[mp3speler] RioVolt™ SP250, is hij zijn geld waard

Pagina: 1
Acties:

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019
Ik wil dus een mp3 cd speler kopen nadat de lenoxx mp3 cd speler in het harnas is gestorven. Rio heeft toch een goeie achtergrond met mp3 spelers en daarom is mijn oog hierop gevallen:

RioVolt SP250

Is hij niet mooi!?! :9~

De functies zijn:

-Plays CDs with MP3 and WMA files

-Plays standard audio CDs

-Over 20 hrs of music on one CD

-Integrated FM tuner

-8 minute shock protection

-Rechargeable batteries

-Convenient remote control

-High-resolution backlit display

-Firmware upgradeable

8 minuten shock protection, Can you say unf?!?!

Hij is nog niet overal te krijgen op dit moment alleen bij:
mp3spelers.nl hoewel hij alleen op de frontpage staat en niet bij de producten.

Daar is hij dus fl 579,- ,Is hij dat waard of raden jullie me aan om voor de Rio 100 of wellicht iets anders te gaan of dat ik even moet wachten totdat meerdere zaken hem hebben en de prijs wat zakt?

thunderstruck

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16

Wallie

Herr

Ligt eraan hoveel geld je hebt he... :)
En dat dat ding bestaat en hierheen komt is al maanden bekend.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Chandler479
Ik heb het er eigenlijk wel voor over, ja dat wist ik ook al, maar ik wil weten hoe men die vindt ten opzichte van de sp100, ik zie bij sites staan dat de dingen waaraan mensen zich ergeren bij de sp100 er niet meer bij zitten bij de sp250.

thunderstruck

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-03 20:38

-Stef-

Slainthe!

Je bent in de war met de iRiver iMP-250. Die is pas zijn geld waard. Kost Hfl 499 vanaf 20-11 leverbaar en is niet in die poepkleur van RioVolt maar mooi zilver en nog mooier blauw. Zelfde specs als de RioVolt alleen met een LCD remote. Helaas is mp3spelers.nl nogal duister bezig op het moment. Marcel (de importeur) is in geen velde of wege meer te bekennen sinds een week of twee en de blauwe (die ZEKER) zou komen is geschrapt. Ook de fora zijn opgedoekt. Hopelijk binnenkort meer nieuws want deze gadget staat hoog op mijn lijstje. Enkelen hier hebben hem al. Die zullen dit dan ook snel komen beamen in dit draadje :)

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
1 Grote minpunt van de SP250:

Geen LCD op remote :(

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Chandler479
LCD op de remote damn das veel strakker, ik denk dat ik dan toch voor die ga, maar die mp3spelers.nl is altijd al vaag geweest. Waar is hij dan nog meer te verkrijgen?

thunderstruck

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-03 08:15

miekol

erm

ff in het kort

Riovolt SP250 = uitgekleede iRiver2 iMP-250 met ander kleurtje :)

• miekol

miekol

erm

iRiver2 is via import te krijgen bij

www.greycommerce.com
www.mpwiz.com

:)

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Daar is er al 1. :) Is er trouwens iemand die al contact met mp3spelers.nl gehad heeft over Marcels omissie? Ik krijg geen antwoord van ze en wil toch graag weten of ze inderdaad opgedoekt zijn (zoals ik ook al op hun forum las vooradt het uit de lucht ging. :(

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Ik heb zojuist bevestiging gekregen van mijn vermoeden. Mp3spelers.nl antwoordde mij zojuist dat ze gestopt zijn hoewel de RMA nog even blijft bestaan. Iemand een idee wat RMA is? :?

Bericht gehad: Het betreft de garantie afwikkeling procedure.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Je hebt
www.mp3spelers.nl
www.mp3cdspelers.nl

En die laatste heeft de Iriver2 blue soizo eind deze maand, tenminste voor de HCC beurs.

w00t

• Chandler479
Op zondag 11 november 2001 20:32 schreef robbie007 het volgende:
Je hebt
www.mp3spelers.nl
www.mp3cdspelers.nl

En die laatste heeft de Iriver2 blue soizo eind deze maand, tenminste voor de HCC beurs.
Nou ze zijn niet te bestellen he via de site hehehe, dus dan ben ik nog niet verder.

thunderstruck

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Dat die twee er zijn weet ik maar mp3spelers.nl zou ze 20-11 leveren. Deze is nu dus opgedoekt. De laatste gaan ze ook leveren lees ik elders maar hun site vermeld daar echter niets over.

