2. Heb je reviews gelezen?
3. Heb je geen specifiekere vragen over de borden?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Maar goed, je lokt wel beetje zo'n flamewar uit op deze manier..
Verwijderd
De Abit is op papier beter qua feats maar het is maar afwachten hoe hij presteerd etc. wacht dus nog even op de reviews
Ik zou voor abit kr7a-raid gaan
Die kan jouw niet bevallen want die heb jij helemaal nog niet. Is nog nergens verkrijgbaar. Ook niet in the states.Op zondag 11 november 2001 20:52 schreef Michiel_van_Akkeren het volgende:
idd voor de abit kr7a-raid gaan, die bevalt mij echt goed
Niet liegen dus.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
However, als je wilt kiezen tussen die 2, dan zou ik voor de A7V266-E gaan.
Verwijderd
D8 ik ook al......Op zondag 11 november 2001 20:55 schreef Rick2001 het volgende:
[..]
Die kan jouw niet bevallen want die heb jij helemaal nog niet. Is nog nergens verkrijgbaar. Ook niet in the states.
Niet liegen dus.
!@####$@#%$#@$%^@ Dan moet ik die maat van me toch eens effe aanspreken, want ik vrees dat ik dan een erg illegaal bordje heb! Ik vond hem ook al erg goedkoop.Op zondag 11 november 2001 20:57 schreef iefje het volgende:
[..]
D8 ik ook al......
Verwijderd
zeker een grapje?Op zondag 11 november 2001 21:07 schreef Michiel_van_Akkeren het volgende:
[..]
!@####$@#%$#@$%^@ Dan moet ik die maat van me toch eens effe aanspreken, want ik vrees dat ik dan een erg illegaal bordje heb! Ik vond hem ook al erg goedkoop.
Zoals?Op zondag 11 november 2001 18:59 schreef -THaVinNY- het volgende:
Ook zijn er als je gaat overclocken wat kleine vervelende dingen...
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
Hmm voorzover ik het weet is die nog niet eens verkrijgbaarOp zondag 11 november 2001 20:52 schreef Michiel_van_Akkeren het volgende:
idd voor de abit kr7a-raid gaan, die bevalt mij echt goed
Nee, dit is geen grapje en ik baal er stevig vanOp zondag 11 november 2001 21:13 schreef Limited het volgende:
[..]
zeker een grapje?
Verwijderd
Wil je dan voortaan niet zo snel roepen dat je iets al hebt en dat het je goed bevalt zonder dat je weet wat het is aub!Op zondag 11 november 2001 21:07 schreef Michiel_van_Akkeren het volgende:
[..]
!@####$@#%$#@$%^@ Dan moet ik die maat van me toch eens effe aanspreken, want ik vrees dat ik dan een erg illegaal bordje heb! Ik vond hem ook al erg goedkoop.
Ok, maar ik baal er van dat ik er net achter kom dat mn mobo zo illegaal als de t**ing is.Op zondag 11 november 2001 21:23 schreef MeKnowHow het volgende:
[..]
Wil je dan voortaan niet zo snel roepen dat je iets al hebt en dat het je goed bevalt zonder dat je weet wat het is aub!
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Helaas vertoont mijn mobo maar al te veel overeenkomsten met dit mobo:Op zondag 11 november 2001 21:29 schreef Rickets het volgende:
Misschien is het niet illegaal; het is dan gewoon geen Abit KR7a RAID.

(Plaatje van de website van abit)
Verwijderd
mocht je echt een KR7A RAID hebben zou je dan in een topic wat resultaten enzo kunnen posten, ow jah vertellen wat je voor het bordje betaald heb zou ook wel chill zijn.
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Ik heb helaas geen digitale-camera. Dus ik kan niets posten. Heb 300 ballen voor dat plankie betaald.Op zondag 11 november 2001 21:54 schreef -THaVinNY- het volgende:
euh kun je dat bewijzen met een foto van het bord(door jou gemaakt en niet van een website)
mocht je echt een KR7A RAID hebben zou je dan in een topic wat resultaten enzo kunnen posten, ow jah vertellen wat je voor het bordje betaald heb zou ook wel chill zijn.
Mijn pa eiste van me dat ik een legaal bordje ging kopen en vond dat dit mijn eigen stomme fout was. Ok ik geef het toe, mijn fout ik had beter kunnen weten. Ik ben dus vanaf nu zoekende naar een nieuw bord.
