Ik wil mijn mp3 lijst uitprinten. Hoe kan ik dat doen in windows (met welk proggie). Dos werkt niet, omdat mijn printer dat niet ondersteund.
- Vae Victis
- Registratie: April 2001
- Laatst online: 18-08 16:52
Dark Lord of the Sith
Matched: dir, dos
zucht gaat hij weer...
dir /b /s *.mp3 > dirlist.txt (in dos)
/b alleen bestandsnamen
/s alle subdirs erbij
dan heb je alle mp3 in de bestandje dirlist.txt staan en die print je dan uit. Grrrrrr.
/b alleen bestandsnamen
/s alle subdirs erbij
dan heb je alle mp3 in de bestandje dirlist.txt staan en die print je dan uit. Grrrrrr.
Verwijderd
Geen matches
Wel eens van Google gehoord??? Handige pagina waarmee je kan zoeken, misschien leuk om ook eens te proberen
Anyway hier heb je zo'n proggie...
Anyway hier heb je zo'n proggie...
Of in 1 keer...Op zondag 11 november 2001 12:39 schreef Vae_Victis het volgende:
dir /b /s *.mp3 >prn
als we toch weer bezig gaan, deze is mooierOp zondag 11 november 2001 13:09 schreef MadMurdock het volgende:
[..]
Of in 1 keer...
dir /b /s *.mp3 >prn
dir /b /s *.mp3 > lpt1
Waar je je al niet mee bezig kan houden in zo'n toppic hè..
We kunnen 'm ook nog op naam selecteren
dir /b /s /o:n *.mp3 >lpt1
We kunnen 'm ook nog op naam selecteren
dir /b /s /o:n *.mp3 >lpt1
Op zondag 11 november 2001 13:18 schreef Vae_Victis het volgende:
[..]
als we toch weer bezig gaan, deze is mooier
dir /b /s *.mp3 > lpt1
http://www.bpsoftware.com/products/pd.htm
vind ik zelf een handig proggie daarvoor. Gebruik dat altijd om mn mp3 cds-inhoud te printen
vind ik zelf een handig proggie daarvoor. Gebruik dat altijd om mn mp3 cds-inhoud te printen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1