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 16:30 schreef Chandler het volgende:
Ik wil dus een mp3 cd speler kopen nadat de lenoxx mp3 cd speler in het harnas is gestorven. Rio heeft toch een goeie achtergrond met mp3 spelers en daarom is mijn oog hierop gevallen:

RioVolt SP250

Is hij niet mooi!?! :9~

De functies zijn:

-Plays CDs with MP3 and WMA files

-Plays standard audio CDs

-Over 20 hrs of music on one CD

-Integrated FM tuner

-8 minute shock protection

-Rechargeable batteries

-Convenient remote control

-High-resolution backlit display

-Firmware upgradeable

8 minuten shock protection, Can you say unf?!?!

Hij is nog niet overal te krijgen op dit moment alleen bij:
mp3spelers.nl hoewel hij alleen op de frontpage staat en niet bij de producten.

Daar is hij dus fl 579,- ,Is hij dat waard of raden jullie me aan om voor de Rio 100 of wellicht iets anders te gaan of dat ik even moet wachten totdat meerdere zaken hem hebben en de prijs wat zakt?
Ik raad je aan om een Iriver 2 te kopen voor 500 piek (www.mp3spelers.nl) die is 500 piek, betere oordopjes, technisch identiek aan Riovolt 250 (de riovolt 250 is een iriver met riovolt 250 erop en ander kleurtje) maar heeft op de remote control een LCD schermpje, ENORRRRM handig..

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op zondag 11 november 2001 22:13 schreef DKtje het volgende:

[..]

Ik raad je aan om een Iriver 2 te kopen voor 500 piek (www.mp3spelers.nl) die is 500 piek, betere oordopjes, technisch identiek aan Riovolt 250 (de riovolt 250 is een iriver met riovolt 250 erop en ander kleurtje) maar heeft op de remote control een LCD schermpje, ENORRRRM handig..
Die bestaat dus niet meer schrijf ik zojuist.

• Chandler479
Das kut nu maar wachten dus.

thunderstruck

• Chandler479
Maar ik las in een van de posts dat dat ding op de hcc dagen is te verkrijgen. Hopelijk is dat ding dan wel wat goedkoper dan dat hij op dit moment is te krijgen online de goedkoopste is 550 inc verzendkosten ofzo aangezien mp3spelers.nl plat ligt.

In plaats van dat ze dat dan even op de site zetten, dat zou dan ook wel handig zijn.

thunderstruck

Verwijderd

Koop toch een Iriver 2 bij www.greycommerce.com zoals Miekol (279 Euro = fl 600,-) heeft gedaan of via www.mpwiz.com zoals JazzySOB, Cheiz en ik hebben gedaan (250 $ = fl 550,-).

Dan komt 'ie zeker binnen een week als je via mpwiz besteld (greycommerce heeft heel veel preorders en loopt al een maand te zeggen dat ze 100 Iriver 2's verwachten) en is ongeveer even duur als de douane je niet snapt >:)

• RealBase
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 20:22

RealBase

Just laughin'

en nu hebben de lui van mp3infopoint.com er ook geen zin meer in... leuke boel zeg

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Jeez, ik kom de site van mp3infopoint geneens op. Heerst er een vloek op de iMP-250 ofzo? :? Mijn laaste hoop, mp3cdspelers.nl, gaf mij zojuist in een uiterst kort zinnetje antwoord dat pas als de speler er is, eind deze maand, hij op de site komt. Op al mijn andere vragen (prijs, kleur) kreeg ik geen antwoord. Nou, ik zal je vertellen dat ik er bijna ZEKER van ben dat ook deze mp3boer geen iMP-250 heeft aan het eind van de maand.

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 18:25 schreef -Stef- het volgende:
Jeez, ik kom de site van mp3infopoint geneens op. Heerst er een vloek op de iMP-250 ofzo?

[...]
Ja, wat is er met mp3infopoint aan de hand. Ik krijg een error van widex.nl, de pagina bestaat niet :?

