Toon posts:

Dark Age of Camelot, toch niet zo leuk :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Ik heb een week of twee geleden Dark Age of Camelot besteld bij EBGames in Amerika, echter valt het spel mij toch tegen.
Nu vroeg ik mij af of ik hier op het forum m'n CD + account te koop aan mag bieden? Er zullen nog weinig Hollanders op ebay zoeken naar een DAoC CD + account dus dat werkt niet.
Ik vond met de search al een aantal mensen die het spel willen gaan spelen dus misschien dat er geinterreseerde zijn :)

Verwijderd

mag niet hier je mag je spullen niet verkopen hier
probeer marktplaats eens

Verwijderd

Topicstarter
Had al zo'n vermoeden dat het niet mocht, naja tis ook geen veilingsite ofzo :)

Verwijderd

Ik vind hem wel vet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het veel te veel op everquest lijken, nog erger zelfs!
Bij dit soort spellen draait het bijna alleen om lvlen, dan ben je lvl 50 en dan kun je weer een nieuw char maken.
In everquest had je dan nog dungeon raids enzo maar dat is er helemaal niet in DAoC, van het PvP gebeuren stel ik me ook niet veel voor, 200 man op een klein stukkie land dat op elkaar aan het hakken beuken en schieten is zal wel gigantisch laggen.

Persoonlijk vind ik Ultima Online nog steeds de beste MMORPG. Speel het nu al 2 jaar maar het begint ook een beetje saai te worden.

Heb die DAoC meuk trouwens op marktplaats gezet :)
Thanks voor de tip finelookingme(eh... :P)

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 07:51
In de beta had ik in het begin erg genoten toen ik hem net geinstalled had. Toen na twee weken spelen werd het toch wel een beetje saai...en elke dag speelde ik gewoon steeds minder en begon het me ook niet meer te boeien.
In het begin dacht ik zelfs nog aan om het na de beta te gaan doen maar nu hoef ik dat spel echt niet meer te zien :)
Pagina: 1