Toon posts:

DirectX Netwerk Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi jongens, ik heb een vreemd probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen met het oplossen.

Thuis heb ik een opstelling staan van drie pc's:

Pentium 3, 450 Mhz met Windows 2000
Pentium 4, 1500 Mhz met Windows Me, GeForce 2 GTS
Athlon XP 1500+ met Windows XP, GeForce 2 Pro

Ertussen ligt een netwerkje wat werkt met het TCP/IP protocol. Het netwerk doet het verder prima, ik kan vanaf elke pc de schijven van een ander benaderen. Toen ik gisteren echter een potje Unreal Tournament wou spelen ging het mis. Als ik op de ene pc een server maak kan ik hem vanaf de ander niet joinen. Nadat dat gebeurd was heb ik het met een ander spel gebruikt (Fifa 2002) en dat heeft hetzelfde probleem.

Ik heb dxdiag gestart op alle pc's en heb gebrobeerd er een server te maken en met de andere twee ze te benaderen, dit ging mis bij alle drie de pc's server maken. Mijn vraag aan jullie is waar het probleem misschien kan liggen, want ik heb alle bij mij denkbare opties geprobeerd. (ja, overal directx op geherinstalleerd)

Stephan

Verwijderd

Dat probleem heb ik dus ook! Heb 2 pc met win2k. Onder windows zien ze elkaar wel. maar bij spelletjes niet. Sterker nog, de eene comp. kan wel een host starten. Maar bij de andere kan je niet eens tcp/ip selecteren alsof het niet is geinstalleerd???? :( (dit trouwens bij mm2) Ik had het probleem ook al bij een vriend, hij had winme en ik 2k.
Echt vaag,
Ik heb hier trouwens al meerdere topics over gelezen maar nergens hadden ze een oplossing.
ERGENS moet toch het probleem liggen???? :'(