https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
Kijk, als iemand nu met een sig rondloopt van "Adolf Hitler, dat was pas een echte vent" dan ligt dat natuurlijk anders.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Is gewoon GP3 dus niet bepaald schokkend. Ik ben ook Verstappen fan btw!
Verwijderd
Nee maar wij en al deze mensen welOp zondag 11 november 2001 18:12 schreef KixAss456 het volgende:
Stel ik vind Geforce klote, zou je daar iets aan willen doen dan
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
geforce zuigtOp zondag 11 november 2001 18:27 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Nee maar wij en al deze mensen wel
Voor alle duidelijkheid:
Žskin·head (de ~ (m.))
1 jongere in een min of meer gewelddadige subcultuur die herkenbaar is aan een extreem korte haardracht.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
En Verstappen crashed toch ook vaak?
Verwijderd
Dan kijk jij denk ik geen formule 1Op zondag 11 november 2001 18:39 schreef Density het volgende:
En Verstappen crashed toch ook vaak?
BTW dit soort posts horen in SU
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik heb al gevraagd of ze mijn naam wouden veranderen maar dat doen ze niet... baal zelf oook van de naam... ( op t.net na ben ik overal al bekend als devian )Op zondag 11 november 2001 18:33 schreef Merely het volgende:
Hoe kom je in godsnaam erbij om zo'n nickname te nemen:
Voor alle duidelijkheid:
Žskin·head (de ~ (m.))
1 jongere in een min of meer gewelddadige subcultuur die herkenbaar is aan een extreem korte haardracht.
They made me do it.
Aan de HK mis je niet zoveel IMO en tot SG heb je zo weer toegangOp zondag 11 november 2001 21:09 schreef skinhead het volgende:
oja.. opnieuw reggen is niet wat.. hk acces kwijt.. 1000+ replys kwijt.. etc etc
en er daarna weer 11 voorbij gaanOp zondag 11 november 2001 21:09 schreef Smoothy_ het volgende:
Verstappen roelt! Mensen die zeggen dat hij alleen maar crasht moeten eens kijken als hij weer bij de start 10 mensen inhaalt
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Elke race, mijn beste..... en elke race wordt ook opgenomen op video zodat we nog wat hebben voor de winter...dus ik denk dat ik genoeg formule 1 kijkOp zondag 11 november 2001 18:47 schreef MaStEr-D het volgende:
[..]
Dan kijk jij denk ik geen formule 1
Zegt Arrows of Asiatech jou iets, als je snap wat ik bedoelOp zondag 11 november 2001 21:12 schreef chucky666 het volgende:
[..]
en er daarna weer 11 voorbij gaan
laatste keer off-topic
They made me do it.
crachen is als je ergens tegenaan knalt... niet als je versnellingsbak of je remmen kapotgaan...Op zondag 11 november 2001 21:12 schreef Density het volgende:
[..]
Elke race, mijn beste..... en elke race wordt ook opgenomen op video zodat we nog wat hebben voor de winter...dus ik denk dat ik genoeg formule 1 kijkEn ik weet dat Jos een goeie coureur is..maar hij crashed wel vaak
Verwijderd
Ik denk dat je best weet wat ik bedoel....maak je toch niet zo druk joh...Op zondag 11 november 2001 21:15 schreef skinhead het volgende:
[..]
crachen is als je ergens tegenaan knalt... niet als je versnellingsbak of je remmen kapotgaan...
De grappen over de grintbak heb ik niet verzonnen hoor, die is door 100.000 andere mensen bedacht
en dan zo'n uitspraak als 'maar hij crashed wel vaak'Op zondag 11 november 2001 21:12 schreef Density het volgende:
[..]
Elke race, mijn beste..... en elke race wordt ook opgenomen op video zodat we nog wat hebben voor de winter...dus ik denk dat ik genoeg formule 1 kijkEn ik weet dat Jos een goeie coureur is..maar hij crashed wel vaak
hoevaak is hij dit seizoen nou gecrasht?????? ja 1 keer kan ik me herinneren dat ie vol op Montoya inreed, misschien dat dat dan ook zijn enige crash is die hij zelf schuld is, de rest is steeds zn auto kapot gegaan door dat NERD Arrows en niet door hemzelf......kijk aan zo'n uitspraken kan ik me dus ergeren
PIII 800@804 Mhz
maak me ook niet druk hoorOp zondag 11 november 2001 21:16 schreef Density het volgende:
[..]
Ik denk dat je best weet wat ik bedoel....maak je toch niet zo druk joh...
Verwijderd
Dan heb je best een probleem denk ik....dat soort dingen wordt best heel vaak gezegt, en niet alleen door mijOp zondag 11 november 2001 21:17 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
en dan zo'n uitspraak als 'maar hij crashed wel vaak'![]()
![]()
hoevaak is hij dit seizoen nou gecrasht?????? ja 1 keer kan ik me herinneren dat ie vol op Montoya inreed, misschien dat dat dan ook zijn enige crash is die hij zelf schuld is, de rest is steeds zn auto kapot gegaan door dat NERD Arrows en niet door hemzelf......kijk aan zo'n uitspraken kan ik me dus ergeren
Mijn favoriet is Michael...daar wordt ook een hoop over gezegt...denk je dat dat mij wat kan schelen....echt niet...als IK hem maar goed vind, toch? En IK heb nooit gezegt dat Jos geen goeie coureur is, dat is hij wel, ik doelde alleen op alle grintbak-grappen die de rest van Formule 1-kijkend nederland maakt.....
tjah en daar moet ie dan maar mee leren leven want al wordt ie wereldkampioen, hij blijft altijd de grindhapper van de formule 1 voor de gemiddelde nederlanderOp zondag 11 november 2001 21:16 schreef Density het volgende:
[..]
Ik denk dat je best weet wat ik bedoel....maak je toch niet zo druk joh...
De grappen over de grintbak heb ik niet verzonnen hoor, die is door 100.000 andere mensen bedacht
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ik heb altijd al gezegt, zet Jos eens in een Ferrari of een Mclaren, dan wordt hij geheid wereldkampioen....maar bij Arrows wordt dat geheid nix....Op zondag 11 november 2001 21:20 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
tjah en daar moet ie dan maar mee leren leven want al wordt ie wereldkampioen, hij blijft altijd de grindhapper van de formule 1 voor de gemiddelde nederlander
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
goed ik hou er verder mijn mond overOp zondag 11 november 2001 21:24 schreef JvS het volgende:
Ik zeg, doe deze discussie maar in NST&M. (waar-ie al vaak gehouden is
)
PIII 800@804 Mhz
Naast 'blik op de weg'?Op zondag 11 november 2001 22:55 schreef Artwido het volgende:
Hoorde ik, om nog ff off-topic te blijven nou laatst niet dat Verstappen zijn nieuwe sponsor, de ANWB gaat worden?
Oh damn wat offtopic
Oh dit is de HK niet! Sawwy
Saved by the buoyancy of citrus