Windows update downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:56
Is het mogelijk om de bestanden van Windows Update te downloaden en op CD te fikken???

Ik heb rond gekeken op http://corporate.windowsupdate.com
daar kan je iig de updates los allemaal downloaden, maar hoe krijg je er zoiets bij dat als je de hele troep download voor win95,98,me, win2k enz, dat je net als online zo'n search ding krijgt waarbij ie alle benodigde updates voor het betreffende OS selecteerd?

Bedoeling is dat ik windows update zeg maar op CD krijg, zodat ik niet elke PC die ik wil update moet voorzien van een netwerkkaart, windwos update over een 56k modem is al helemaal niet te doen.
Wil de zooi dus offline kunnen updaten.

Via search kwam ik niet veel verder dan de corp. windows update.....

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 11 november 2001 15:53 schreef DJSmiley het volgende:
..maar hoe krijg je er zoiets bij dat als je de hele troep download voor win95,98,me, win2k enz, dat je net als online zo'n search ding krijgt waarbij ie alle benodigde updates voor het betreffende OS selecteerd?
Da's een ActiveX control die MS gebruikt om je PC uit te 'lezen'.
Bedoeling is dat ik windows update zeg maar op CD krijg, zodat ik niet elke PC die ik wil update moet voorzien van een netwerkkaart, windwos update over een 56k modem is al helemaal niet te doen.
Wil de zooi dus offline kunnen updaten.
Dam moet je alles naar beneden trekken wat er voor elke taal/OS versie/browseruitvoering staat.

Rest nog het uitzoeken hoe die ActiveX control werkt om het daarmee te doen en de locatie van de update bestanden aan te passen >:)

Ben je denk ik nog wel ff zoet mee 8-)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

er zijn van die progjes die vanuit 1 webpagina alles kunnen downloaden wat er aan hangt. Misschien iets om te proberen.
Kijk even op de download.com en andere free en shareware sites (Teleport is zo'n programma.
Voor Win98 heb ik tijdens de automische update de bestanden gewoon effe gecopieerd terwijl het systeem ze aan het installeren was. Immers na de update worden (nog steeds?) de bestanden weer gedelete.... maar ik heb dan nog "kopie van.....!