Verwijderd
En je pa kan meteen beter ontslag nemen, want opletten is blijkbaar te moeilijk
Verwijderd
vind je het erg dat ik dit verhaal niet geloof?Op zondag 11 november 2001 22:05 schreef Michiel_van_Akkeren het volgende:
Heb em maandag gekocht via die maat van me, hij zij dat hij nog wel een leuk bordje in de aanbieding had.
Waarschijnlijk heb je gewoon een Abit KG7 , die lijkt namelijk idd heel erg op de KR7.
M'n pa was voor een week aan het werk over de grens in Duitsland en wist hier nog vrij weinig van.Op zondag 11 november 2001 22:07 schreef frenkb het volgende:
Houden zo'n vriend zou ik zo zeggen
En je pa kan meteen beter ontslag nemen, want opletten is blijkbaar te moeilijk![]()
Nee, dit geeft me tenminste nog een beetje hoop. Waaraan kan ik zien dat et de kg7 is?Op zondag 11 november 2001 22:08 schreef Limited het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik dit verhaal niet geloof?
Waarschijnlijk heb je gewoon een Abit KG7 , die lijkt namelijk idd heel erg op de KR7.
Verwijderd
Ja ik ben het met je eens. Dit alles klinkt zeer ONgeloofwaardig!Op zondag 11 november 2001 22:08 schreef Limited het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik dit verhaal niet geloof?
Verwijderd
maaruh ... 'tis toch nog steeds een illegaal bordje? Tenminste, ik dacht dat je had gezegd dat je "maat" had gezegd dat ie illegaal was...Op zondag 11 november 2001 22:24 schreef Michiel_van_Akkeren het volgende:
de meine heeft blauwe condensatoren rondom de proc, dus dat zou moeten betekenen dat et de kg7 isIm sorry for all that i've caused. Ik had et toch effe niet meer. Shame on me!!
Maar ik ben toch blij dat et niet de kr7a is. Dit scheelt me toch een hoop kosten. Alleen ik snap nog steeds niet hoe die "maat" van me hier aan komt
Michiel dankt hierbij Sp00n en Limited voor hun oplettendheid!!! THANX
dus kweet niet precies waar je nu precies blij om bent ('t blijft toch illegaal == vindt pa niet leuk ???)Hij wond er geen doekies om dat ie illegaal was, en dat hij hem ook via via had
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Ja, hijs illegaal, maar dat ga ik m'n pa niet vertellen. Ik zeg gewoon dat et de kr7a niet is en zeg em dat het een legale kg7 is.Op zondag 11 november 2001 22:46 schreef _Mo_ het volgende:
[..]
maaruh ... 'tis toch nog steeds een illegaal bordje? Tenminste, ik dacht dat je had gezegd dat je "maat" had gezegd dat ie illegaal was...
[..]
dus kweet niet precies waar je nu precies blij om bent ('t blijft toch illegaal == vindt pa niet leuk ???)
typen blijft moeilijk
Ik zie het al voor me. Een dief die gewapend met een paar schroevedraaiers een winkel binnenloopt, bliksemsnel de kast openschroeft, het moederbord lossschroeft, alle kabels eraf rukt. CPU deruit.. geheugen snel weg.. Insteekkaarten move...en rennen met dat bord.
UNOX: The worst operating system
Zo'n "vrienden" moet ik ook niet hebben hoor! Ik zou in jouw plaats mijn geld terug eisen van die kerel... Je kan hem ook mooi pakken hoor: dreig ermee dat je hem anders aangeeft bij de politie ofzo... 't is zijn eigen domme schuld!
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Verwijderd
Abit heeft nu pas het eerste KT266a board op de markt gebracht.
DWZ is nu net in massa productie als ik het goed heb.
Ze wouden nooit beginnen naar mijn idee aan de KT266
omdat deze wat buggy was.
Overigens is het mogelijk dat het besproken illegale
Abit board een copy KG7 is van SjongJeng (ik bedenk maar wat). Er benne in azia massa's die copien maken van mobo's.
En niet alleen mobo's, CD's overclocked CPU's etc.
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Als je van je plank af wil, dan ben ik misschien wel je koper...
Enenander ligt aan de prijs en aan je accessoires.
En of het geen nepper is natuurlijk.
3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day