Toon posts:

Draadloze TV-out?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een tv-out en daar sluit hij dan een kastje op aan, en een ander kastje op zijn tv en dan kan hij films enzo op zijn tv kijken, weet iemand waar ik dit systeempje kan regelen? En hoeveel moet zoiets gaan kosten?

Verwijderd

Zoiets : [topic=72443/1/25] ?

Verwijderd

Topicstarter
En waar kan ik zoiets halen?

Verwijderd

Trust heeft ook zoiets in zijn assortiment zitten om draadloos video/dvd te kijken, is momenteel in de aanbieding bij de Makro voor Fl. 291,55 incl.btw

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Da's best prijzig, is de kwaliteit van zo'n ding een beetje mooi? en op welke afstanden?
Want dit zou wel heel handig zijn om hier DivX te kijken in de woonkamer.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
kijk zon iemand begrijpt mij :)

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 12:59 schreef kreischer2000 het volgende:
Een vriend van mij heeft een tv-out en daar sluit hij dan een kastje op aan, en een ander kastje op zijn tv en dan kan hij films enzo op zijn tv kijken, weet iemand waar ik dit systeempje kan regelen? En hoeveel moet zoiets gaan kosten?
Zou zeggen bel je vriend ff

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:19

Klippy

Still Game

Die Trust zou ik niet kopen.
Heb zelf de Marmitek van bij de Conrad voor f299,-

Is super dingetje hoor. Officieel 100m bereik buiten en 30-35meter binnen, door muren heen natuurlijk.
Voor mij is dat zat. Maar ik denk dat iets verder ook wel akn. Gebruik 't zelf vooral om boven TV te kijken ,heb nl. tijdelijk geen kabelaansluiting boven en nu kan ik boven dus ook video kijken en Mr.Zap e.d.
Handige is ook dat je dus van boven met de afstandsbediening je apparatuur beneden kan bedienen. Werk perfect gewoon.

En over beeldkwaliteit: Als ik beneden een film kijk op Mr.Zap ofzo, digitaal dus of ik kijk boven er is totaal geen verschil in kwaliteit te zien hoor. Alleen soms als je er kort langs loopt ofzo is er ff een beetje sneeuw maar dat is alles hoor.
Kwaliteit is zeker beter als dat je een kabel van 35 meter moet gaan leggen.
Zijn trouwens 2 uitvoeringen, 1 waarop je meteen de COAX kan aansluien, met ingebouwde tuner dus. Maar die is iets duurder.

Heb ff de PDF online gezet.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op zondag 11 november 2001 17:12 schreef LiquidSilver het volgende:
Handige is ook dat je dus van boven met de afstandsbediening je apparatuur beneden kan bedienen. Werk perfect gewoon.
:D !!!

dan kan ik dus ook hier een videoband afspelen, en dan beneden kijken :)

in de woonkamer hebben we wel goed beeld en geluid, alleen een oude brakke mono video :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 16:50 schreef Befkoning het volgende:

[..]

Zou zeggen bel je vriend ff
Kan wel maar hij woont in Groningen en ik bij Rotterdam, dus daar heb ik nie veel aan, maar dat kon jij ook nie weten natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
hee liquidsilver ik zie dat dingetje nergens staan bij conrad! Weet jij misschien waar die staat?

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zondag 11 november 2001 17:56 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Kan wel maar hij woont in Groningen en ik bij Rotterdam, dus daar heb ik nie veel aan, maar dat kon jij ook nie weten natuurlijk.
Om te bellen hoef je niet persé op zichtafstand van elkaar te wonen hoor... ;)

Anders kan je nog e-mailen en SMS'en (mits die vriend een mobi heeft)... :?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• DARKLORD
  • Laatst online: 04-07 10:24
moet jeje magnetron es aanzetten voor de gein... hehe

• Juicy
  • Laatst online: 08:16
Op zondag 11 november 2001 17:56 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Het voordeel van een telefoon is dus dat je wat verder van elkaar af kunt wonen en toch tegen elkaar kunt praten ... Mooie uitvinding van de heer Bell. >:)

-

Verwijderd

Topicstarter
Dan kan ik wel bellen, maar moet ik dat ding dan in Groningen gaan halen |:(

• Juicy
  • Laatst online: 08:16
Als je het merk had geweten door even te bellen dan had je daarna een search kunnen doen ... Zijn toch diverse winkels waar je die dingen kunt halen. Zowel in Groningen als in Rotterdam ...

