Verwijderd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
PSN
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Dit is nog een prachtig voorbeeld waarom er een FAQ moet komenOp zondag 11 november 2001 16:33 schreef YakuzA het volgende:
Posted in SU BTW
Verwijderd
Dan speel jij aardig bagger.. Voor een cheater:Op zondag 11 november 2001 16:49 schreef illem het volgende:
ik cheatte altijd, das leuker vind ik, mijn nick was altijd
illem@hotmail.com
http://www.theclq.com/asp/find.asp?name=illem@hotmail.com
Misschien speelt ie niet op servers door clq gemonitored...Op zondag 11 november 2001 16:54 schreef TheRaven het volgende:
[..]
Dan speel jij aardig bagger.. Voor een cheater:
http://www.theclq.com/asp/find.asp?name=illem@hotmail.com
PSN
PSN
Je zoekactie naar 'cs cheat' leverde 7 resultaten op. Resultaten 1 - 7.Op zondag 11 november 2001 17:08 schreef YakuzA het volgende:
Hadden we deze week eiglijk al meer dan 20 van deze cheat/kots topics ?????
NEE! Nog maar 13...
Verwijderd
ik
Misschien speelt ie op alleen maar n00b serversOp zondag 11 november 2001 16:56 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Misschien speelt ie niet op servers door clq gemonitored...
Verwijderd
Verwijderd
Cheaten is niet voor n00bs, cheaten met online games, das voor n00bs. Ik speel eerst altijd de spellen uit en dan bijvoorbeeld na een format ofzow, dan cheat ik ff, ik heb echt geen zin om dan net als bij NFS 5 al die auto's te winnen enzo, ik wil echt wel eens een keertje vlug in een Porsche 911 Turbo racen. Dus het is helemaal niet voor n00bs (online dus wel).Op zondag 11 november 2001 16:51 schreef zaren het volgende:
Cheaten zuigt gewoon vet! Cheaters zijn echte n00bs!
Die goede ouwe tijd waar nog steeds de cheats voor downloadbaar zijn????Op zondag 11 november 2001 17:19 schreef artecman het volgende:
Og Cheat Rulez hahah ach Counter strike is helemaal verneukt, ik zou nog graag eens weer terug in de tijd naar de eeste beta versies
PSN
dus niet. Start je eigen server maar. Ga je nu afvragen "hoe weet CLQ dat ik net een server heb gestart om me nu te monitoren?" als ie continue nieuwe server lijsten binnenhaalt en alle server moet gaan monitoren zou die CLQ veels te traag zijn. Zoiets is IMHO onmogelijk. CLQ monitored maar een paar servers.Op zondag 11 november 2001 17:01 schreef FuTaL het volgende:
Alle servers zijn CLQ monitored...
het zijn er iig teringveeeeeel
Zo'n beetje wel, maar heb je wel eens zo'n clanbase filmpje gezien..? Die gasten zijn echt goed...Op zondag 11 november 2001 16:35 schreef HeiT het volgende:
nee, maar sommige lui die schieten er 20 neer per minuut dat is toch bijna onmogelijk ?
[www.clanbase.com]
20 per minuut, dat zijn 4 rondes in 1 minuut, kost normaal elke ronde minstens 10 seconden voor T en CT bij elkaar komenOp zondag 11 november 2001 17:51 schreef AK47 het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel, maar heb je wel eens zo'n clanbase filmpje gezien..? Die gasten zijn echt goed...
[www.clanbase.com]
PSN
Verwijderd
als je wel kon cheaten. had je het dan ook gedaan(online dan)?Op zondag 11 november 2001 18:12 schreef R.T.B het volgende:
ik kan geloof ik niet eens cheaten, wel geprobeert maar het lukt niet bij mij, ik vind dat best raar, maar ook best leuk, want als ik ga alnnen met mn broer weet ik dat hij ok niet kan cheaten
Verwijderd
Verwijderd
Tja, ik denk ook zoOp zondag 11 november 2001 18:33 schreef R.T.B het volgende:
nee, want ik zie niet erin wat je eraan kan hebben, je wint, en dan? dan heb je niet eens eerlijk en zelf gewonnen, als je xcheat met cs is het ook niet leuk meer, toch?
Maar er zijn mensen die er op geilen ofzo, winnen doormiddel van cheats
[net zo'n domme vraag als in de topic]
Kunnen alle cheaters ook ff hun WONID erbij zetten?
[/net zo'n domme vraag als in de topic]
Dit topic is gesloten.
![]()