Mijn muis gaat bij het spelen van cs onder XP vet langzaam en onder 2000 en 98 doet ie t wel normaal. Als ik mijn muispeed in XP op zijn hoogst zet kan ik wel normaal in cs spelen maar gaat gaat ie in windows veel te snel. Oplossing??
Verwijderd
heb je je via - drivers wel geinstalled??? niet zeker he? probeer het nu nog maar eens.. mzlOp zondag 11 november 2001 15:52 schreef Monkeyman het volgende:
Mijn muis gaat bij het spelen van cs onder XP vet langzaam en onder 2000 en 98 doet ie t wel normaal. Als ik mijn muispeed in XP op zijn hoogst zet kan ik wel normaal in cs spelen maar gaat gaat ie in windows veel te snel. Oplossing??
In Windows XP zitten al VIA 4-in-1 drivers.Op zondag 11 november 2001 16:07 schreef wizzardrobbie het volgende:
[..]
heb je je via - drivers wel geinstalled??? niet zeker he? probeer het nu nog maar eens.. mzl
Verwijderd
oohhhhh, dan zal ik voortaan eerst het topic lezennn, okidokie???? sorry.Op zondag 11 november 2001 16:13 schreef Phreak het volgende:
[..]
In Windows XP zitten al VIA 4-in-1 drivers.
blaataapOp zondag 11 november 2001 16:24 schreef wizzardrobbie het volgende:
[..]
oohhhhh, dan zal ik voortaan eerst het topic lezennn, okidokie???? sorry.
Anyway hoe snel staat die in cs ook op zijn hoogst?
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Dan zet je toch gewoon je sensitivity in cs (uitvoeren in console) wat hoger 
Daar heeft XP dan verder geen last van..
Net zo tsjill.
Daar heeft XP dan verder geen last van..
Net zo tsjill.
Verwijderd
C:\Games\half-life\hl.exe -console -toconsole -noipx -game cstrike -32bpp -numericping -zone 4096 -noforcemparms -noforcemaccel
dan is het opgelost
dan is het opgelost
GezondheidOp maandag 12 november 2001 01:58 schreef SuB het volgende:
C:\Games\half-life\hl.exe -console -toconsole -noipx -game cstrike -32bpp -numericping -zone 4096 -noforcemparms -noforcemaccel
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
misschien dat het word opgelost als hij de NIEUWSTE via drivers heeft geinstalled...Op zondag 11 november 2001 16:13 schreef Phreak het volgende:
[..]
In Windows XP zitten al VIA 4-in-1 drivers.
en installeer nvmax es en kijk daar of Vsync etc aanstaat... misschien heeft dat wel invloed
en cs is er ook iets om de muisbeweging te 'smoothen' gaat tenkoste van fps maar je muis gaat dan een stuk beter.
Pagina: 1