t.net nieuwstopics

Pagina: 1
Acties:

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:12
Ik vind eigenlijk het aantal nieuwstopics steeds meer tegenvallen.

vb:
zaterdag : 4
vrijdag : 5
donderdag: 7

volgens mij lag dat aantal vroeger wel veel hoger

https://wren.co/join/Devian

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 14:47

Beaves

Usque ad Finem

Dat klopt, en er zijn al meerdere topics over geweest en daar wordt steenvast in vermeld dat er aan gewerkt wordt, dus meer kunnen wij niet doen.

Het is vervelend, maar het is nu ff niet anders.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Klopt als een bus
Ik ben er ook niet over te spreken :(
Maar ik ben d'r ook niet verantwoordelijk voor :(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

code:
1
(%) SONiCB00M changes topic to 'Welkom op #Tweakers.net | Meestal werkt het | 0 nieuwsposts vandaag!'

Het was op IRC ook al opgevallen :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-12 17:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

*kuch* Meuk gaat goed *kuch*

:P

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Op zondag 11 november 2001 15:58 schreef WHiZZi het volgende:
*kuch* *kuch*
Gezondheid :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Op zondag 11 november 2001 15:59 schreef Traag het volgende:

[..]

Gezondheid :+
dankje dankje :+
Moet ook zo hard werken de laatste tijd :P :+

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Devian
oja meuktracker ook zoiets... ( nu hoop ik dat dit niet verkeerd opgevat gaat worden )

ik submittte laatse een nieuwe icq.. werd niet op meuktracker geplaatste omdat er de laatste tijd zoveel nieuwe versies van icq waren ( en 3 dagen later stond tie er toch wel bij ) ... maar is hetniet makkelijker om gewoon zoveel mogelijk in die meuktracker te stoppen? ik vind hoe meer hoe beter.. en hoe vaak er nou een nieuwe versie van icq uit komt dat maakt dan toch niet uit?
Tenzij het natuurlijk te veel werk is......

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Op zondag 11 november 2001 16:04 schreef skinhead het volgende:
oja meuktracker ook zoiets... ( nu hoop ik dat dit niet verkeerd opgevat gaat worden )

ik submittte laatse een nieuwe icq.. werd niet op meuktracker geplaatste omdat er de laatste tijd zoveel nieuwe versies van icq waren ( en 3 dagen later stond tie er toch wel bij ) ... maar is hetniet makkelijker om gewoon zoveel mogelijk in die meuktracker te stoppen? ik vind hoe meer hoe beter.. en hoe vaak er nou een nieuwe versie van icq uit komt dat maakt dan toch niet uit?
Tenzij het natuurlijk te veel werk is......
Aangezien er zoveel updates zijn van ICQ hebben we besloten niet alles te posten van ICQ. Alleen als er echt grote verschillen zijn tov de oude versie dan plaatsen wij hem. Maar beta 3038 > 3040...
tja.. zo kun je aan de gang blijven..

• Devian
Op zondag 11 november 2001 16:10 schreef WHiZZi het volgende:

[..]

Aangezien er zoveel updates zijn van ICQ hebben we besloten niet alles te posten van ICQ. Alleen als er echt grote verschillen zijn tov de oude versie dan plaatsen wij hem. Maar beta 3038 > 3040...
tja.. zo kun je aan de gang blijven..
daar heb je gelijk in... maar met detonator drivers heb je hetzelfde verhaal... kleine veranderingen.. vaak nieuwe drivers.. en word wel gepost....

maar ik heb verders mijn antwoorden wel en ga ook niet in discussie hier.

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Op zondag 11 november 2001 16:14 schreef skinhead het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in... maar met detonator drivers heb je hetzelfde verhaal... kleine veranderingen.. vaak nieuwe drivers.. en word wel gepost....

maar ik heb verders mijn antwoorden wel en ga ook niet in discussie hier.
08/11/01 Build #3640 v.5.16 Bug fix

dat is alles.. om daar nou een complete posting over te maken? Maargoed, hij staat weer in de queue en ik zal het straks wel over hebben met RDK_NL (die post de ICQ's op het moment)

Verwijderd

Waarom zijn er zo weinig topics wil de gene die daarvoor verantwoordelijk is reageren ?

Ben al overgestapt op een andere board.... (niet dat het jullie kan schelen) zou het liefst wel willen dat t.net kwalitatief goed blijft. Anders zal ik hier jammer genoeg ook afscheid van nemen.(niet dat het een ernorm verlies is voor jullie) ...

maar zo gaan er veel mensen weg van got en t.net zo gaat echt hard achteruit... :( :(

maja... ik hoop dat de verantwoordelijke reageert..

• Rob
  • Niet online

Rob

Tweakers krijgt wel meer pageviews, maar minder nieuws. Wat ik mij begin af te vragen is hoe de verhouding was en nu is van het aantal pageviews op de frontpage en het aantal pageviews op het forum. Zakt het aantal pageviews op de frontpage in?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op maandag 12 november 2001 14:08 schreef raymanontweakers het volgende:
Waarom zijn er zo weinig topics wil de gene die daarvoor verantwoordelijk is reageren ?

Ben al overgestapt op een andere board.... (niet dat het jullie kan schelen) zou het liefst wel willen dat t.net kwalitatief goed blijft. Anders zal ik hier jammer genoeg ook afscheid van nemen.(niet dat het een ernorm verlies is voor jullie) ...

maar zo gaan er veel mensen weg van got en t.net zo gaat echt hard achteruit... :( :(

maja... ik hoop dat de verantwoordelijke reageert..
De eindredactie van het nieuws en het management werkt momenteel aan een plan om het nieuws weer op de rails te krijgen.

• FlipFlap
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op maandag 12 november 2001 14:51 schreef Femme het volgende:

[..]

De eindredactie van het nieuws en het management werkt momenteel aan een plan om het nieuws weer op de rails te krijgen.
En tot dan post alleen nog het management team nieuws :?

Nieuws van maandag 12-11-2001:
http://www.tweakers.net/nieuws/19156 Daniël Kegel
http://www.tweakers.net/nieuws/19155 Femme Taken
http://www.tweakers.net/nieuws/19154 Daniël Kegel
http://www.tweakers.net/nieuws/19153 Daniël Kegel

:)

ff niets

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-12 09:12

Daniel

Kapitein NCC-1701
Misschien hoort dat wel bij het plan :)

• FlipFlap

FlipFlap

sry, dubbelpost. In de eerste staat een foutje, maar die kan ik niet meer wijzigen :?
Code #17, geen rechten :?

ff niets

• FlipFlap

FlipFlap

Op maandag 12 november 2001 14:58 schreef Daniel Kegel het volgende:
Misschien hoort dat wel bij het plan :)
Heb je iig de kwaliteit onder controle :P

ff niets

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-12 09:12

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op maandag 12 november 2001 15:00 schreef FlipFlap het volgende:
sry, dubbelpost. In de eerste staat een foutje, maar die kan ik niet meer wijzigen :?
Code #17, geen rechten :?
Komt omdat ik dat foutje al had verbeterd...en toen was het een dubbelpost dus die heb ik maar weggehaald :)

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 14:51 schreef Femme het volgende:

[..]

Veel geluk.. maar op welke termijn ? Dit zou het liefst wel een .plan kunnen maken.. :P evaluatie richting de gebruikers....
Pagina: 1