Ik heb dus 10Mbit netwerk, met 2 comps, maar de ene ziet zichzelf en de anders niet, ze kunne elkaar wel pingen, internet connection sharing werkt ook prima, dus weet iemand het probleem?
bij voorbaat dank
bij voorbaat dank
heb je netbios geinstalleer op beide pc'sOp zondag 11 november 2001 18:35 schreef pyrodog het volgende:
Ik heb dus 10Mbit netwerk, met 2 comps, maar de ene ziet zichzelf en de anders niet, ze kunne elkaar wel pingen, internet connection sharing werkt ook prima, dus weet iemand het probleem?
bij voorbaat dank
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
nee, eerst deden ze het prima zonder, nooit hoeven gebruikenOp zondag 11 november 2001 18:47 schreef the_dgc het volgende:
[..]
heb je netbios geinstalleer op beide pc's
staat allemaal zoals eerst, ziet nog steeds zichzelf en de andere pc niet, en als dat fout is, hoe kan ik dan inetten van die pc1?Op zondag 11 november 2001 18:57 schreef PBtje het volgende:
Hebbie volgens mij tcp/ip niet goed ingesteld...
ip's, wins, werkgroepnaam, enz...
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
Heb je netbeui geinstalleerd ????Op zondag 11 november 2001 22:16 schreef pyrodog het volgende:
ik heb het nu voor elkaar gekregen dat ze allebei zichzelf zien, maar nog steeds zien ze elkaar niet
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
Geef mij maar een Warsteiner.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]