dat moet je absoluut lezen...

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Hallo allemaal,

Recentelijk ontdekte ik dit fantastische forum en alhoewel volgens mij Tweakers vooral voor technische posts bedoeld is vind ik dit toch veel leuker. Hoe dan ook, ik vroeg me zo eens af...

Jullie posten hier allerlei wijsheden over filosofie, religie, wetenschap (vooral op het vlak van oorsprong van leven etc.), verschillende religies, enz.

Nu ben ik van plan om mezelf eens iets te verdiepen op deze vlakken en vraag me zo af: welke boeken zouden jullie hiervoor absoluut aanraden? Zelf was ik aan het denken aan bijv. de filosofie van Nietsche en een boek dat erg moeilijk zou zijn (stond laatst op WebWereld dat daar een makkelijkere versie van geschreven zou worden; misschien does that ring a bell?).

Hebben jullie nog verdere tips? Of websites waar je eens flink over na gaat denken? Dat mag best zo ver zijn dat je er niks meer van snapt hoor... :9

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Toevallig van Lord Daemon gekregen, maar dit is een goede site met veel filosofisch werk: http://promo.net/pg/

Verwijderd

[topic=68344/1/25]

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Hmjaa dit is eik niet echt de place voor dit soort dingen. Ten eerste kan je die thread waar naar word verwezen gebruiken en wat zoeken op internet. Of natuurlijk is langskomen op het irc kanaal van w&l of met wat mensen op icq praten.

Dit topic is gesloten.