IK ben op zoek naar een IDE cd-rom die on the fly probleemloos de 24/10/40 plextor bijhoudt, zonder dat buffer leegloopt en/of burnproof moet ingrijpen.
Ik denk dat de kenwood 72x dit wel voor elkaar krijgt 
Kijk eens bij de specificaties van de kenwood
Kijk eens bij de specificaties van de kenwood
Verwijderd
Mijn Lite-on DVD 16/48 houdt met gemak mijn 16 speed lite-on brander bij. Of ie ook tot de 24 gaat weet ik niet.
[topic=236714]
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
is er dan geen formule voor ?
snelheid cd-rom = brand snelheid x 3 ???
snelheid cd-rom = brand snelheid x 3 ???
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Tis dat je vraagt om een IDE CD-ROM, anders had ik Plextor PX40-TSi gezegd. Natuurlijk kan je ook een 16/10/40 Plexwriter erbij pakken, die leest bijna net zo goed als mijn UltraPlex 40.
Ding begint rond de 20X te lezen, dan is je fikker nog bezig met de lead in. Tegen de tijd dat die fikker klaar is met lead-in schrijven, zit die CD-ROM al boven de 24X (als je geen belabberde CD's gebruikt als bron cd dan)
Ding begint rond de 20X te lezen, dan is je fikker nog bezig met de lead in. Tegen de tijd dat die fikker klaar is met lead-in schrijven, zit die CD-ROM al boven de 24X (als je geen belabberde CD's gebruikt als bron cd dan)
Jip, geen enkel probleem, zowel audio als ook data.Op zondag 11 november 2001 13:29 schreef Rednasius het volgende:
Mijn Lite-on DVD 16/48 houdt met gemak mijn 16 speed lite-on brander bij. Of ie ook tot de 24 gaat weet ik niet.
(met nero getest)
Pagina: 1