Toon posts:

Myth III ....Wie heeft hem al uitgespeeld....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic,...
en wil er discusseren over het verhaallijn...
Ik heb nogal veel vragen...waarvan ik denk dat ze in deel 4 pas beantwoord gaan worden

kan nu al niet wachten

*spel was btw erg buggy en slecht...,maar het verhaal maakt dat echt ruimschoots goed

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Buggy en slecht?
Ben geen bugs tegen gekomen, de gameplay is een stuk beter dan de vorige 2, muziek is goed en dat je nu ook levende dieren hebt is ook wel cool

Moet wel zeggen dat het stuk makkelijker is dan de vorige, heb het nu bijna uitgespeeld (laatste wereld)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 13:29 schreef Timpie2000 het volgende:
Buggy en slecht?
Ben geen bugs tegen gekomen, de gameplay is een stuk beter dan de vorige 2, muziek is goed en dat je nu ook levende dieren hebt is ook wel cool

Moet wel zeggen dat het stuk makkelijker is dan de vorige, heb het nu bijna uitgespeeld (laatste wereld)
Xp Bug
Multiplayer bug....ze weten niet of er iemand dropped tijdens het laden
Multiplayer end bug...

Gameplay is volgens vele slechter geworden(ik vind het ook)
Units reageren/lopen trager..selectievakje maken is moeilijker.. scrollspeed wat langzamer

levende dieren had je in MythII ook al

Verwijderd

Iemand al op heroic (of hoe heet hoogste moeilijkheidsgraag uitgespeeld).
Heb hem ook gekocht en hij bevalt mij wel. Zit nu beetje te klooien in level 5 (level met die reuzen Trows). Heb nog niet echt tijd gehad om me verder in te verdiepen. Ik vind hem niet veel makkelijker dan myth1 of myth2. Helemaal als je die delen nog nooit hebt gespeeld. Jullie zijn waarschijnlijk ook al bekend met Myth en dat scheelt ook wel.

Die bugs worden trouwens zeer binnenkort gefixt.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:38
Ik heb hem ook gekocht alleen ik speel hem soms want kheb geen zin om over te switchen elke x van Windows XP naar '98 alleen om dat spel te spelen :7 Ik speel hem wel lekker uit als die patch er is dat ie in mijn XP werkt samen met mijn GeForce2MX :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Whoops.. verkeerde spel :)
Dacht dat het over Mysth 3 ging :+

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 15:23 schreef Timocos het volgende:
Ik heb hem ook gekocht alleen ik speel hem soms want kheb geen zin om over te switchen elke x van Windows XP naar '98 alleen om dat spel te spelen :7 Ik speel hem wel lekker uit als die patch er is dat ie in mijn XP werkt samen met mijn GeForce2MX :P
idd :)
Pagina: 1