• RealBase

RealBase

Just laughin'

waarschijnlijk hebben de eigenaren er geen zin meer in (en ook geen zin om de rekeningen te betalen)

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

• miekol

miekol

erm

ik wil me iriver2 wel ruilen voor een ipod :P

• Chandler479
Ik zou niets anders willen dan zo'n ding online te bestellen, maar ik heb geen credit card

thunderstruck

• RealBase

RealBase

Just laughin'

bij de postbank kun je online een craditcard krijgen ofzoiets

Verwijderd

Ja, maar dan moet je wel een maandinkomen hebben van fl 1300,- of zoiets

• Chandler479
He als ik dat kon had ik dat allang gedaan, ik ben maar een arme student.....

thunderstruck

• RealBase

RealBase

Just laughin'

ik ook dus en ik heb ook geen (geen iriver en geen creditcard)

Verwijderd

Hey lui..

check www.mp3cdspeler.nl men
mail ze en je krijgt 50 piekies korting.>:)
vet gaaf playertje men (8>

• FireStarter
Op dinsdag 13 november 2001 14:32 schreef akidomaster het volgende:
Hey lui..

Hoe weet jij dit nou weer?

w00t

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Hey lui..

:? Waar haal je dat nou vandaan?

• RealBase

RealBase

Just laughin'

nou ja gewoon maar mailen... niet geschoten is altijd euh, nou ja ik kan toch niet voetballen

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Ja, echt vriendelijkheid heb ik daar nog niet mee mogen maken maar he, als zij de enigen zijn die in NL leveren mogen ze mij uitschelden. :)

• RealBase

RealBase

Just laughin'

he marcel heeft bij mp3spelers.nl de forumgebruikers nu ook gewist... ik weet het niet hoor, maaruh, ik vind het wel een beetje een oplichter... eerst ons een beetje lekker maken en dan ons blij maken met een dooie muis

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Mp3spelers.nl. De afzakker van dit jaar! Ongelooflijk hoe die lui met hun klanten om zijn gegaan. Toch begrijp ik het niet goed. Deze shop had een goed uitziende gebruiksvriendelijke site waarop hun aanzienlijke aanbod te bekijken was. Belangrijker nog was dat ze (lees Marcel) via de fora veel contact hadden met hun klanten en deze ook met aardige service bedienden. Marcel haalde zijn zooi zelf in Korea e.o. (ik herrinner me een draad hier op GOT waarin hij om wensen van mensen vroeg) welke dan ook feitelijk naar Nederland gehaald werd. Zo heeft hij de Exonion hier wel degelijk naar toe gehaald. Toen kwam de iMP-250. De speler die weliswaar meer stof heeft doen opwaaien dan welke ook en toen ging het fout. Van de 1 op de andere dag was Marcel met de noorderzon vertrokken en de site rept nog steeds niet van hun ondergang. Slechts direkt contact leert dat mp3spelers.nl niet meer is. Schandelijk hoe je zo met je klanten durft om te gaan!! |:( Blij dat ik geen pre-order geplaatst heb.

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Hmmm, ik neem mijn woorden over mp3cdspelers.nl terug. Ik krijg 1 minuut geleden een mailtje dat.........vanaf NU de spelers besteld kunnen worden. Bestelling #1 is inmiddels verwerkt. 8-)

Onderstaand hun specs:

Beschrijving.

Overzicht
De Iriver IMP250 is op mp3cdspeler gebied absoluut het beste wat er op dit moment te verkrijgen is.Het merk Iriver is misschien nog zo niet bekend in Europa, maar voor wie het nog niet weet Iriver is de originele bedenker van o.a de Rio Volts en Soul DMP01.Die spelers zijn beide producten, die gemaakt zijn op het platform van de Iriver IMP100.De Iriver IMP250 is een doorontwikkeling van deze IMP100.De Iriver IMP250 komt ook nog op de markt en wel als Rio Volt SP250 in de kleur zwart.Omdat deze kleur niet iedereen zal aanspreken en deze Rio Volt SP250 nog wat opties mist die de Iriver IMP250 wel heeft hebben wij besloten de IMP250, zoals we al eerder hebben gedaan,zelf te importeren.Standaard is de IMP250 al uitgevoerd als de Rio Volt SP100 of Soul DMP01 maar heeft o.a daarnaast extra's al een FM radio,480 seconden anti shock voor mp3 cds (180 voor audio cds) en een zeer mooi grafische LCD scherm (ook in de afstandsbediening).Uiteraard is bij de IMP250 de firmware te upgraden en heeft de speler een standaard ingebouwde batterijen oplader.

