Info over een case

Pagina: 1
Acties:

• Pampers
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

Pampers

met plasgootje

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag deze case kopen.
Afbeeldingslocatie: http://www.ricardo.nl/images/00001/x/0/0/9/0/8/11175935_Q1009340159.jpg

Kon geen betere pic vinden.
Kan er sowieso geen info over vinden.

En dat is dan ook meteen mijn vraag.
Wie heeft er wat info over deze case:
Hoeveel interne brackets zijn er?
Hoeveel casefans kunnen er (normaal) ingebouwd worden?
Makkelijk te gebruiken?
Airflow?
En meer van dat soort info.

Thnx :)

P.S. Search heeft geen zin, want ik weet geen typenr of what so ever, dus... vandaar dat ik hier deze vraag post.

System specs PIII 500

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:35
Dat zijn cheap ass kasten :)

Ik kon een big tower ervan zomaar krijgen, die heb ik nu, maar is erg gammel en dunnetjes :)

http://members.home.nl/s.stevens/div/Pc1.jpg

Verder heb ik er weinig info over, ik zou liever voor een andere kast gaan.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

2 case fans kan je erin bouwen en 2 Harde schijven als ik me niet vergis.
Had hem ook weggedaan omdat met mijn MSI mobo mijn cdrom spelers er niet in passen dus hou daar rekening mee...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:35
Op zondag 11 november 2001 12:39 schreef Mightymouse het volgende:
2 case fans kan je erin bouwen en 2 Harde schijven als ik me niet vergis.
Had hem ook weggedaan omdat met mijn MSI mobo mijn cdrom spelers er niet in passen dus hou daar rekening mee...
Dat kan idd gebeuren als je een langere cdrom speler hebt o.i.d. Die kan dan tegen het mobo aankomen, en dat zou ik ff niet proberen :)

Verwijderd

dat is een arowana case, ik heb er ook nog zo één liggen, alleen een ander model. Echt geen aanrader, gammel als wat
Niet goed voor je HD's denk ik. Ik gebruik ze als servertje met al mijn oude HD's erin :)

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 23:43
Inderdaad, gammele kasten. 1 80MM fan past erin, 4 CD-rom, en 2 HD. en 1 keer FDD. Die kasten maken heel wat herrie.

Dit is de maker of importeur:

http://www.ropla.com/html/ned/htmlver/site/frame/index.html

• DDan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 15:37

DDan

Team Leader of Team Gäöl

euh das toevallig precies diezelfde kast als ik heb LOL, geen geweldig ding, maar je haalt je vingers er teminste nie aan open ofzoow. en je heb wel redelik de ruimte (kben dan wel een beetje gewend om met van die compaq kasten te werken)

ding heeft 4x5'25" 3x3'5"

Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home

Verwijderd

oei sorry, blijkbaar niet van arowana, maar het design is bijna hetzelfde als die van mij, ook zo onstabiel, licht.
Gewoonweg van prutsmateriaal gemaakt
kijk dit is de mijne: http://www.arowana.nl/cases_img/n2cases.jpg

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Heb ik ook (niet voor mijn eigen pc natuurlijk). Lichte kast, ruimte voor een frontfan en een fan voor onder de voeding.

Is niet de allermooiste kast maar ik gebruik ze om moederboarden erin te hangen om ze te testen.

Verwijderd

Als je hem echt graag wil hebben ( ook nog na deze berichten :) ) ... dan mag je de mijne kopen doe maar een bod hij heeft inmiddels wel een unreal logo in de zijkant een ccfl lamp en een baybus met drie schakelaar en blauwe led's. Ik doe hem weg omdat ik een big tower wil gaan kopen verder heb ik helemaal geen problemen met deze kast.

Dis de mijne pic is niet zo duidelijk maar je kan wel zien dat het dezelfde case is.

Afbeeldingslocatie: http://kira.2y.net:8080/public/paul/UT-case.jpg

Verwijderd

volgend mij is het dezelfde als deze gemodde case:

Afbeeldingslocatie: http://www.homepages.hetnet.nl/~puttom/casemod/voorkant.jpg

Dit is het topic.

Misschien dat je daar iets meer info vind...

Of misschien kan je de persoon inkwestie ff mailen ofzow....
Die weet ook meteen in hoeverre die te modden is of niet...

good luck
S.

Verwijderd

Leuke kast voor een celeron-systeem dat niet te warm wordt!!

Had zelf hier een AMD-systeem daarin, en dat werd me toch warm!!! Er zijn namelijk nauwelijks actieve koelmogelijkheden. Verder een gammele kast die bij mij notabene krom trok. Ik heb dus voor de verandering echt geld uitgegeven en voor 320 piek een bigtower gekocht.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Wat is 'een gammele kast' precies? Ik heb altijd van die cheapdingen gehad die volgens mij niet gammel zijn. Had toch liever een grotere HD dan een mooie kast, staat toch altijd open an alle kanten :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Pampers
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

Pampers

met plasgootje

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

Ik denk dat ik er toch maar vanaf zie.
Er zijn wel erg veel negatieve reacties op deze kast.

Toch maar even verder kijken naar een andere leuke kast.
CU :)

System specs PIII 500

Verwijderd

Hey .. pamper ;) .. k weet niet waar je woont maar als je in de buurt van r'dam woont kan je maybe ff komen kijken kan je zelf zien of het een gammele kast is ... ik vind het namelijk reuzze meevallen *D

Verwijderd

hij is tekoop bij norrot als ik me niet vergis en bij een computer zaak in groenlo voor 149,-
het zijn leuke kasten keb er zelf ook 1

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vanderkamp02/BanDoge/killer.jpg

Verwijderd

Wel een geinige kast maar de backplate of bodemplaat waar je je je mobo op schroeft is heel klein. Er kan een mobo in met maximaal 6 gaten (2 rijen dus) ipv een met 9 (3 rijen schroefjes). Verder is de kast zeer kort en passen er bijna geen fatsoenlijke drives in. Hij is wel lekker licht en goed afgewerkt (geen scherpe randjes en wel bruikbare ruimtes voor je casefans). Als je wat minder geld wilt uitgeven neem deze dan maar. Was mijn vorige case maar moest hem wegdoen want mijn nieuwe mbob was te groot en paste er gewoon niet in. Die derde rij schroefjes was er gewoon niet. :r

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 11 november 2001 22:32 schreef Rippie het volgende:
Wel een geinige kast maar de backplate of bodemplaat waar je je je mobo op schroeft is heel klein. Er kan een mobo in met maximaal 6 gaten (2 rijen dus) ipv een met 9 (3 rijen schroefjes). Verder is de kast zeer kort en passen er bijna geen fatsoenlijke drives in. Hij is wel lekker licht en goed afgewerkt (geen scherpe randjes en wel bruikbare ruimtes voor je casefans). Als je wat minder geld wilt uitgeven neem deze dan maar. Was mijn vorige case maar moest hem wegdoen want mijn nieuwe mbob was te groot en paste er gewoon niet in. Die derde rij schroefjes was er gewoon niet. :r
ik heb de bigtower ervan alleen een andere voorkant. ennuh licht is niet echt iets wat je mag noemen :( :(

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

die kast heb ik ook gehad
:r kast

niet nemen
Pagina: 1