“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Door op je naam te klikken zou je hem normaliter moeten vinden, maar aangezien hij nu in de Huiskamer staat, zie je hem niet.
Aannames zijn fataal.
Wanneer zorgen jullie ervoor dat ik daar in kan komen?Op zondag 11 november 2001 18:34 schreef DR het volgende:
.... nog niet in kon komen is ie op slot gegaan
MAW waar is de huiskamer?
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Plus dat de search nu niet meer in de HK komt.Op zondag 11 november 2001 18:46 schreef GaMeOvEr het volgende:
Door op je naam te klikken zou je hem normaliter moeten vinden, maar aangezien hij nu in de Huiskamer staat, zie je hem niet.
Verwijderd
Zie FAQOp zondag 11 november 2001 18:54 schreef Cow_tipping het volgende:
[..]
Wanneer zorgen jullie ervoor dat ik daar in kan komen?
Zie FAQMAW waar is de huiskamer?
Verwijderd
FAQ!Op zondag 11 november 2001 18:54 schreef Cow_tipping het volgende:
Wanneer zorgen jullie ervoor dat ik daar in kan komen?
MAW waar is de huiskamer?
Te laat!
ROFLMAO!Op zondag 11 november 2001 19:09 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
BTW, je icon is dood.
Hoe wist jij dat? linkje was idd ook fout
Maar hoe kom ik dan het antwoord te weten op mijn posting? Ik had al ingelogd onder een andere naam van mij, dan krijg ik wel SG en nog 1 erbij, maar nog geen HK.
[off topic
Ben ik dan in 4 jaar toch zo'n brakke poster geweest?
Ben ooit ww kwijtgeraakt van 2 andere accounts fob en fob0.
Die mag je trouwens deleten worden toch niet meer gebruikt.
[/off topic]
BTW jullie search is brak! (User search)
waarom heb jij nou hetzelfde iconOp zondag 11 november 2001 23:54 schreef robo het volgende:
halloooo!
oh dus je hebt 4 accounts?
Owjah, misschien ook handig om te weten dat clones eigenlijk niet mogen
Verwijderd
Mijn excuses, komt idd wel bot over als ik hem zelf teruglees. 
Moet ik ook niet doen, avondeten missen en net pas thuiskomen met reuzehonger en toch nog eerst even GOT bekijken.
Maar niemand kan me nog uitleggen hoe ik het antwoord op mijn eerstgenoemde vraag kan bekijken in HK.
Anders hoef je dat topic daar niet naar toe te modden toch?
En dat van die accounts, tsja 1e en 2e kwijt geraakt en Cow_tipping is mijn naam in DPC, vond ik wel zo handig om te gaan gebruiken in de bijbehorende topics.
Als dit niet mag dan ook hiervoor: mea culpa en gooi robo er dan maar uit
Moet ik ook niet doen, avondeten missen en net pas thuiskomen met reuzehonger en toch nog eerst even GOT bekijken.
Maar niemand kan me nog uitleggen hoe ik het antwoord op mijn eerstgenoemde vraag kan bekijken in HK.
En dat van die accounts, tsja 1e en 2e kwijt geraakt en Cow_tipping is mijn naam in DPC, vond ik wel zo handig om te gaan gebruiken in de bijbehorende topics.
Als dit niet mag dan ook hiervoor: mea culpa en gooi robo er dan maar uit
Het mag niet omdat het onduidelijk is. Maar robo = op slot.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
topics die te onzinnig zijn worden naar de HK verplaatst, als je daar dan niet in kan is dat gewoon jammer...Op maandag 12 november 2001 00:41 schreef robo het volgende:
In de FAQ kan je zien wanneer je toegang tot de HK (Huiskamer) krijgt
en over die clones, dat staat ook in de FAQ.. misschien toch maar eens lezen dat ding?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1