Beschrijving o.a

Speelt MP3 CD,CDR,CDRW,Audio , WMA en ASF cds.
Compatible met alle CD,CDR en CDRW
Geschikt 12cm en 8cm cds
480 seconden anti-shock Protectie voor MP3,WMA
180 seconden anti-shock protectie voor audio cds
Dot Matrix LCD functie display met verlichting
Bitrate 8Kbps tot ~320 Kbps
speelduur op batterijen 10 tot 15 uur
FM radio 87.5 ~ 108Mhz
Ingebouwde oplader voor NiMh batterijen
Electronisch volume knop
ID3 V1 tag,ID3 V2 2.0,ID3 V2 3.0
Line out uitgang
Bass Boost
LCD afstandsbediening met verlichting
Programeerbare buttons
7 Equalizer modes , 1 user define
Support voor ISSO9960,Joliet,Romeo en multi session cdr(w)s
Persoonlijke playlist voor maximaal 999 tracks
Directorie navigatie
Resume functie
Inclusief A/C Adapter 220volt
Website importeur Holland Global www.iriver.nl , website fabrikant www.iriver.com

Inclusief

Draagbare MP3 CD Speler Iriver IMP250 blauw
Stereo Oor telefoon met LCD afstandsbediening
AC adapter 220 volt
Neoprene Draagtas
Handleiding
2 NiMh batterijen

Best verkochte accessoires:
Line out kabel
GP NiMh batterijen
Sennheiser PX30
Afmetingen

130mm x 147mm x 30mm

265 Gram (zonder batterijen)

Garantie

1 Jaar volledige fabrieksgarantie

Tast toe nu het nog kan. :)

• FireStarter
Alleen waarom nu ineens fl.550,- i.p.v. fl500,- eerst?

Concurentie verdwenen?

w00t

Verwijderd

Direct leverbaar :?

Op de site staat vermeld dat ze eind November pas worden verwacht! Ik ben iig wel blij dat ze eindelijk toch in NL geleverd gaan worden :)!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Twee opmerking dan: de eerste is dat hij NOOIT 500 piek is geweest en degene die veinsde hem voor dat geld te kunnen leveren is nu dus opgedoekt (lees de draad maar). En de tweede: ik was in de war met de bevestiging die ik per mail kreeg (nadat ik besteld had) dat de bestelling verzonden zou worden zodra ze het geld binnen hebben. Op hun site staat inderdaad leverbaar per 30-11.

Wat weird is is dat mp3spelers.nl nu ineens de zilveren iMP 250 weer in hun voorraad hebben en ook per 30-11 zeggen te kunnen leveren voor 499,--. Dezelfde lui stuurde mij gisteren dus een mailtje dat ze er mee stoppen. Wie durft dus. >:)

Verwijderd

op mp3spelers.nl is idd weer de iriver2 toegevoegd voor F499,00. verder is er niet meer veel van de site over, dus heb daar weinig vertrouwen in. bovendien nu opeens ook pas per 30-11-2001 leverbaar.

• Wallie

Wallie

Herr

Nou, kheb d'r ook maar eens eentje besteld :)
Hopen dat ze over 3 weken kunnen leveren.

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op dinsdag 13 november 2001 21:25 schreef Der_Kaiser het volgende:
op mp3spelers.nl is idd weer de iriver2 toegevoegd voor F499,00. verder is er niet meer veel van de site over, dus heb daar weinig vertrouwen in. bovendien nu opeens ook pas per 30-11-2001 leverbaar.
Dit riekt naar stuiptrekkingen van een oplichtersbende. Nog snel even wat geld binnenhalen door met een iMP250 te adverteren om vervolgens alsnog ter ziele te gaan. Inclusief het zuur verdiende geld van een tiental bestellers ad fl. 499,-- die kunnen fluiten uiteraard. :r

• Chandler479
Ok hoor, toen ik dit topic starte was ik nog helemaal vol van die riovolt, maar ik ben door de got gebruikers uit de droom geholpen en die hebben me in de richting van de iriver geschopt, dat is echt een geschenk uit de hemel.

Ik heb er inmiddels een besteld, hopen dat ze een beetje snel leveren dan is Chandler een blije jongen. Ook gelijk effe ergens een spindeltje besteld, dan fikken we effe een lading mp3z op cds dan ben ik in mijn dagelijkse 2 en een half uur durende toch van huis naar school voorzien van muziek.

