Ik wil graag zo'n mooi blauw orb-je op m'n Geforce2 MX zetten (ja, ik heb zo'n serie zonder fan
) en wilde voor ik die cooler ging bestellen ff kijken of die heatsink er wel af kan. Ik de 2 pinnetjes eruit gehaald maar de heatsink wil er niet af (zelfs niet als je kracht zet). Hoe krijg ik dat ding er nou af? Iemand anders had er gewoon een vlindermes onder gezet maar dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn.
Verwijderd
de enige manier is dat ding in de diepvries leggen en compleet invriezen, dan kun je hem er gewoon af raggen met een mesje o.i.d. maar eerst invriezen scheelt hoop werk.. 't is namenlijk contactlijm dus dat blijft altijd kleven dus moet je eerst ff hard maken door te vriezen)
Hmm... ijsvorming
Hmmm... beetje uitkijken dus...
Na het vrieswerk natuurlijk wel helemaal laten ontdooien (48 uur voor de zekerheid ofzo) voordat je hem weer gebruikt.
Verwijderd
ontdooien en verdampen als je heatsink eraf is. Paar daagjes zonder vid. kaart dusOp zondag 11 november 2001 19:45 schreef Froggie het volgende:
Hmm... ijsvormingHmmm... beetje uitkijken dus...
Komt m'n oude Viper 330 toch nog van pas!
Op maandag 12 november 2001 00:37 schreef NoStra het volgende:
euhmmmmm??? in de vriezer?? waarom??
lezen...Op zondag 11 november 2001 16:55 schreef DKtje het volgende:
de enige manier is dat ding in de diepvries leggen en compleet invriezen, dan kun je hem er gewoon af raggen met een mesje o.i.d. maar eerst invriezen scheelt hoop werk.. 't is namenlijk contactlijm dus dat blijft altijd kleven dus moet je eerst ff hard maken door te vriezen)
Verwijderd
ja maar als je het invriest...en dan probeert eraf te halen..dan is er kans om de core mee te nemen..
En als je hem invriest en daarna weer op temperatuur laat komen, lijkt me weinig nut hebben, want hij kleeft dan weer.
En als je hem invriest en daarna weer op temperatuur laat komen, lijkt me weinig nut hebben, want hij kleeft dan weer.
Pagina: 1