Toon posts:

overclocken van voodoo 3

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben net nieuw op dit forum en ik heb helemaal geen verstand van overclocken maar ik weet wel veel van pc.
ik heb nu een vraag.
mijn broertje heeft een voodoo 3 kaart 3000 agp en ik wil die van hem overclocken maar hoe kan ik het, het beste aanpakken.
misschien wil ik de rest van het systeem ook overclocken, maar dan moet ik naar een ander deel van het forum gaan :P
systeemseigenschappen:
PII 266MHz
96 Mb RAM
???? moederbord weet ik niet, het is een dell pctje :r
voodoo 3
de rest is denk ik niet van belang
ik hoop dat ik verder kom:)
mzl
Sephiroth

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Voor de Voodoo3 zijn genoeg overklok proggies te vinden. Standaard loopt een 3000 op 166 Mhz. Zet er een koeler op en klok 'm tot 180 of beyond. Heet is de chip nu al en heet zal ie worden met overklokken. Da's heel normaal voor een V3, maak je daar niet teveel zorgen over. Overklokken van de V3 helpt overigens alleen echt goed voor hoge resoluties (1280 1024 etc.). 't geeft je fillrate een aardige boost.

Verwijderd

Topicstarter
thxzz maar wat voor tools zijn de betere en welke niet, want er zijn er inderdaad veel, en wat voor cooler past er op, want ik heb nog ergens oude PI coolers liggen
zou je me misschien kunnen contacten op icq??

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Als je de Search (http://gathering.tweakers.net/forum/find ) gebruikt vind je echt heeeel veel info over voodoo 3 en overclocken. het is dan ook de bedoeling dat je eerst ff zelf zoekt voordat je een topic opent

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op zondag 11 november 2001 17:09 schreef bombadil het volgende:
Als je de Search (http://gathering.tweakers.net/forum/find ) gebruikt vind je echt heeeel veel info over voodoo 3 en overclocken. het is dan ook de bedoeling dat je eerst ff zelf zoekt voordat je een topic opent
Jij bent een van de weinige die het zo rustig aanpakt :)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Kijk ook eens in de V&B FAQ, daar is ook heel veel te vinden
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.