Toon posts:

Een nieuwe bug bij Think ?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
het ziet er maf uit...maar dat is ook de reden dat we de stats hier op "Results Returned" berekenen. Als je nog meer mafs wilt zijn kijkdan maar eens hier de nummer 1 doet bijna 400.000 per week :)

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 15:36 schreef Hunter het volgende:
Gisteren iemand met 2998 en vandaag heeft iemand al 4628 results.
Als je nu een wu dump door het ud_xxxxxx.exe process afteschieten telt deze mee, (dat was vroeger niet zo)

Volgens ud is het eerlijk om bad result ook mee te tellen, vage beslissing..

vroeger heb ik een computer gehad die automatisch iedere 10-40 minuten de wu dumpte, dat was waarschijnlijk een overclock probleem paar uur quake was geen probleem maar ud liep er niet op... zoiets dergelijks zou dit kunnen verklaren. kan natuurlijk ook een cheater zijn die een progje heeft gemaakt dat iedere keer de ud_xxxxxx.exe beëindigt. of welicht weer een of ander bug

maar ziet er inderdaad vaag uit, neem bijvoorbeeld Hapro de numer 1 van vandaag:
http://members.ud.com/stats/members/compare.htm?un1=&un2=&un3=Hapro&un4=&un5=

dat kan dus nooit met 2 devices, en zo weinig punten. (als het door de ts-bug veroorzaakt was wel natuurlijk, immers is ud te beroert de stats opteschoonen, maar deze user heeft vandagg een paar duizend results gedaan)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Ik ben niet gecharmeerd van cheaters, maar toegegeven; Ze vormen voor UD denk ik de enige motivatie om eens wat aan die stats te doen; Als ze zelfs daar geen boodschap aan hebben... Tja... Dan houdt het op :Y)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

goed, 2 vragen dus

1- wanneer lost UD dit op? :(

2- en waarom zitten die personen niet in ons team? ;)

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-05 12:08
Ik zag dit vanmorgen ook, en wilde het ff op het forum gooien.
Toen stopte Chello ermee :( (zit nu boven in te bellen op de computer van mn dochtertje)

Maar dit is natuurlijk overduidelijk weer een bug of in ieder geval, een cheat.

Beiden een slechte zaak :( :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 17:51 schreef MarcyDarcy het volgende:
het ziet er maf uit...maar dat is ook de reden dat we de stats hier op "Results Returned" berekenen. Als je nog meer mafs wilt zijn kijkdan maar eens hier de nummer 1 doet bijna 400.000 per week :)
Die Dave heeft 900+ pc's draaien (zegt ie), kijk maar eens onderaan in dit draadje :

http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=6&t=000476&p=

Verwijderd

Als je een install doet door kopieren van files, kun je meerdere PC's hetzelfde cs.ud file'tje meegeven. Hierdoor flushen die PC's op hetzelfde device en kun je dus best 900 PC's op 2 devices hebben staan.

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 08:44 schreef Nemesis het volgende:
Als je een install doet door kopieren van files, kun je meerdere PC's hetzelfde cs.ud file'tje meegeven. Hierdoor flushen die PC's op hetzelfde device en kun je dus best 900 PC's op 2 devices hebben staan.
Dat werkt met de huidige ud-client niet meer toch...

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-05 12:08
Klopt, dat kan niet meer...

Verwijderd

Is dat dan misschien de reden dat die persoon _iets_ hogere waarden heeft dan gemiddeld ? Of heeft 'ie inmiddels geen 2 devices meer ?
Pagina: 1