Toon posts:

Vraagjus:

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar vraagjes:

1) waar kan ik een zo goedkoop mogelijke (wel een goede) computer kopen, en wat voor een kan ik het beste kopen dan?

2) is er ook een pagina ofzo waar een volledige inleiding staat over hardware, wat alles betekent in bv. processor-namen (KT266 enzo), en waar je kunt zien hoe alles zit aangesloten, kortom: waar alles staat dat je nodig hebt als je de basisbeginselen van hardware wilt leren.

Alvast bedankt!

Greetz,
FB

Verwijderd

1) is GEEN antwoord op te geven totdat je 1 basisvraag beantwoord heb: wat wil je ermee?

2. Ja daar zijn er verschillende voor. Bijvoorbeeld www.tomshardware.com om te starten. Hier staan een verzameling met links naar hardware: http://hardware.pagina.nl/

Verwijderd

WWW.norrod.nl

Niet de goedkoopste, wel kwaliteit. Voor ongeveer 1200 gld. zet je hier een celeron 900 met een behoorlijke videokaart in elkaar, je kan hem zelf bouwen of laten bouwen, kost niets meer maar duurt langer.

Verwijderd

En voor vraag 1 kunnen we je ook wel doorverwijzen naar de T.net Pricewatch lijkt me :)

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 13:40 schreef Spor het volgende:
En voor vraag 1 kunnen we je ook wel doorverwijzen naar de T.net Pricewatch lijkt me :)
Hij is duidelijk niet op de hoogte, en kan dus zelf geen keus maken uit de enorme verzameling spulletjes waar je hem naar toe verwijst. Hij moet wel even aangeven wat ie nou eigenlijk wil.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 13:36 schreef ItSnows het volgende:
1) is GEEN antwoord op te geven totdat je 1 basisvraag beantwoord heb: wat wil je ermee?
Bedankt voor de links, maar wat ik met de computer wil is in de eerste plaats internet & games. Games hoeft niet echt van die zware 3D-spellen dus een Geforce3 ofzo hoeft niet perse, maar je moet wel een beetje goed spellen kunnen draaien.

Grtz,
F

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:22

Memendo

V4-power/Team BSD

OK jij hebt je vandaag geregd en je weet dus blijkbaar niet:
1 Dat we een FAQ hebben waar dit soort dingen instaan
2 Dat er in die FAQ ook staat dat je een duidelijke titel moet kiezen
3 Dat het niet de bedoeling is dat iedereen hier gaat vragen welke systeem je het beste kunt samenstellen, be creative en ook dat staat in de FAQ

Verder veel plezier op GoT

Edit/ ik moet maar is een typcursus gaan volgen

Verwijderd

http://www.tweakers.net vind je heel erg veel en in de FAQ's van dit forum ook. In die FAQ staat trouwens ook dat we graag duideljke topictitels zien.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.