Toon posts:

Nieuwe cdrom speler gezocht (regelbare)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

'k zoek een nieuwe cd-rom speler omdat deze kapot is ... Maakt niet veel uit wat voor snelheid het liefst wel een beetje een stille (zover dat nog kan tegenwoordig) en hij moet net zoals mijn vorige (asus 50x) regelbaar zijn met de play knopje.

Iemand suggesties ofzo?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 11:53
De Aopen 50x is zeer lawaaierig tijdens datatransfers... maar voor de rest een prima spelertje

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Topicstarter
en is die aopen ook regelbaar?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zondag 11 november 2001 14:35 schreef Mr_Atheist het volgende:
De Aopen 50x is zeer lawaaierig tijdens datatransfers... maar voor de rest een prima spelertje
AOpen is cdkiller.. overweeg lite on, of een ander merk.. AOpen is lang zo goed niet meer :(

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Nee

Verwijderd

LG :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 14:37 schreef dev het volgende:
Nee
Nee wat?

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 20:58
Op zondag 11 november 2001 14:37 schreef nigelator het volgende:

[..]

AOpen is cdkiller.. overweeg lite on, of een ander merk.. AOpen is lang zo goed niet meer :(
Is aopen ooit wel goed geweest dan :?

PS:
Ik bestel die dingen altijd voor op het werk, niet omdat ze goed zijn maar gewoonweg omdat ze goedkoop zijn. (er moet een cdrom speler in voor het geval dat windoos eens opnieuw erop moet)

MAAR, die dingen zijn echt waardeloos, als je ook maar 1 krasje op je cd hebt heeft dat ding al moeite !! :(
Verder maken die dingen een tering herrie, en echt snel zijn ze ook niet... :(

Eigenlijk gewoon een afrader dus... maar ja..

Verwijderd

Topicstarter
Maaree die LG ....die is wel lekker goedkoop ook

is die ook regelbaar dan??

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Gebruik Nero drivespeed en zet de snelheid terug naar 8X CLV, kan perfect hier met mijn Plextor 40X en met een heleboel anderen moet dat ook lukken.

Voordeel van 8X CLV met lange spindown time is dat je tijdens een spel niet telkens "Wheeeeee, hmmmmm, Wheeeee, hmmmm...." hoeft aan te horen. Met die instelling is ie snel genoeg, constant aan't lezen en hoor je hem niet :)

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 14:37 schreef nigelator het volgende:

[..]

Geen AOpen nemen, ze maken een t*ring herrie.

De mijne is precies 2 weken na de garantietermijn overleden.
Of dat nu toeval is weet ik niet.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:21
Asus heeft als enige de optie om de snelheid te regelen via het play knopje...

Maar van elke cd-rom speler kun je de sneheid wel regelen met het progje Nero DriveSpeed...

Ifzelf heb de Asus 50x, en die bevalt prima: snel & leest alle cd's, en dat je de snelheid kunt instellen met het play-knopje is ook wel handig. :)

Dus mijn advies: Asus 50x of Asus 52x. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 14:37 schreef dev het volgende:
Nee
Er stond al wat tussen :)

Niet regelbaar.
Pagina: 1