zou iedereen die even eraf kunnen doen en alleen lekkere meiden der in , want wordt er wel beetje zat van die kop..
Jaja? Lekker helder?
GedronkenOp zondag 11 november 2001 15:15 schreef HeiT het volgende:
zou iedereen die even eraf kunnen doen en alleen lekkere meiden der in , want wordt er wel beetje zat van die kop..
Verwijderd
Dan ga je maar naar een ander forum, de groeten...
Daarnet zat je in een ander topic ook al te flamen.
[edit]
hier dus: [topic=300141/1/50]
lijkt me duidelijk dan...
Daarnet zat je in een ander topic ook al te flamen.
[edit]
hier dus: [topic=300141/1/50]
lijkt me duidelijk dan...
Heb jij te lang boven de lijmpot gehangen gisteren? Je doet de hele dag al vage postings.
Daarnaast is "lelijk" nogal subjectief, niet?
Verder hebben mensen geen kop, maar een hoofd.
Daarnaast is "lelijk" nogal subjectief, niet?
Verder hebben mensen geen kop, maar een hoofd.
Virussen? Scan ze hier!
vermoed dat dit over de marijse rage gaat? kan niks anders verzinnen!?
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Ga naar prefs [boven in je beeld] en vink daar het volgende uit:
Iconen van gebruikers in topics laten zien.
Wedden dat je die meid dan niet meer ziet
Is een rage geloof ik, en zo lelijk is ze volgens mij nietOp zondag 11 november 2001 15:19 schreef HeiT het volgende:
ja , waarom staat zij in godsnaam in al die iconen
Bedoel je deze? BabeOp zondag 11 november 2001 15:15 schreef HeiT het volgende:
was geloof ik geintje van sinterklaas op IRC!? is btje soort van rage geworden, gaat wel weer over... en als je et er niet mee eens bent, stap je maar uitOp zondag 11 november 2001 15:19 schreef HeiT het volgende:
ja , waarom staat zij in godsnaam in al die iconen
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
bedankt maN!:)Op zondag 11 november 2001 15:19 schreef Devil_2000 het volgende:
Ga naar prefs [boven in je beeld] en vink daar het volgende uit:
[..]
Is een rage geloof ik, en zo lelijk is ze volgens mij niet
Nee die niet, dezeOp zondag 11 november 2001 15:26 schreef KixAss456 het volgende:
<
[neem ik aan]Maar het is al opgelost, over en sluiten
Op zondag 11 november 2001 15:29 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Nee die niet, deze [afbeelding] [afbeelding] [neem ik aan]
Maar het is al opgelost, over en sluiten
das mijn ico!!!
zijn er meer dan ikzelf die die hebben
kijk eens naar de sourceOp zondag 11 november 2001 15:49 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
das mijn ico!!!
zijn er meer dan ikzelf die die hebben
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
ja d0hOp zondag 11 november 2001 15:53 schreef SteAlthmAn het volgende:
[..]
kijk eens naar de source
maar zijn er meer die dat ico hebben, omdat ie dat hier post
ik zie ook wel dat die van mijn wepspees afkomen
lekker brandbreedte zuigen is dat dan...Op zondag 11 november 2001 15:57 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
ja d0h
Hij bedoelde het niet onaardig hoorOp zondag 11 november 2001 15:57 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
ja d0h
Ja idd, zal er de volgende x een disclaimer bij zetten tjeeOp zondag 11 november 2001 16:03 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Hij bedoelde het niet onaardig hoor
jaOp zondag 11 november 2001 16:05 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Ja idd, zal er de volgende x een disclaimer bij zetten tjee
Sjeez, does normaal zegOp zondag 11 november 2001 15:15 schreef HeiT het volgende:
Niet echt neeOp zondag 11 november 2001 15:19 schreef Devil_2000 het volgende:
en zo lelijk is ze volgens mij niet
Ik vind het wel leuk hoor, die Marijse-rage!! 
Rages tot nog toe:
-Marijse-rage
-Hamer-rage
-Poll-rage
-etc.
Tis is wat anders
Rages tot nog toe:
-Marijse-rage
-Hamer-rage
-Poll-rage
-etc.
Tis is wat anders
Op zondag 11 november 2001 15:29 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
ik weet niet echt op wat voor meiden jij valt, maaruh ik laat me hond nog niet op die marijse los!Op zondag 11 november 2001 16:07 schreef BrZ het volgende:
[..]
Sjeez, does normaal zeg![]()
[..]
Niet echt nee
zoek de 2 verschillenOp zondag 11 november 2001 15:29 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Smaken verschillen......Op zondag 11 november 2001 16:09 schreef HeiT het volgende:
[..]
ik weet niet echt op wat voor meiden jij valt, maaruh ik laat me hond nog niet op die marijse los!
Whaha! lekker ding op de rechter fotoOp zondag 11 november 2001 16:09 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
Verwijderd
Hey dank je wel he! altijd goed voor me ego...
T is gewoon weer zo'n humor rage t is me eigen schuld. Loop daar nou ff niet zo over te zeiken, wat kan jou dat nou boeien! wil je niet mee doen doe je toch niet mee, maar ga dan ff niet zo lomp zitten doen.
T is gewoon weer zo'n humor rage t is me eigen schuld. Loop daar nou ff niet zo over te zeiken, wat kan jou dat nou boeien! wil je niet mee doen doe je toch niet mee, maar ga dan ff niet zo lomp zitten doen.
Joh, niks aantrekken van één zo'n ignorant gastje, het hoort een beetje bij het bekend zijn, dat ook dat soort volk zonder smaak gaat reageren.Op zondag 11 november 2001 16:13 schreef marijse het volgende:
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Toch altijd wel weer heerlijk klote dat degene die nu als icon gebruikt worden, marijse in dit geval, er weer op aangekeken worden, laat dat kind met rust, degene die met deze iconrage begonnen zijn, hebben de verantwoording, marijse dus niet.
