Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Je moet toch ook in het form instellen hoe groot het bestand mag zijn?
Dat regeltje moet je dus ook aanpassen...
code:
1
| <INPUT TYPE="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="200000"> |
Dat regeltje moet je dus ook aanpassen...
LEZEN = moeilijk he?
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
rustig maar , je hoeft niet gelijk te flamenOp zondag 11 november 2001 14:49 schreef KolNedra het volgende:
Nee Lord-M, hij wil een bestandje GROTER dan 2mb posten
LEZEN = moeilijk he?
Wat ik ook probeer, ik krijg gewoon een 404 als ik op de knop druk.
Dit probleem had ik vroeger ook wel eens als ik heel veel info met get probeerde te verzenden..
Dit probleem had ik vroeger ook wel eens als ik heel veel info met get probeerde te verzenden..
PHPINFO:
upload_max_filesize
102400 102400
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
je moet ook bij apache EN php je maxsize instellen.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Hmmz, ik gebruik Sambar webserver. Is kijken of ik dat ook kan dan.
Thanx, heb de waarde veranderd op de webserver, en het werkt!
Hmmzz. zit hier met 10mbit, en hij zit nu al 30sec te posten, maar dat lijkt me nogal lang voor een mp3 van 3mb 
Hij doet het, alleen duurd het superlang.. maar oke, op inet zal het wel werken I asume.
Hij doet het, alleen duurd het superlang.. maar oke, op inet zal het wel werken I asume.
Denken kennelijk ook... Dat regeltje moet je dus aanpassen en de 200000 veranderen in de gewenste grote (bv op je toetsenbord de 1 indrukken en dan zes keer de nul voor 10 MB)Op zondag 11 november 2001 14:49 schreef KolNedra het volgende:
Nee Lord-M, hij wil een bestandje GROTER dan 2mb posten
LEZEN = moeilijk he?
en het kan iig lang duren ja, ook al zit de server gewoon lokaal in het netwerk, maar dat ligt meer aan de webserver...
Pagina: 1