Toon posts:

Plastic ding vooronder in kast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vooronder in bijna elke pc kast zit een stuk plastic. Waar is dat toch in helmelsnaam voor? De bevestigingspunten voor een fan zitten namelijk op het metaal daaronder.
Je kan er geen dingen in monteren en het lijkt me dat het alleen negatief voor je airflow is...

Verwijderd

:?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat is om extra lange uitbreidingskaarten in vast te klemmen (grote raidcontrollers enzo). Daarom zitten er ook van die gleufjes in.

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Dat is wel om je fan in te doen hoor. Althans, bij de 2 pc's die ik hier heb wel :)

edit: en zo niet, dan zou ik niet weten waar je het over hebt :?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:21
Ik geloof dat dat voor full size pci/isa kaarten is.
Die dingen zijn zo lang dat ze wel een beetje ondersteuning aan de voorkant kennen gebruiken.
Bij mijn oude kast (inwin miditower 250W) kon je er ook een 80mm fan in vastklemmen...

[edit] jullie zijn sneller ;( :)

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Als ik het goed begrijp is dat het stukje plastic waar ik m'n fan in heb geklikt... Die zit dus niet aan het frame geschroefd... Waarom zou ik echt niet weten :P

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Is dus gewoon een ding om een 80mm fan mee te bevestigen zonder schroeven of iets dergelijks. Voor de luie tweaker zal maar zeggen :)

Verwijderd

idd....is gewoon een klem om je fan in te klemmen, maar die schroefgaten?? :?

misschien om je fan vast te schroeven en zit dat plastic daar om de fan te beschermen :P

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46

gerhald

:P

om raid kaarten in vast tezetten en je kunt er dan een koeler inzetten en dan kun je die kaarten koelen

gerhald

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

tsja tegenwoordig zitten daar geloof ik niet altijd meer van die "lange uitbreidingskaart steuntjes" in, maar meestal kun je er (ook bij veel oude PC's btw) wel een fan in stoppen...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1