Ik ben van plan binnenkort een nieuwe PC te kopen.
Het moet het snelste en het beste zijn wat er nu te koop is
dus AMD Athlon XP 1900+ (1,6GHz) met een Asus A7V266-E en de rest natuurlijk, maar nu de vraag welke geheugen 
Ik heb al goed de search bekeken en kom tot de conclusie dat Corsair 256MB PC2400 DDRAM (CAS2) en Crucial 256MB PC2100 DDRAM de beste modules zijn voor het overklokken, maar er staat vaak dat Crucial een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.
-->Wat is nu echt de beste keus als de prijs niet uitmaakt?
En wil ik eigenlijk 1GB geheugen in mn nieuwe Pc dus 2x 512MB (CAS2) nu zag ik in de pricewatch 2 modules 512MB PC2100 DDR SDRAM (Kingston CAS2) en (Infineon CAS2) en die zijn bij space-promotion te koop maar ze hebben zo te zien allen nog Kingston CAS2 te koop.
-->Heeft iemand ook een idee of dit ook goed te overklokken is?
-->En klopt het wel dat dat CAS2 is omdat er verder niemand uit de pricewatch 512MB CAS2 verkoop?
-->Of kan ik beter voor Corsair of Crucial gaan en dan 3x 256MB nemen?
Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden.
Als ik er helemaal naast zit hoor ik dat graag en wil ik horen wat ik beter kan nemen en waarom ik dat merk moet nemen.
Het moet het snelste en het beste zijn wat er nu te koop is
Ik heb al goed de search bekeken en kom tot de conclusie dat Corsair 256MB PC2400 DDRAM (CAS2) en Crucial 256MB PC2100 DDRAM de beste modules zijn voor het overklokken, maar er staat vaak dat Crucial een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.
-->Wat is nu echt de beste keus als de prijs niet uitmaakt?
En wil ik eigenlijk 1GB geheugen in mn nieuwe Pc dus 2x 512MB (CAS2) nu zag ik in de pricewatch 2 modules 512MB PC2100 DDR SDRAM (Kingston CAS2) en (Infineon CAS2) en die zijn bij space-promotion te koop maar ze hebben zo te zien allen nog Kingston CAS2 te koop.
-->Heeft iemand ook een idee of dit ook goed te overklokken is?
-->En klopt het wel dat dat CAS2 is omdat er verder niemand uit de pricewatch 512MB CAS2 verkoop?
-->Of kan ik beter voor Corsair of Crucial gaan en dan 3x 256MB nemen?
Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden.
Als ik er helemaal naast zit hoor ik dat graag en wil ik horen wat ik beter kan nemen en waarom ik dat merk moet nemen.