Toon posts:

Gevraagd: ervaringen met leverancier Spiegelenberg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Kunnen jullie wat posten over wat jullie ervaringen zijn met hardware-boer Spiegelenberg van www.infobusiness.nl?

Ik wil ALLES zien!!
Ben vooral nieuwsgierig naar de slechte ervaringen!
Schroom niet, post gewoon, t kost je geen moer!

Verwijderd

Ze zijn duur

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Daar heb je de shop survey voor om ervaringen te bekijken.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/843

Misschien is dit wel wat *D

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Topicstarter
Die shop survey ken ik al uit mijn hoofd!

>:)

<knip>

Het gaat me om de negatieve zaken...schijnbaar weten de mensen die bij infobusiness kopen het Shop-Survey gedoetje niet te vinden!
Anders was daar al wel meer ingevuld dan die zieltogende 5 posts!!!

<knip>

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:12
Op zondag 11 november 2001 20:33 schreef _Detonator_ het volgende:
Die shop survey ken ik al uit mijn hoofd!

>:)
Waarom vraag je dit dan?

• Rocky

Rocky

Remember Gina

Ik denk dat als er veel slechte ervaringen te melden waren dat de mede-tweakers dan wel de moeite genomen zouden hebben om dit in de shop survey te melden.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel deze vraag omdat ik niet kan geloven dat ik de enige ben die grofweg besodemieterd wordt door deze persoon!

En aangezien de shop survey zo goed als leeg is, probeer ik het via deze manier.

• Rocky

Rocky

Remember Gina

Misschien was het dan wat handiger geweest dat je gelijk vemeld had dat je besodemiederd wordt door "deze persoon" zoals jij zegt. Dan had je gewoon kunnen vragen of er nog meer mensen zijn met zulk soort negatieve ervaringen.

Heb zelf geen ervaring met dit bedrijf, maar ik moet wel zeggen dat ik nu nieuwsgierig ben naar jouw ervaring *D

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ok, gelijk heb je.
Maar ik wilde het zegmaar niet gelijk aan de grote klok hangen omdat ik bezig ben met een paar juristen, de consumentenbond en rechtshulp enzo.
-----------------------------------------------------
Mijn probleem:
Ik bied een Abit Kt7a-raid mobo aan ter reparatie.
Spiegelenberg neemt dat aan, geeft me een nieuw mobo mee.

Thuisgekomen blijkt het a: geen Abit kt7A-raid maar een Abit Kt7-Raid. en b: het ding is gewoon zichtbaar beschadigd.

Ik laat het spul bij een ander bedrijf testen nadat ik geklaagd heb bij Spiegelenberg erover. Spiegelenberg en ik spreken af dat ik het verkeerd gekregen mobo teruggeef aan hem en dat hij mijn oude mobo NIET voor reparatie opstuurt.

Na een tijdje bel ik Spiegelenberg op met de mededeling dat ik mijn moederbord wil ophalen en dat ik het van hem verkeerd gekregen mobo heb laten testen --> bleek kapot te zijn.

Spiegelenberg weigert ineens alle medewerking, ontkent alles en zegt dat: (hier komt HET) hij mijn ter reparatie aangeboden Abit-kt7a raid mobo heeft verkocht!!!!!!!!!!!!!!!

Nu heb ik een schadepost van 500 piek, een kapot mobo. En kan ik letterlijk naar alles fluiten.
Ik heb hem 4x de kans gegeven om ZIJN fout (hij gaf me het verkeerde mobo mee) te herstellen, hij weigert echter.

Reageert niet op een aangetekende brief, enzovoort.

Dit was mijn probleem in het kort. (Hij heeft nog meer streken uitgehaald, maar ik wil het forum niet vervuilen)

• Rocky

Rocky

Remember Gina

Da's dus best wel lullig, hoop voor je dat je je recht krijgt.

Succes

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

bewijs het maar eens. Dit kan nog wel eens vies tegenvallen, de advocaten/rechter kan misschien meer kosten dan een nieuw moederbord kopen, en als je verliest moet je beiden dus betalen. Het leven is niet eerlijk :(

MechWarrior || Monsters Game

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 20:05
Ik heb ook een keer ge-etter gehad met deze vent. Had geheugen bij hem gekocht wat niet werkte. Toen ik het terug wou brengen, wou hij geen geld teruggeven. Toen heb ik het ingeruild voor een harddisk, maar kreeg veel minder geld terug voor het geheugen. Als argument gaf hij dat de geheugenprijzen ineens flink waren gedaald en ik dus de nieuwe prijs terugkreeg. Dit terwijl hij mij dus gewoon slecht geheugen had verkocht.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie.
Wat je zonet beschrijft is geloof ik de algemene handelswijze van deze persoon.

Het klopt voor geen meter zoals maar weer blijkt!

Ik zit inderdaad met het probleem dat een rechtszaak met advocaat meer geld kost dan een nieuw mobo.
Dat neemt niet weg dat die vent strafbaar handelt.
Probleem is alleen: kan je dat hard genoeg maken... :(

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen meer mensen zo vriendelijk zijn om te posten??!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hierbij mijn post,

ik heb nog nooit met deze tent zaken gedaan en
dus ook geen slechte ervaring.

Invoegen doe je zo!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t