Ik probeer me nog netjes uit te drukken, kan niet tegen dit soort geintjes
Ik probeer me nog netjes uit te drukken, kan niet tegen dit soort geintjes
Je zou idd het risico kunnen lopen dat je hond bij haar wilt blijven.Op zondag 11 november 2001 16:09 schreef HeiT het volgende:
[..]
[Knip]
...., maaruh ik laat me hond nog niet op die marijse los!
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
lol, nee mijn hond gaat al naar de teef aan de overkant dus..Op zondag 11 november 2001 16:20 schreef KroontjesPen het volgende:
[..]
Je zou idd het risico kunnen lopen dat je hond bij haar wilt blijven.
nee, dat is geen flame uitlokke zekerz?Op zondag 11 november 2001 16:21 schreef ikbenveldmuis het volgende:
eigelijk moet de topicstarter een waarschuwing voor flamen krijgen
Mwoch, als hij haar niet aantrekkelijk vind, is dat zijn smaak, dat hij dit nogal lomp verkondigt, zal wel iets met zijn leeftijd of zijn mate van nuchterheid te maken hebben.Op zondag 11 november 2001 16:21 schreef ikbenveldmuis het volgende:
eigelijk moet de topicstarter een waarschuwing voor flamen krijgen
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Hmm jah, khoop dat ie normaal dan 3x nadenkt voor ie zo'n opmerking maakt. Dit is gewoon lomp....
ow.. sorry hoor marijse, was niet om jou persoonlijk bedoeld hoor! en btw, gaat om persoonlijkheid niet om uiterlijk he..Op zondag 11 november 2001 16:13 schreef marijse het volgende:
Op zondag 11 november 2001 16:25 schreef HeiT het volgende:
[..]
ow.. sorry hoor marijse, was niet om jou persoonlijk bedoeld hoor! en btw, gaat om persoonlijkheid niet om uiterlijk he..
Speak about slechte poging om terug te krabbelen !
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Via inet grote bek, had graag gezien dat je me dit irl even zou vertellen.Op zondag 11 november 2001 16:22 schreef HeiT het volgende:
[..]
nee, dat is geen flame uitlokke zekerz?
Cool down, maak je niet drukker dan nodig joh...Op zondag 11 november 2001 16:26 schreef MV het volgende:
Via inet grote bek, had graag gezien dat je me dit irl even zou vertellen.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ik mag me nog wel druk maken om gasten die mijn vriendin lopen te beledigen ofniet?Op zondag 11 november 2001 16:28 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Cool down, maak je niet drukker dan nodig joh...
Wordt het niet eens tijd voor een slotje GaMeOvEr?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ja en dan? niemand doet me wat dus.. ben 1.90m druk 90 kilo met bankdrukke.. dus... denk dat je dat nog niks gezegd had..Op zondag 11 november 2001 16:26 schreef MV het volgende:
[..]
Via inet grote bek, had graag gezien dat je me dit irl even zou vertellen.
Verwijderd
het duurt al te lang jahOp zondag 11 november 2001 16:29 schreef Exirion het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een slotje GaMeOvEr?
Mensen, dit gaat nergens meer over.
Als je nog wat nutigs te melden hebt, doe dat, anders mik ik dit topic dicht.
Aannames zijn fataal.
Op zondag 11 november 2001 16:29 schreef HeiT het volgende:
[..]
ja en dan? niemand doet me wat dus.. ben 1.90m druk 90 kilo met bankdrukke.. dus... denk dat je dat nog niks gezegd had..
/edit
Sorry GameOver, dit soort lomp gedrag... Laat die Marijse nu maar lekker staan, als je je er aan stoort zet je je webicons maar af. It's so easy
De islam kan uw vrijheid schaden
Is dat een uitdaging?Op zondag 11 november 2001 16:29 schreef HeiT het volgende:
[..]
ja en dan? niemand doet me wat dus.. ben 1.90m druk 90 kilo met bankdrukke.. dus... denk dat je dat nog niks gezegd had..
Met zo'n loden zetpil in je hoofd maakt je grootte niet veel uit hoor
[edit]
ok, dit is niet nuttig
Verwijderd
Waar wacht je nog op man, lijkt het erop dat dit op iets zinnigs uitloopt?Op zondag 11 november 2001 16:30 schreef GaMeOvEr het volgende:
Mensen, dit gaat nergens meer over.
*komt ook even langs mode*
Hey, je hebt het wel over mijn zusje ja...beetje respect graag!
Je moet het zo zien, smaken verschillen. Ik zou me niet druk kunnen maken over één persoon die loopt te verkondigen dat hij iemand een lelijke trol vind, terwijl de overgrote meerderheid het daar schijnbaar niet mee eens is, gezien de grote hoeveelheid icons die je ziet.Op zondag 11 november 2001 16:29 schreef MV het volgende:
Ik mag me nog wel druk maken om gasten die mijn vriendin lopen te beledigen ofniet?
Aannames zijn fataal.
1.90 .. so whatOp zondag 11 november 2001 16:29 schreef HeiT het volgende:
[..]
lengte doesn`t matter .. muscles do
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
LOL voor me daniel altijd heOp zondag 11 november 2001 16:32 schreef Daniel Kegel het volgende:
Kijk maar uit, hij is 1.90 m en 90 kgOp zondag 11 november 2001 16:32 schreef Daniel Kegel het volgende:
De islam kan uw vrijheid schaden
Case closed na de wijze woorden van GaMeOvEr
Dan maar dicht.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()