hengelo is ook wel ok. HE computers zuigt, je wordt echt slecht behandelt daar :(

Ik ben toch malle pietje niet!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
CIV-shop op UT-Campus is ook goed:

http://www.utwente.nl/civ/civshop/civshop.htm

Volvo V70 D5 my2011

• Saekerhett
  • Laatst online: 16:55
Op zondag 11 november 2001 22:27 schreef The Legend het volgende:

[..]

HCS is vrij duur :) Maar idd veel goede dingen over gehoord. CS Hengelo is ook wel ok. HE computers zuigt, je wordt echt slecht behandelt daar :(
Ben jij heel toevallig ene Ivo H. die in 6vwo op de Grundel zit? :)

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

perfect-systems in Oldenzaal. Hebben altijd goede aanbiedingen en daarnaast ook een hele goede site 8-) .

Good goan

Verwijderd

de enige die IK ken is HE computers (www.comflex.nl) en HG computers in Hengelo (www.cshengelo.nl)
Maar ik heb altijd probs met levertijden, ze hebben NOOIT iets op voorraad....
Ik zoek BV nog fans voor m`n PC, die hebben ze niet...:( Twente vind ik wel een gat....:(

Grtz, Quick

P.s. voor diegene die hier vandaan komen : ik zit op Grundel aan de P. Krugerstr.
Pagina: 1