Nu kijken wie hem als eerste binnen heeft en dan wel foto's maken he ! :D

thunderstruck

• Chandler479
Ik lees net op de iriver site dat er ook een imp350 aankomt, die wordt dunner dan de 250/

thunderstruck

• Wallie

Wallie

Herr

Op woensdag 14 november 2001 05:55 schreef Chandler het volgende:
Ik lees net op de iriver site dat er ook een imp350 aankomt, die wordt dunner dan de 250/
Ja, eind 2002 komt die op de markt pas... beetje lang wachten zou dat zijn :)

Verwijderd

[...]

Nu kijken wie hem als eerste binnen heeft en dan wel foto's maken he ! :D
Euh er zijn al foto's gemaakt door Miekol van de Iriver 2, dus je bent nooit de eerste (en ik heb er ook al een) >:)

=> Kan het topic helaas niet vinden, maar misschien heeft Miekol de foto's nog wel ergens online.

• FireStarter
Shit...Ik ben echt flink aan het dubben wat ik zal doen, bestellen ofniet.

Oke het product is goed, alleen waarom nu ineens fl.50,- duurder :?

Eerst kostte hij fl.500,-

Waarom ik aan het dubben ben? :

EIZO T765 19"
Cooler Master EP5-6I11
AMD Athlon XP 1900+ (1,6GHz)
256MB PC2400 DDR SDRAM (Corsair)
MSI K7T266 PRO2 RU
Maxtor 80GB (DMax Plus D740X, 7200rpm)
ATi Radeon 8500 (Retail)
Creative Labs SB Audigy Player
Lite On DVD 16/48 (Bulk)
AOpen HQ08 Blue (300W, Big Tower)

Dit ga ik dit in februarie kopen.
En....ja het is best duur.

w00t

• RealBase

RealBase

Just laughin'

miekol heeft de helft van zn fototjes weer van internet gekeild, wel frustrerend want nu kan ik niet meer rustig :Z maar ach het zei zoo...
Hey lui..

hierop heb ik even een emailtje gestuurd, maaruh... hellaas ;(

ik kreeg net een email van mp3cdspelers dat ze nou ja lees het zelf maar
Hallo,

Bij ons is de prijs F 549,- wij kunnen de Iriver IMP250 niet voor F 499,- leveren.

John
Sales MP3 CD Speler
----- Original Message -----
From: *****************
To: sales@mp3cdspeler.nl
Sent: Monday, November 12, 2001 7:53 PM
Subject: korting iriverimp250 blue

als ik jullie mail en de iriver imp 250 blue bestel, krijg ik dan 50 gulden korting? nou dan wil ik bij deze een iriver imp 250 bestellen.

En als jullie hem wel leveren zou ik dat heel fijn vinden want mp3spelers.nl is er mee gekapt. Goed voor jullie buisness uiteraard!

maar ik heb dus net met pijn en moeite 500,- bij elkaar gesprokkeld, en ik ben ook maar een arme student dus, nou ja vandaar...

alvast bedankt,

**********!
nou ja het viel te proberen |:(

• Chandler479
Das dan wel jammer ze zijn wel mega kortaf.

thunderstruck

• Wallie

Wallie

Herr

Tja, ze zijn geen liefdadigheidsinstelling.

Verwijderd

Hey Lui.

Ik heb mijn money netjes retour gekregen op mijn account die ik voor de imp250 had overgemaakt naar mp3spelers.nl >:)

Dus loop niet slap te ouwehoeren over oplichting want die gasten hebben wel degelijk een goede service. (8>

Alleen verrekte jammer dat de imp250 niet via hun leverbaar is want nu gaat mp3cdspeler.nl vett more money (50 piek)rekenen voor hetzelfde product. :r

Verwijderd

Noue ...
eerst zeggen dattie er komt en dattie zelfs voor 20 november komt en dan zonder iets te zeggen het forum wissen en alle producten uit de lijst halen noem ik toch niet helemaal zuiver.

Op de site staat nog steeds niet dat ze er mee kappen :?

