Ik heb dus sonera, met ongelimiteerde 'fair use' policy op het gebruik van hun kabel. Nu ben ik de laatste tijd een beetje aan het downloaden en dat stapeld zich aardig op. Een m8 van mij ook en de Gb's vliegen ons om de oren.
Hoeveel downloaden jullie zeg maar per week of per maand van Sonera? En is er wel eens iemand geweest die Sonera op zijn dak kreeg vanwege te veel gebruik? Kan ik er problemen mee krijgen als ik veel download? Ik heb een kabel zonder vast ip en het mac-adres houden ze ook niet bij, kunnen ze wel zien dat ik zo veel download, of een vriend van mij?
Afgelopen week heb ik er zo'n 8Gb doorheen geramt, wat met 64k down best knap is
M8 van me heeft al bijna 20gb traffic deze maand gemaakt zeg maar (dus over 30 dagen, niet sinds de eerste). Graag replie, thx!
Hoeveel downloaden jullie zeg maar per week of per maand van Sonera? En is er wel eens iemand geweest die Sonera op zijn dak kreeg vanwege te veel gebruik? Kan ik er problemen mee krijgen als ik veel download? Ik heb een kabel zonder vast ip en het mac-adres houden ze ook niet bij, kunnen ze wel zien dat ik zo veel download, of een vriend van mij?
Afgelopen week heb ik er zo'n 8Gb doorheen geramt, wat met 64k down best knap is
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.