Toon posts:

Ruimte voor 4.1 set

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel ruimte hep je nodig voor een 4.1 set om hem optimaal te kunnen benutten.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09
:?

Verwijderd

Topicstarter
hep je een grote kamer nodig
Ik zit hier nogal krap en ik weet niet waar ik de speakers neer moet droppen

Verwijderd

4.1 ???

Verwijderd

Topicstarter
4 sattelites en 1 subwoofer

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
toch zeker wel 89m² aan vloeroppervlakte, en een inhoud van 789.4m³. Daar moet wel minimaal 120.000 hectoliter per seconde aan H20 doorheen kunnen circuleren.

Verwijderd

Topicstarter
Is dat niet een beetje teveel van het goede:?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat je het beste kunt doen is eerst speakers te kopen, en dan bedenken wat je ermee gaat doen en of je ze kwijt kan, zijn tenslotte secundaire zaken.

Maar ik denk dat die 89m2 nog een beetje weinig is of niet? En je moet ook rekening houden dat H20 nooit puur is, wat ernstige vervorming van je geluid kan veroorzaken.

Succes ermee!

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 19:43 schreef thefirstikke het volgende:
toch zeker wel 89m² aan vloeroppervlakte, en een inhoud van 789.4m³. Daar moet wel minimaal 120.000 hectoliter per seconde aan H20 doorheen kunnen circuleren.
hahaha >:)

Je moet gewoon niet zo dicht op de speakers zitten dat ze tegen je oren aankomen. zet er 2 naast je monitor, 2 achter je bureau stoel, en je sub onder je bureau ofzo... komt wel goed dan lijkt me! :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die creative setjes zijn juist niet bruikbaar voor een grote ruimte, dus je zit wel goed hoor :)

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Op zondag 11 november 2001 19:48 schreef Esger het volgende:
Maar ik denk dat die 89m2 nog een beetje weinig is of niet? En je moet ook rekening houden dat H20 nooit puur is, wat ernstige vervorming van je geluid kan veroorzaken.
Neej gelukkig niet |:(
Die Magnesium en Calcium ionen zijn juist nodig anders gaat de resonantie inverteren. En dan is je klankbeeld helemaal weg. Daarom wordt in luisterruimtes ook nooit gebruik gemaakt van gedestileerd water.
:)

specs

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voor de rest kan je de set alleen op de begane grond gebruiken, anders gaat de vloer resoneren... >:)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op zondag 11 november 2001 20:05 schreef twopack het volgende:

[..]

Neej gelukkig niet |:(
Die Magnesium en Calcium ionen zijn juist nodig anders gaat de resonantie inverteren. En dan is je klankbeeld helemaal weg. Daarom wordt in luisterruimtes ook nooit gebruik gemaakt van gedestileerd water.
:)
Inderdaad, ik las laatst een review waarin die nieuwe set getest werd (je weet wel die ene) in gedestileerd water |:(
Gelukkig was de submarinewoofer geveerd en gedempt anders is je testbeeld helemaal helemaal schokkerig en bleek.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Jaja, het is alweer genoeg.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.