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Netjes retour gekregen? Ze zouden het eens niet moeten retourneren! Zo ga je toch niet met je klanten om. Mja, het blijkt want uiteindelijk doet ze het dan toch de das om. En wat loopt je nou te mauwen over 500 piek voor een iMP 250? Ik kan ook heel hard roepen 300 piek. Hebben ze ooit een iMP 250 voor die 500 piek geleverd? Dus niks dat mp3cdspelers die 50 extra opstrijken. Dat is gewoon de prijs waarvoor ze hem kunnen leveren. Dus stort snel dat je retour plus 2 geeltjes op hun rekening, dan kan je over twee weken ook genieten. :)

Verwijderd

Ok steffie,

Een makker van mij kreeg een mailtje van mp3cdspeler.nl destijds en daarstond in dat de imp---> 499,- zou gaan kosten en vanwaar nu ineens die prijsstijging? :r

Misschien omdat mp3spelers.nl hun grootse konku nu ter ziele is? ;(

ik bestel hem wel via mpwizz.com >:)
geen zin om langer te wachten...

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Net, een soul gekocht, nog geen maand oud :(
Ach ja, dan maar verpatsen en een IMP250 kopen :P

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Nou ja. Het zij zo. Ik weet het overigens ook niet. :) Misschien dat het tot het laatst onzeker was hoe duur de speler zou gaan worden. :? Ik heb hem in ieder geval besteld. Ach wat is 50 gulden op een hoop levensgeluk? :)

• Chandler479
Precies, ik heb hem ook besteld en ik vind dat hij dat heus wel waard is, tis wel kwaliteit, uren lang muziek op een cdtje, afstandbediening + lcd erop.

Wat wil je nog meer.

thunderstruck

• RealBase

RealBase

Just laughin'

goedkoper? :P

• Chandler479
true....

thunderstruck

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Weet iemand eigenlijk hoe je het beste de mp3's kunt branden voor de iMP 250? Is dit bv. voor elk album een folder en alle losse numers in die folder of voor elke nummer weer een subfoldertje? En moet je er een playlistje bij branden? Tips&trucks iemand?

• RealBase

RealBase

Just laughin'

ask infrac, miekol, of jazzysopdweil

Verwijderd

Ik heb de iMP-250 gereserveerd bij mp3cdspeler.nl, plus een NAPA 380 (voor mn broertje). Als ik die spelers op de HCC goedkoper tegenkom, bestel ik ze wel af. Ik heb toch nog niet betaald, dus... >:)

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 21:38 schreef -Stef- het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe je het beste de mp3's kunt branden voor de iMP 250? Is dit bv. voor elk album een folder en alle losse numers in die folder of voor elke nummer weer een subfoldertje? En moet je er een playlistje bij branden? Tips&trucks iemand?
Ja, brand al je albums in verschillende mappen (is makkelijker bij het zoeken). Ik zou niet alle nummers in aparte mappen stoppen (is niet zo handig bij het selecteren van de liedjes).

Een winamp playlist wordt door de Iriver 250 herkend, je kunt deze gewoon in de root plaatsen. Ik heb gehoord dat de Iriver alleen naar de naam van het liedje kijkt, dus als je 2 liedjes met de zelfde naam in verschillende mappen brandt speelt hij er maar 1 af (hij kijkt niet naar de (sub)map) :?

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Bedankt, dan weet ik wat ik te doen heb tot de 30ste. :)

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

iemand een philips 8cm ruilen tegen een Iriver 250?

edit:
Mag dit eigenlijk op GoT? De FAQ is er volgens mij niet zo duidelijk over

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 23:18
woooahahaha, wie is er nou zo gek z'n iriver 250 te ruilen tegen een prut speler van Philips zonder id3tag, tis hetzelfde als iemand mij vraagt mijn mercedes te ruilen voor een lada >:)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• XKB

XKB

Anonymous functional

Its worth a try right?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 23:18
ja, dat wel, er zijn altijd wel gekken te vinden die domme deals aangaan >:)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• FireStarter
Op zondag 18 november 2001 13:14 schreef MGSNK het volgende:
ja, dat wel, er zijn altijd wel gekken te vinden die domme deals aangaan >:)
:D

w00t

• miekol

miekol

erm

ik ruil me imp250 wel voor een ipod :7

• RealBase

RealBase

Just laughin'

wat is er nou weer met die ipod dan?

• XKB

XKB

Anonymous functional

Op zondag 18 november 2001 15:35 schreef miekol het volgende:
ik ruil me imp250 wel voor een ipod :7
Ik ruil mn philips ook wel voor een iPod >:)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag ook ff de IMP250 besteld. Fl.549 vind ik niet slecht voor een ding met zoveel mogelijkheden. :)

Maandag of dinsdag is 'tie er. >:) :P

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Vandaag was ie al hier. :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Ik moet het toch ff kwijt:

Ik heb haar al vanaf 3 oktober >:):P met nieuwe firmware (1.02) die niet meer te dld'en is (het is nu 1.03)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 24 november 2001 12:55 schreef InfraC het volgende:
Ik moet het toch ff kwijt:

Ik heb haar al vanaf 3 oktober >:):P met nieuwe firmware (1.02) die niet meer te dld'en is (het is nu 1.03)
En dan? Is die 1.02 beter dan 1.03 dan? Lijkt me sterk.

