We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Als jij de hele tijd headshots hebt, dat is toch niet tof?
Hey Azlea kerel!Op zondag 11 november 2001 17:39 schreef BigC het volgende:
Ey Rex, azlea hier
Gebruik jij 't dan?
Ik iig niet..maja, met of zonder mis ik toch
Nee ik gebruik het niet, ik heb het net ontdekt, maar ik vond het wel een coole vondst van mezelf. Ik denk zelf dat het alleen maar handig is als je een level speelt met weinig hoogteverschil, zoals StalwartXL.
Ik persoonlijk vind het dus geen cheat. Het is een 'foutje' van de makers, het is een optie in het spel, net als dodgen bijvoorbeeld.
Verwijderd
Veel servers hebben trouwens al de mutator "anticv" die 't disabled.
Ey r3x..ik zie je nog wel op een RA .. CTF of LMS of weet ik veel wat servertje
lata
Verwijderd
Verwijderd
Dit wist ik al een tijdje, maar wat heb je eraan als je zoveel hoogteverschil heb in de meeste levels? Bovendien speel ik (ALS ik speel) instagib,dus ik kom nooit in aanraking met sniper rifles en dat soort enge dingenOp zondag 11 november 2001 17:43 schreef Larzan het volgende:
[..]
Hey Azlea kerel!
Nee ik gebruik het niet, ik heb het net ontdekt, maar ik vond het wel een coole vondst van mezelf. Ik denk zelf dat het alleen maar handig is als je een level speelt met weinig hoogteverschil, zoals StalwartXL.
Ik persoonlijk vind het dus geen cheat. Het is een 'foutje' van de makers, het is een optie in het spel, net als dodgen bijvoorbeeld.
Ennuh, weleens Unreal 1 gespeeld? Daarin kan je ook dodgen, het is geen bug maar een ontwijk move. Mensen die dodgen hebben gewoon een extra skill voor het ontwijken.
... dat kan in UT ookOp zondag 11 november 2001 19:28 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ennuh, weleens Unreal 1 gespeeld? Daarin kan je ook dodgen, het is geen bug maar een ontwijk move. Mensen die dodgen hebben gewoon een extra skill voor het ontwijken.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik heb 'weleens' Unreal classic gespeeld ja...Ik zei niet dat dodgen een bug is. (programmeurs hebben per ongeluk de optie dodgen in UT geprogrammeerd. Klein foutje...het ging per ongeluk :D:)).Op zondag 11 november 2001 19:28 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Verwijderd
Dat zei ik toch?Op zondag 11 november 2001 22:24 schreef Marv het volgende:
[..]
... dat kan in UT ook
Hehe nu spreek je jezelf tegen... het is per ongeluk geprogrammeerd maar het is geen bugOp zondag 11 november 2001 23:24 schreef Larzan het volgende:
[..]
Ik heb 'weleens' Unreal classic gespeeld ja...Ik zei niet dat dodgen een bug is. (programmeurs hebben per ongeluk de optie dodgen in UT geprogrammeerd. Klein foutje...het ging per ongeluk :D:)).
Maar goed het is dus duidelijk dat dodgen een "blijvernd foutje" is, anders hadden ze er niet een aparte move voor gemaakt in UT, en een optie om dodgen uit te schakelen
Dodgen IS geen bug, nooit geweest ook!
Het gaat erom dat je gebruik maakt van een optie die expres in UT is gebouwd. Dodgen kan je in het menu aanvinken en center-view kan je in het menu instellen. Dat is een overeenkomst die ik constateer dus beschouw ik center-view als het handig gebruik maken van de aangeboden opties. Dus geen cheaten.
Is dat nou allemaal zooo moeilijk?
Dan zijn cheatcodes ook geen cheats, want je maakt gebruikt van opties in het spel!Op zondag 11 november 2001 18:47 schreef WouteRF het volgende:
ik vind het geen cheat, want het is gewoon gebruik maken van de opties van het spel..
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Bij clanbase zijn er al discussies of dit volgend seizoen uitgeschakeld moet worden.Op zondag 11 november 2001 17:28 schreef Larzan het volgende:
Nee het is center-view. Met deze toets kijk je precies recht voor je. Online werkt het ook, tis gewoon een optie in UT.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Cheats zijn geen optie in het spel. Er is geen vakje in UT wat je kunt aanvinken waardoor je bv. godlike bent. Ook is er geen vakje met aimbot wat je aan kunt vinken. Centerview is gewoon een vakje wat je kunt aanvinken.Op maandag 12 november 2001 23:09 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Dan zijn cheatcodes ook geen cheats, want je maakt gebruikt van opties in het spel!
En verbieden heeft geen zin, omdat je toch niet kunt controleren of iemand die optie gebruikt. Zoveel voordeel levert deze optie toch niet op, omdat een beetje goede speler hier wel raad mee weet.
Uitschakelen die lame bullshit! Kom op zeg, het is toch eigenlijk een handmatige aimbot??Op maandag 12 november 2001 23:30 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Bij clanbase zijn er al discussies of dit volgend seizoen uitgeschakeld moet worden.
cheatcodes in UT werken ook niet in multiplayer... dat is dus voor single-player... en dat is een ander verhaaltje waar we het nu niet over gaan hebben.Op maandag 12 november 2001 23:09 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Dan zijn cheatcodes ook geen cheats, want je maakt gebruikt van opties in het spel!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Deze optie staat in het menu en kan door iedereen gebruikt worden. Dus heb je geen voordeel tegenover anderen omdat iedereen dat heeft.
zo dacht ik het, maar nu ik dit zo lees brengt me wel op een idee, als je mouse look uit zet en dus ook op het midden zit je dus op de hoogte van zijn hoofd. Als je dan een coole bind maakt waardoor je hier heel makkelijk mee kan swappen zodat je ook targets die op een verhoging lopen kan raken door mouselook aan te doen en op grote vlaktes zonder/wienig verhogingen weer uit doen. raak je makkelijker hmmmmmm
Ik ga denk ik even knutselen
Verwijderd
Wou ik ook al zeggenOp maandag 12 november 2001 23:09 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Anders cheat je dus alleen als je trainers gebruikt ofzo?