Ik wil dus een xbox importeren of een computer upgrade. De upgrade is voornamelijk om beter te gamen. Wat zouden jullie doen?
Upgrade zou ik doen
Je kunt veel meer met pc dan Xbox.
Xbox moet eerst maar in europa komen en dan praten we verder. En er moete goeie games voor komen. En je hebt er niks aan als je steeds alles moet importeren
Xbox moet eerst maar in europa komen en dan praten we verder. En er moete goeie games voor komen. En je hebt er niks aan als je steeds alles moet importeren
Heb je de beelden gezien van halo bijvoorbeeld. Die zijn super! Ja, ik moet komende week beslissen (heb een xbox in pre-order) Kon ik maar beide halen :7!!
ja maarre halo komt ook voor de pc...
enne ik zou absoluut upgraden..
enne ik zou absoluut upgraden..
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Ben je een consolegamer of een PC-gamer?
Ik speelde eerst altijd op de PC, en heb toen eens een N64 en later een DreamCast gekocht, en beiden binnen een half jaar weer verkocht. Was niks voor mij.
De X-Box is zo'n 1050 piek en de spellen & accesoires zullen ook wel redelijk duur zijn.
Ik zou die X-Box dus alleen nemen als je zeker weet dat je 'm lang gaat gebruiken.
Anders zou ik die 1000 piek mooi voor je upgrade gebruiken.
Ik speelde eerst altijd op de PC, en heb toen eens een N64 en later een DreamCast gekocht, en beiden binnen een half jaar weer verkocht. Was niks voor mij.
De X-Box is zo'n 1050 piek en de spellen & accesoires zullen ook wel redelijk duur zijn.
Ik zou die X-Box dus alleen nemen als je zeker weet dat je 'm lang gaat gebruiken.
Anders zou ik die 1000 piek mooi voor je upgrade gebruiken.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik ben dus geen console gamer, meer met pc games bezig. Maar redenen dat ik een xbox wil is dat je voor dat geld een console krijgt met een grafishe kaart van Nvidia die meer doet dan een gf3, een 700mhz p3, 8gb harde schijf, netwerkadapter om dus via internet of lan games te spelen. En ook super games (halo, max payne, unreal championchip, etc). En is dus toch te vergelijken met een pc die volledig afgestemd is voor een gamer.
Verwijderd
x-box draaid op windows
dus veel makkelijker te emuleren
die spellen kun je heel snel op je pc spelen van x-box
dat weet ik zeker
en x-box is niet waar voor je geld
ga gewoon eens naar de sie van completer nieuwe computers
maar echt voor weinig geld en echt goed spul
dus veel makkelijker te emuleren
die spellen kun je heel snel op je pc spelen van x-box
dat weet ik zeker
en x-box is niet waar voor je geld
ga gewoon eens naar de sie van completer nieuwe computers
maar echt voor weinig geld en echt goed spul
gewoon een upgrade van je pc, heb je wat meer aan dan zo (ni)X-Box
, als je ooit geld over heb kan je altijd nog een keertje zo ding kopen(doe dan maar een PS2
)
Ja, jullie hebben eigenlijk gelijk. Xbox wordt en blijft een mooi console. En nu mijn volgende dillema GF3 (Elsa Gladiac 920) of een ATI 8500. Hier zal ik nooit uitkomen.
Persoonlijk zou ik dan voor de ATI Radeon 8500 gaan, omdat daar meer potentie in zit dan in de al uitgemolken GeforceIII....
|Specs|
Ik vind de 8500 ook een prima kaart, maar heb mijn twijfels over zijn driver optimalisatie. Vandaar dat ik nog twijfel. Terwijl ik tenminste ervan zeker weet dat een GF3 het "meestal" gewoon goed doet (denk noog steeds aan die xboxsje
)
Verwijderd
hoezo flame ?Op zondag 11 november 2001 23:00 schreef Korn21 het volgende:
Persoonlijk zou ik dan voor de ATI Radeon 8500 gaan, omdat daar meer potentie in zit dan in de al uitgemolken GeforceIII....
consoles zuigen !!Op maandag 12 november 2001 00:10 schreef SoDM2k het volgende:
[..]
hoezo flame ?![]()
Pagina: 1