• RealBase

RealBase

Just laughin'

Ach infrac is een beetje met zijn riviertje ingenomen, hij beschouwd haar als zn kleine babytje, en wil hem niet al te veel overladen met lekkers...
dus hij wacht nog even...

nog een 1 of 2? nachten slapen en dan heb ik ook een lief klein blauw riviertje!

Verwijderd

Nee, die 1.02 is niet beter dan de 1.03 maar ik vind het gewoon leuk, omdat 1.02 niet meer te downen is.
En natuurlijk omdat ik hem al heb vanaf begin oktober.

Ik ben net zo blij met mijn Iriver als al die mensen die een napa hebben gekocht en wil dat gewoon ff kwijt >:)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03 22:19

Smarron

The bend

Zo, zojuist een Iriver 2 besteld! Kan niet wachten!!! :9~

Zijn er nog leuke must-have accesoires voor verkrijgbaar?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op maandag 26 november 2001 19:50 schreef InfraC het volgende:
Nee, die 1.02 is niet beter dan de 1.03 maar ik vind het gewoon leuk, omdat 1.02 niet meer te downen is.
En natuurlijk omdat ik hem al heb vanaf begin oktober.

Ik ben net zo blij met mijn Iriver als al die mensen die een napa hebben gekocht en wil dat gewoon ff kwijt >:)
Jawel hoor ik heb het gisteren nog gedowned. :) Zat die 1.02 trouwens bij aflevering al op je 250?

• RealBase

RealBase

Just laughin'

nee hij had eerst 1.01 (sorry infrac, maar ik verveel me de pleures, dus ik geef je antwoord even)

en nog musthave gadgets...

tsja... setje nieuwe earbuddys, een flinke dosis mp3tjes voor een frisse shot

[ow ja voor degene die het (nog) niet weten, chk ook even www.mp3infopoint.com/forum , daar wordt nogal wat over de iriver gelult (scheelt mij weer wat heen en weer gezap)]

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
vanaf december 2001 moet ook de iRiver SlimX komen

die is nog veel beter (minder bol)

Afbeeldingslocatie: http://www.mpwiz.com/upfiles/05.jpg

zie www.iriver.com/english en www.mpwiz.com

alleen is ab niet zo mooi, maar wel 4line lcd op ab

• RealBase

RealBase

Just laughin'

check dit draadje [topic=330099/2/25]

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 20:36 schreef -Stef- het volgende:

[..]

Jawel hoor ik heb het gisteren nog gedowned. :) Zat die 1.02 trouwens bij aflevering al op je 250?
Ja, van mijn site http://home-2.worldonline.nl/~cb006518/IMP-250.hex >:)

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Op zaterdag 01 december 2001 20:14 schreef RealBase het volgende:
check dit draadje [topic=330099/2/25]
ja idd
had ik niet gezien door onduidelijke topictitel
maar bedankt

Verwijderd

Hallo, Ik heb even een vraag over de Rio Volt SP250.
Ik heb een aantal albums geript naar MP3 zonder ID3 tags.
Kan deze speler ook aan de hand van de filenames in de display de naam van het nummer latenm zien.

Voorbeeld Winamp playlist gemaakt d.m.v. filenames i.p.v. ID3 tags en dat ik dan de naam van het nummer gewoon zie en geen unknown of iets dergelijks zie.

Verder wou ik nog effe weten als ik een playlist maak en deze zet in bv D:\(root) en mijn files staan in directory D:\MP3-Albums\Limp Bizkit - Chocolate starfish\
dat dan niet specifiek het M3U bestand in dezelfde dir moet staan om de playlist goed te kunnen afspelen.

Greetz,

Dennis

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
MrDexter_19, je had beter een nieuw topic kunnen openen dan een oud draadje. Klein detail :P

Op jouw vraag heb ik helaas geen antwoord

Verwijderd

LOL:) thanx had het niet gezien :)
Pagina: 1