Toon posts:

phpnuke op isp site

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze week heb ik voor mijn verenigin geen .nl aangevraagd bij een provider. Het llek mij makkelijk en handig om een phpnuke site te bouwen. Het wiel hoeft namelijk niet 2x te worden uitgevonden. Nu heb ik phpnuke gedownd. in de readme las ik dat ik via een *.sql bestand de database moet vullen.
maar hoe doe ik dit als ik geen directe toegang heb tot de server maar slechts een ftp account?? |:(

Verwijderd

vraag het even bij je provider of download phpmyadmin staat wel ergens op www.hotscript.com

gewoon uitpakken en uploaden en wachtwoorden instellen en dan gewoon effe tryen in phpmyadmin

• Cyborg-BG-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2025

Cyborg-BG-

Nu met random icon...

Op zondag 11 november 2001 15:32 schreef narfpower het volgende:
vraag het even bij je provider of download phpmyadmin staat wel ergens op www.hotscript.com

gewoon uitpakken en uploaden en wachtwoorden instellen en dan gewoon effe tryen in phpmyadmin
klopt heb ik ook gedaan.. phpmyadmin is sowieso erg handig als je zelg nog eens wat leuke scripts ensow wil schrijven kan je lekker makkelijk bij je databeest...

de nuke.sql kan je gewoon importeren via die web interface... kind kan de was doen ;)

Kunt u mijn Domeinnaam renamen??

Verwijderd

Wat wel handig is omte weten is dat phpnuke nogal lek is.
En de auteur is niet erg van plan de lekken te dichten.
Waarschijnlijk is het veiliger om de fork postnuke te gebruiken.
Deze kun je via een webinterface installeren trouwens.