-

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zondag 11 november 2001 18:50 schreef kreischer2000 het volgende:
Dan kan ik wel bellen, maar moet ik dat ding dan in Groningen gaan halen |:(
Als dat ding in Groningen te krijgen is, dan mag je denk ik toch ook wel aannemen dat dat ding in Rotjeknor te vinden is...

Bel vriend --> vraag wat het merk/type is en wat het kost --> Ga de stad in en vind 1 of andere grote PC-keten --> vertel ze wat je vriend je zei --> Ze pakken het voor je of ze vertellen je waar je dat wel kan halen --> je rekent af of je gaat naar de betreffende andere winkel die dat ding wel verkoopt, en koop hem daar...

Zó ingewikkeld is dat toch ook niet :?

PC-Specs

Verwijderd

Topicstarter
okee, zit wat in, ben een beetje gedist :(

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:47

Duinkonijn

Huh?

Op zondag 11 november 2001 18:05 schreef DARKLORD het volgende:
moet jeje magnetron es aanzetten voor de gein... hehe
waat slaat dit op? :? :? :?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zondag 11 november 2001 18:59 schreef kreischer2000 het volgende:
okee, zit wat in, ben een beetje gedist :(
Alles komt goed, rustig maar... ;)

Adem in...Adem uit...Adem in... :+

Soms zijn dingen simpeler dan ze lijken...je kijkt gauw verder dan de neus lang is, terwijl je vlak bij moest zijn... ;)

PC-Specs

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, er is toch nog iemand die met me meeleefd.

Verwijderd

Ehjow, bestaan die dingen ook voor als je GEEN TV out hebt, dus van VGA naar Coax of Scart oid ?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:19

Klippy

Still Game

Op zondag 11 november 2001 17:58 schreef kreischer2000 het volgende:
hee liquidsilver ik zie dat dingetje nergens staan bij conrad! Weet jij misschien waar die staat?
Bestnr. 888664-89

Als je alleen het nummer invoert bij de search incl. streepje kom je meteen op de goeie pagina.

Veel plezier ermee ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op zondag 11 november 2001 23:08 schreef ZHD het volgende:
Ehjow, bestaan die dingen ook voor als je GEEN TV out hebt, dus van VGA naar Coax of Scart oid ?
nee, een kabeltje van VGA naar Scart oid gaat niet werken ;)
Anders hadden we dat allemaal wel gedaan natuurlijk :P

Zo'n draadloos apparaatje kan een composiet signaal (Scart, tulp) doorgeven van de ene plek naar de andere.
Dus daarom kan je er ook TV en video op aansluiten.

Je kan wel een Trust Televiewer (oid?) kopen die kan je op je videokaart aansluiten en dan heb je een TV out
Zijn wel eens topics over geweest op GOT, kweenie of de search alweer werkt...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt man, gelukkig is het bijna kerst :)

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 15:14
Op maandag 12 november 2001 01:21 schreef dreeke het volgende:

[..]

nee, een kabeltje van VGA naar Scart oid gaat niet werken ;)
Anders hadden we dat allemaal wel gedaan natuurlijk :P
ow nee, check http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2tv/vga_to_tv_techniques.html

Ow, en ik heb dit marmitek gigavideo 50 vandaag bij het office centre gekocht voor 175,- excl btw dus iets van 210,- inclusief. Heeft ook ir ondersteuning. Ik heb m geruild voor een brakke trust :( wireless dvd & video viewer. Deze was erg slecht. Weet niet hoe die nieuwe is van Trust.

Maar als je iemand kent met een officecenterpasje zou ik zeker gaan kijken. Ze zijn bezig het product uit het assortiment te halen ofzo. Maar de marmitek is toch wel de standaard voor draadloze video
Pagina: 1