Jamicon KM643L / F000877

Pagina: 1
Acties:

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb van een gozer dit moederbord cadeau gekregen. Alleen het moederbord (dus geen handleiding, kabels, enz..). Nu wilde ik toch graag een handleiding van dit moederbord hebben en nu is mijn vraag of iemand dit toevallig heeft in pdf formaat.

Of als iemand hetzelfde moederbord heeft; wil je dan voor mij de handleiding even inscannen?

Of als niemand de handleiding heeft; welke CPU kan er maximaal op dit LX moederbordje dan?

Groet'n van Boer Fredkroket

• fredkroket
  • Niet online
Af en toe snap ik niet waarom er alleen op de "makkelijke" shit wordt gereageerd; moet ik dit of dat kopen (had je kunnen weten via reviews), wat is dit nou eigenlijk nog waard (doe zelf is een mooie schatting aan de hand van pricewatch e.d.).

Kom op mensen, zo zie je maar; ik heb eerst 5 dagen over diverse sites gesearched, de meest vreemde russische en poolse sites gezien, en dan stel je gewoon een vraag en niemand reageerd. Nou echt tof hoor, medetweakers (als ik dat zo is even mag zeggen).

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:42

nrg

j-zus, gek, doe es rustig.

check de tijd es tussen je reacties !
d'r zit maar 14 minuten tussen.

beetje geduld mag ook wel lijkt mij :r

maarre, ff ontopic: ik heb wel n handleiding van n jamicon km566a, die is hetzelfde als n kamei km566a.

misschien moet je dus ff zoeken naar kamei mobo's...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Kijk is op het boord wat voor chipsets. Hoeveel aansluitingen AGP, PCI, ISA, AMR , CNR :). At-standaard of ATX-standaard. Wat voor socket/slot

• fredkroket
  • Niet online
Ok.

Het is een Intel 440LX chipset, met 1 AGP slot, 4 PCI en 2 ISA sloten. Verder heeft het een AT en een ATX voedingsconnector.

• fredkroket
  • Niet online
Ik gooi het topic nog is een keer omhoog om te kijken of iemand toevallig het handleidinkje heeft.

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Die borden lagen in stapels op de HCC, ik heb eerst gekeken of ik er wat over kon vinden. Het enige wat ik toen vond was dit: http://www.plasma-online.de/index.html?content=http%3A//www.plasma-online.de/english/identify/serial/mainboard/mb_jamicon.html

Heb het bordje dus ook niet gekocht.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• fredkroket
  • Niet online
Ja, ik had het bordje zelf ook niet gekocht hoor.

Maar omdat ik het gekregen heb, ben ik er toch even naar gaan kijken.

Ik heb er inmiddels al de nieuwste BIOS inzitten.

Het enige wat ik nog zoek is een manual of een pdfje met daarin het moederbord in detail beschreven.

Verwijderd

ik heb het bordje ook + HANDLEIDING :)

zal wel ff inscannen ofzoiets komt snel online beloof ik als jullie het nodig hebben ik zoek alleen een nieuwe bios voor dat bordje maar waar kan ik die vinden??

• fredkroket
  • Niet online
ik heb die bios file nog liggen, ik zal hem ff online planten, en ik wil die handleiding heel erg graag van je kopieren (of uitprinten).

• fredkroket
  • Niet online
Dit is de nieuwste BIOS die ik voor het bordje heb kunnen vinden.

En ik hoop dat de handleiding er snel zal komen :7.
Pagina: 1