*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Tis nu gewoon een PC
nou hij lijkt anders wel gemodde ide kabels te hebbenOp zondag 11 november 2001 14:36 schreef OProg het volgende:
Als hij nou gemod was
Tis nu gewoon een PC
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
Volgens mij is die videokaart een beetje gemod... Of hoort dat zoOp zondag 11 november 2001 14:36 schreef OProg het volgende:
Als hij nou gemod was
Tis nu gewoon een PC
Bovendien hebbik me pc's superstil gemaalkt... als er een digi cam komt hier dan zet ik ze wel online.. is echt vet..
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
vindt ze juist wel grappig is weer eens wat anders dan de saaie zwarte dingen.Op zondag 11 november 2001 14:38 schreef SoDM2k het volgende:
wel leipe blauwe heatsinks op die kaart
Aleen dat eide achtige kabeltje op de opderste pic ziet er een beetje vaag uit naar mijn gevoel,
Verwijderd
Je hebt 3 HD en Raid op je MOBO, is er dan geen mogelijkheid voor jou om een RAID config te gaan maken ofzo. Of varieerd de grote van die HD zo erg.
Ik heb 2x 40 GB IBM op mijn MSI Turbo-R.
Verder is er weinig speciaals te vinden op jou foto's, deze site is meer bedoeld voor Overclocking & Case Modding. Dus moet je maar snel ff aan het werk met dat Modden.
Ik ben bezig met een casemod, op de eerste pc zit al een radiator (bovenop de kast), die heeft 2 120mm sunon case fans. Verder moet de rest van de waterkoeling nog worden geinstaleerd (had een ongelukje met water/condens schade, dus er moeten wat onderdelen opnieuw worden besteld). Verder staat er nog een Johnny Walker logo op een dremel te wachten
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Die hd's zijn : WD 30,7 GB, Maxtor 40 GB, en een Maxtor 80 GB... dus geen raid voorlopigOp zondag 11 november 2001 14:43 schreef freezy17 het volgende:
Je snapt toch wel dat de doorsnee MODEM gebruiker niet blij is met het laden van pics van meer dan 250 kb/ps
Je hebt 3 HD en Raid op je MOBO, is er dan geen mogelijkheid voor jou om een RAID config te gaan maken ofzo. Of varieerd de grote van die HD zo erg.
Ik heb 2x 40 GB IBM op mijn MSI Turbo-R.
Verder is er weinig speciaals te vinden op jou foto's, deze site is meer bedoeld voor Overclocking & Case Modding. Dus moet je maar snel ff aan het werk met dat Modden.
Verder zijn die ram koelers nog van men waterkoeling, er zat een 80W peltier op m'n gpu. Maar m'n moeder had het raam open gezet toen ik weg was, dus dat werd een blok ijs. Toen ik weer ging gamen begon de hele zooi te ontdooien
dus als ik een nieuwe peltier heb hangt mn water koeling d'r weer in
Verwijderd
Leip = coolOp zondag 11 november 2001 14:42 schreef brainball het volgende:
[..]
vindt ze juist wel grappig....
leipe heatsinks zijn dus.. coole/vette sinks
InWin imo beter dan AOpenOp zondag 11 november 2001 14:38 schreef nigelator het volgende:
Die kast met die AOpen sticker heb ik ook, alleen die van mij is echt heel geil nightrider zwart geworden net
Bovendien hebbik me pc's superstil gemaalkt... als er een digi cam komt hier dan zet ik ze wel online.. is echt vet..
Het is een InWin Q2000 (die met dual psu) en een InWn Q500Op zondag 11 november 2001 14:56 schreef Randy het volgende:
[..]
InWin imo beter dan AOpen
Valt tegen he! Bovendien heeft hij er maar 2 op zijn kamer staan volgens mij.Op zondag 11 november 2001 14:49 schreef thefirstikke het volgende:
ik vind de foto's ook niet echt boeiend ofzo?
je pc's zijn niet eens gemod
Zit ik dan met 5 pc's op mijn kamer, 1 halve in de schuur en een laptop (uitgeleend). Eigenlijk zou ik eens een foto moeten maken.
Jah, rare sticker..Op zondag 11 november 2001 14:56 schreef Randy het volgende:
[..]
InWin imo beter dan AOpen
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Verwijderd

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
hehe, die komen van http://www.overclockershideout.comOp zondag 11 november 2001 15:05 schreef tva_goku het volgende:
waar heb je die blokjes op je videokaart vandaan, loop namelijk al een tijdje te zoeken maar niemand heeft goeie, hier in de buurt dan
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Jaaa die MOMO is echt Über!, ik heb gewoon dagen achter elkaar MotorCity Online Beta gespeeld met dat dingOp zondag 11 november 2001 15:26 schreef ReseTTim het volgende:
hey, man geil momo stuurtje hebbie. ben je er tevreden over?? ik heb zelf het knal rode stuurtje en ben daarmee bijna de gracht in gereden toen ik hem kocht en dus d8 ik fiets er wel mee. NOT![]()
* I.R. Overclocked kon hem met korting op z'n werk kopen, en was dan ook meteen de 2e in Nederland met zo'n stuurtje