Ja, ok, gelijk heb je.
Maar ik wilde het zegmaar niet gelijk aan de grote klok hangen omdat ik bezig ben met een paar juristen, de consumentenbond en rechtshulp enzo.
-----------------------------------------------------
Mijn probleem:
Ik bied een Abit Kt7a-raid mobo aan ter reparatie.
Spiegelenberg neemt dat aan, geeft me een nieuw mobo mee.
Thuisgekomen blijkt het a: geen Abit kt7A-raid maar een Abit Kt7-Raid. en b: het ding is gewoon zichtbaar beschadigd.
Ik laat het spul bij een ander bedrijf testen nadat ik geklaagd heb bij Spiegelenberg erover. Spiegelenberg en ik spreken af dat ik het verkeerd gekregen mobo teruggeef aan hem en dat hij mijn oude mobo NIET voor reparatie opstuurt.
Na een tijdje bel ik Spiegelenberg op met de mededeling dat ik mijn moederbord wil ophalen en dat ik het van hem verkeerd gekregen mobo heb laten testen --> bleek kapot te zijn.
Spiegelenberg weigert ineens alle medewerking, ontkent alles en zegt dat: (hier komt HET) hij mijn ter reparatie aangeboden Abit-kt7a raid mobo heeft verkocht!!!!!!!!!!!!!!!
Nu heb ik een schadepost van 500 piek, een kapot mobo. En kan ik letterlijk naar alles fluiten.
Ik heb hem 4x de kans gegeven om ZIJN fout (hij gaf me het verkeerde mobo mee) te herstellen, hij weigert echter.
Reageert niet op een aangetekende brief, enzovoort.
Dit was mijn probleem in het kort. (Hij heeft nog meer streken uitgehaald, maar ik wil het forum niet vervuilen)