wat vraagje over mijn toekomstige casemod...

Pagina: 1
Acties:

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:17
Ok, na een tijdje dit sub-forum te hebben gevolgd, wou ik mn kast maar ook eens een kleine opknapbeurt geven. En had dus het volgende in mn hoofd:

-Kast een leuk kleurtje geven
-2 casefans van 80mm erin zetten
-Plexiglas raampie erin zetten
-Neon lamp in mn kast hangen.

Ik heb dus al een klein ontwerpje gemaakt, en wil kijken of ik op de hcc wat van deze spullen goedkoop kan krijgen.

Maar nu zit ik dus een beetje met dat verven:
Ik kan opzich wel ergens aan de spuitbussen komen, maar de winter breekt natuurlijk nu aan en dan vraag ik me dus af of ik gewoon, met een temperatuur die rond het vriespunt ligt, mn kast buiten kan gaan spuiten...
Of moet ik daarmee w88 tot de lente ofzo?

btw, ik zou eventueel ik de garage kunnen gaan staan, maar daar is het ook niet veel warmer :(

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Om te spuiten moet het niet te koud zijn dus ff garage warm stoken zou wel makkelijk zijn anders ff wachten tot het een beetje warmer is.

suc6

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• ko9
hmmm, shit man ik heb echt helemaal geen zin om nu een half jaar gaan w88 totdat ik eindelijk met mn kast aan de gang kan gaan :(:(:(

Garage is vrij groot, dus dat gaat ook een beetje moeilijk worden :'(

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 22:46

gerhald

:P

he dan vraag je even bij een auto spuiterij op auto herstel bedrijf of je even daar mag spuiten in die schuur van hun of een andere hal van imand die vies mag worden

suc6
gerhald

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:40

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zondag 11 november 2001 12:43 schreef ko9 het volgende:
hmmm, shit man ik heb echt helemaal geen zin om nu een half jaar gaan w88 totdat ik eindelijk met mn kast aan de gang kan gaan :(:(:(

Garage is vrij groot, dus dat gaat ook een beetje moeilijk worden :'(
Als het te koud is droogt ie niet :(
Heb je geen rommelzolder/kamer waar je met veel kranten wel kan spuiten? Of misschien toch de garage een beetje warm stoken met een electrisch kacheltje.. als ie eenmaal een beetje droog is gaat het wel. Je bent er sowieso een paar dagen mee bezig:

- Primer, onontbeerlijk! dag 1
- Eerste laag, dun en zo goed als dekkend, dag 2
- Tweede laag, riant, maar niet te dik dat het druipt, dag3
- Evt afwerklaag, of lakje als je dat wilt, dag 4
- dag 5 :) klaar!

Duurt vrij lang, elke laag moet 24u drogen voor je kan overspuiten.. je kan ook in 1 keer spuiten, maar dan is de hechting slechter en je dekking ook .. :(

Succes!! :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• ko9
oke, thnx allemaal.

Ik zal idd eens naar een autospuiterij ofzo gaan om te vragen...

Verwijderd

Je kan hem misschien ook door de kerels laten spuiten bij d auto spuiterij voor een paar tientjes is toch veel makkelijker :+

• ko9
Jah, dat zou natuurlijk helemaal perfect zijn. Weet ik iig zeker dat het mooi wordt :)

Misschien zijn ze wel zo gek...
Pagina: 1