Toon posts:

automatisch aanmelden bij msn verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
bij het invoeren van mijn wachtwoord heb ik het vakje automatisch aanmelden per ongeluk aangevinkt :(
Sindsdien wordt ik automatisch aangemeld bij het opstarten van msn.
dit wil ik niet, heeft iemand een oplossing?

p.s Ik heb search gebruikt, maar niks bruikbaars gevonden.

Verwijderd

uitloggen, inloggen en vakje uitzetten

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 15:16
In Outlook Express, Tools --> options --> automatich aanmelden bij MSN afvinken. :)

specs

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reactie :)

ik ga ff kijken

Verwijderd

Topicstarter
het heeft niet gewerkt :'(

maar ff voor de duidelijkheid,
elke keer wanneer ik msn opstart word ik automatisch aangemeld, ik hoef dus geen wachtwoord in te voeren ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://www.25mb.nl/webmasterxp/msn.jpg

dit is een screenshot van me msn (waar ... staat hoort m'n email te staan :P)

Verwijderd

Ik gebruik geen msn (wel gebruikt al tijden terug) maar staat er niet iets in de opties : Automatisch aanmeld bij opstarten? Vink dat dan uit.
Volgens mij staan de opties bij extra (wat ik me kan herinneren)

Sorry voor de kromme zinnen :)

Verwijderd

Topicstarter
automatisch uitvinken kan niet en bij opties staat er ook nix! :(

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025

Wietse

¯¯¯¯¯

Kijk dat wil ik dus ook weten, het is volgens mij alleen in windowsxp dat je als je msn messenger start dat je dan automatisch inlogt, en deze optie niet uit kan zetten. Ik heb nu maar gewoon heel mun lijst geblokt, zodat er geen mensen gaan zeiken als mun zus online wil dak nix zeg als ik ff 2 seconden online ben

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 18:37
Like: het vakje: Mijn naam en wachtwoord onthouden op deze computer NIET aanvinken ? ff afmelden, dan ff aanmelden met andere account en dan gewoon dat vakje NIET aanvinken. Moet je het wel iedere keer opnieuw intoetsen, maar hij meld niet auto aan. Lijkt mij :?

Verwijderd

als admin inloggen, control panel, users, en dan je .NET passport weghalen uit windows xp.. MSN trekt automagisch je .NET passport uit je xp profiel en sodemietert die in MSN...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 20:50 schreef Sp00n het volgende:
Like: het vakje: Mijn naam en wachtwoord onthouden op deze computer NIET aanvinken ? ff afmelden, dan ff aanmelden met andere account en dan gewoon dat vakje NIET aanvinken. Moet je het wel iedere keer opnieuw intoetsen, maar hij meld niet auto aan. Lijkt mij :?
[ :( ]als ik ff met een ander account inlog dan blijft de ander gewoon staan, de volgende keer dat ik msn opstart gaatie gewoon weet automatisch inloggen!!![/ :( ]

• Wietse

Wietse

¯¯¯¯¯

Op zondag 11 november 2001 20:50 schreef Sp00n het volgende:
Lijkt mij niet, hij logt nog steeds automatisch in terwijl het password niet wordt onthouden :

Afbeeldingslocatie: http://www.wietsehage.f2s.com/messenger.jpg

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
kelereg, kijk ff msn door en je weet het |:(

• Sp00n
De zoveelste bug :P Schrijf naar Microsoft. Ze zetten je dan wel op een wachtlijst neer ;)
Nu ik zo ff kijk, is het bij mij precies hetzelfde (WIN98se) Ik schrijf wel naar Microsoft :(

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-03 16:25

B4tman_DH

To the Bat.....

of je veranderd je paZZ ff :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 21:01 schreef B4tman_DH het volgende:
of je veranderd je paZZ ff :D
dan krijg je een foutmelding , pass incorrect :r

• Sp00n
Nou, ik krijg zo gezegd binnen 24 uur bericht terug van het support team ! ROFL. ;)

Verwijderd

Tja probleemje, maar het is oplosbaar, je gebruikt zeker ook outlook express en daar kijk je bij extra >messenger>opties>voorkeuren. Daar staat programma starten zodra windows wordt gestart. FF uitzetten en klaar.:)

• Wietse

Wietse

¯¯¯¯¯

Op zondag 11 november 2001 21:22 schreef nutcase het volgende:
Tja probleemje, maar het is oplosbaar, je gebruikt zeker ook outlook express en daar kijk je bij extra >messenger>opties>voorkeuren. Daar staat programma starten zodra windows wordt gestart. FF uitzetten en klaar.:)
Lezen!!! dat help voor geen ruk, je moet gewoon bij Users je T.net passports er uit gooien, dan gaat het goed

• Sp00n
Neej dat heb ik al uit staan :P Als je Outlook opent krijg je het gezeik. Dan start MSN, bij mij toch. Bij iedereen lijkt me :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 21:24 schreef Sp00n het volgende:
Neej dat heb ik al uit staan :P Als je Outlook opent krijg je het gezeik. Dan start MSN, bij mij toch. Bij iedereen lijkt me :?
Nee, heeft er nix mee te maken, hier gaat het om dat je automatisch wordt ingelogd als je msn gewoon zelf opstart.
Dus niet door outlook (express)

Verwijderd

haal je .NET passport eens uit je XP account.. dan is het opgelost :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 21:48 schreef The_Snake het volgende:
haal je .NET passport eens uit je XP account.. dan is het opgelost :D
eh, maar hoe haal je em dan er uit :?
je kunt em niet verwijderen ofzow

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op zondag 11 november 2001 21:29 schreef LiLCoolboy het volgende:

[..]

Nee, heeft er nix mee te maken, hier gaat het om dat je automatisch wordt ingelogd als je msn gewoon zelf opstart.
Dus niet door outlook (express)
Maar als ik in outlook (express) het vinkje "Automatically log on to Windows Messenger" uitvink, en alles netjes afsluit, start MSN gewoon op (en meld zich direct aan) als ik outlook (express) weer opnieuw opstart.

Lekkere functie is dat dan, werkt goed! |:(.

System specs

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 23:07 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Maar als ik in outlook (express) het vinkje "Automatically log on to Windows Messenger" uitvink, en alles netjes afsluit, start MSN gewoon op (en meld zich direct aan) als ik outlook (express) weer opnieuw opstart.

Lekkere functie is dat dan, werkt goed! |:(.
weet ik , ook geprobeerd, maar het werkt niet :( |:( :r
Pagina: 1