de zelfde chipset.
Ik heb nog steeds aardig wat problemen met mijn K7T266 Pro, door omstandigheden heb ik hm nog niet kunnen omruilen en kan hm ook niet 2 week kwijt zijn.
Hier wat topics over mijn problemen. Ff ter info.
[topic=190477/1/25]
[topic=172574/1/25]
[topic=166473/1/25]
Ze zijn nog niet echt opgelost ik heb nog steeds problemen en ook hele rare, dan doet dit het weer niet dan dat niet, altijd problemen gehad met de USB, en SB Live (ander gekocht) maar veel meer, aan WinME of 98 hoef ik niet eens te beginnen want dat is na een week al helemaal naar de klote.
Ik heb sindsdien geen enkel spel meer gespeelt want het enige OS waar ik fatsoelijk mee kon werken was Win2k maar nu dat XP eris heb ik dat ook geprobeerd maar dat gaat ook niet lekker.
Ik wil dus een nieuwe mobo kopen
DDR + Promise raid (eventueel Dual Thunderbird ofzo)
Graag wou ik wat ervaringen horen over de nieuwe MSI met die A versie van de chipset.
Of andere borden die goed zijn voor mijn config:
T-Bird 1333 AYHJA
2x256Mb Corsair DDR PC2400
Raid0 IBM Deskstar GXP60 40 gig
Pioneer 106s
Plextor 16/10/40A
Terratec DMX Xfire
Pinnacle PCTV Pro
Asus V8200
Realtech NIC'je
En dus die brakke K7T266 Pro
Ik heb nog steeds aardig wat problemen met mijn K7T266 Pro, door omstandigheden heb ik hm nog niet kunnen omruilen en kan hm ook niet 2 week kwijt zijn.
Hier wat topics over mijn problemen. Ff ter info.
[topic=190477/1/25]
[topic=172574/1/25]
[topic=166473/1/25]
Ze zijn nog niet echt opgelost ik heb nog steeds problemen en ook hele rare, dan doet dit het weer niet dan dat niet, altijd problemen gehad met de USB, en SB Live (ander gekocht) maar veel meer, aan WinME of 98 hoef ik niet eens te beginnen want dat is na een week al helemaal naar de klote.
Ik heb sindsdien geen enkel spel meer gespeelt want het enige OS waar ik fatsoelijk mee kon werken was Win2k maar nu dat XP eris heb ik dat ook geprobeerd maar dat gaat ook niet lekker.
Ik wil dus een nieuwe mobo kopen
DDR + Promise raid (eventueel Dual Thunderbird ofzo)
Graag wou ik wat ervaringen horen over de nieuwe MSI met die A versie van de chipset.
Of andere borden die goed zijn voor mijn config:
T-Bird 1333 AYHJA
2x256Mb Corsair DDR PC2400
Raid0 IBM Deskstar GXP60 40 gig
Pioneer 106s
Plextor 16/10/40A
Terratec DMX Xfire
Pinnacle PCTV Pro
Asus V8200
Realtech NIC'je
En dus die brakke K7T266 Pro