Ik heb een GlobalWin WBK38 cooler die zeer goed koelt maar een ongelofelijke partij herrie maakt. Ik wil 'm op 7V of 5V gaan zetten, weet iemand hoe je dat moet doen ?
tussen de gele en de rooie kabel = 7 volt
tusen de zwarte en de rooie kabel = 5 volt
houdt wel ff rekening met + en -, en kijk ff op die fan goed start op 5 volt evt, 7 volt zal wel geen probleem zijn
tusen de zwarte en de rooie kabel = 5 volt
houdt wel ff rekening met + en -, en kijk ff op die fan goed start op 5 volt evt, 7 volt zal wel geen probleem zijn
Verwijderd
AMDMaster,
hier heb ik een aparte pagina gewijd op mijn site
denk wel handig tip :
http://mp3.barracuda-central.org
Of site in sig.
Denk dat het je een stuk verder helpt!
Succes!
Warezhelp
hier heb ik een aparte pagina gewijd op mijn site
denk wel handig tip :
http://mp3.barracuda-central.org
Of site in sig.
Denk dat het je een stuk verder helpt!
Succes!
Warezhelp
als ik dit zo lees snap ik niet echt wat jullie bedoelen. zou iemand mij uit kunnen leggen hoe je een volcano 7 op een lager spanning kan laten lopen
bvd
bvd
Verwijderd
is van alles over te vinden in de FAQ en met de search
gewoon de molex connectors van je voeding gebruiken, geil is 12v roze is 5v en die 2 bruine zijn aarde
gewoon de molex connectors van je voeding gebruiken, geil is 12v roze is 5v en die 2 bruine zijn aarde
Et pardon?Op donderdag 14 maart 2002 17:10 schreef Hiro Shima het volgende:
molex conectorss ???Op donderdag 14 maart 2002 17:10 schreef Hiro Shima het volgende:
Verwijderd
Molex, die witte rechthoekige stekker die uit je voeding komt met 4 draden erin, en twee afgeschuinde hoeken.
gele draad = +12V
zwarte draad = 0V
rode draad = +5V
gele draad = +12V
zwarte draad = 0V
rode draad = +5V
Verwijderd
molex is dat ding die je in je hd of cdrom stopt
Je kunt het beste de twee buitenste draadjes met elkaar omdraaien (12-5=7), kroonsteentje ertussen, en done
www.fanbus.com meer
en er zijn idd al 1000 topics over geweest, gebruik de search
Je kunt het beste de twee buitenste draadjes met elkaar omdraaien (12-5=7), kroonsteentje ertussen, en done
www.fanbus.com meer
kijk is aan ik ga ff rommelen er mee dank je wel mensen!
Dat komt omdat ie geen rpm signaal meer ontvangt waarschijnlijk, niet dat dat verder boeit ofzo.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
O oke dan toy ik dat proggie er ook weer vanaf
Verwijderd
Dat ding met vier draden wel te verstaan. Ik zie de persoon in kwestie al het rode draadje van z'n IDE kabel slopenOp donderdag 14 maart 2002 17:50 schreef florisson het volgende:
molex is dat ding die je in je hd of cdrom stopt
www.fanbus.com meer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()