Toon posts:

Aopen 300 watt stijgt op

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
sinds kort heb ik een Aopen Hq-45 met daarin een Athlon 1200 en 300 watt aopen voeding.
Nu het probleem, de voeding maakt zo'n tering herrie dat hij wel lijkt op te stijgen :( ook is ie nogal warm.

Heeft iemand een tip hoe ik de herrie kan verminderen? en hoort een voeding zo warm te zijn?

en als een andere voeding de enige uitweg is, Welk merk en type?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Als is het zo hoor is de fan van je voeding niet helemaal gezond meer. Ik zou daar eens naar kijken en eventueel een nieuwe in doen :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 23:59

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 11 november 2001 13:45 schreef OProg het volgende:
Als is het zo hoor is de fan van je voeding niet helemaal gezond meer. Ik zou daar eens naar kijken en eventueel een nieuwe in doen :)
Dat hebben al die voedingen van Aopen, heb dat ook. Het is dan ook niet gek dat mensen massaal de voeding of fan hebben vervangen. Voor de rest wel een mooie kast.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:01
ik heb een papst 8412 NGML ventilator gekocht, die ga ik er in zetten... moet ik eigenlijk maar eens gaan doen, want wat een herrie

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zondag 11 november 2001 13:48 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]

Dat hebben al die voedingen van Aopen, heb dat ook. Het is dan ook niet gek dat mensen massaal de voeding of fan hebben vervangen. Voor de rest wel een mooie kast.
Klopt. Heb hier in 2 AOpen kasten de fan van de voeding vervangen :) Die ene bromde (als vanaf het begin) en die andere ging na een paar maanden een enorm bromgeluid veroorzaken, met name als hij koud was :{