Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
\Op zondag 11 november 2001 13:12 schreef Sandman het volgende:
Ook hier iemand, betaald, nog niet ontvangen.
Sukk*ls daar trap je toch niet in!
P.S Hij is zich net voor de inkoop aktie gaan reggen.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
En ik ook, wordt het weer tijd voor de GoT knokploeg?Op zondag 11 november 2001 13:17 schreef MGSNK het volgende:
maar ik heb z'n ECHTE adres
Verwijderd
Hoe weet je dat ie echt is?Op zondag 11 november 2001 13:18 schreef Lomu het volgende:
[..]
En ik ook, wordt het weer tijd voor de GoT knokploeg?
Als het bij mij in de buurt is ga ik wel mee.
Verwijderd
Als je het toch weet, waarom zet je het adres hier niet meteen neer dan voor de mannenOp zondag 11 november 2001 13:18 schreef Lomu het volgende:
[..]
incl. telefoon, en IP
Verwijderd
Als je het toch weet, waarom zet je het adres hier niet meteen neer dan voor de mannenOp zondag 11 november 2001 13:17 schreef MGSNK het volgende:
maar ik heb z'n ECHTE adres
incl. telefoon, en IP
Verwijderd
Verwijderd
Als ie dinsdag nog niet heb gereageerd doe ik dat.Op zondag 11 november 2001 13:32 schreef Robin201 het volgende:
[..]
Geef zijn adres eens
Verwijderd
off topicOp zondag 11 november 2001 13:30 schreef MGSNK het volgende:
nee, das niet leuk voor de privacy, ik gun hem nog een paaar dagen, als ie dan nog niet reageert, dan onderneem ik aktie
HIJ HEEFT JE OPGELICHT SUKKEL!
O O O, WAAR HEB JE GEZETEN DE LAATSTE 30 JAAR?
off topic
Maar goed privacy?
waarom, je hoeft die niet verplicht te bewaren ofzo, het geven van adres is nie verbodeb hoor.
VOORBEELD: Ik kom bij Supermarkt Albertgein, daar wordt ik na 20 minuten wachten aan de kassa eindelijk eens geholpen.
Dan vertel ik dat toch ook tegen de buurvrouw, of iedereen die het wil horen ! toch
Ik ben niet tevreden met internetwinkel ABC.
Dan pleur ik het toch ook in het forem meteen duidelijke topic...zoiets als Trust sucks ofzo.
Alleen een Dwaas houd het voor zich.
Als er bij je wordt ingebroken doe je ook geen aangiften bij de politie zeker, vinger afdrukken schenden zijn privacy
.
Verwijderd
Roys meld aan.Op zondag 11 november 2001 13:18 schreef Lomu het volgende:
[..]
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
oh en over privacy over de albertgeyn praten tegen de buurvrouw is wat minder persoonlijk. je hebt het over de supermarkt in het algemeen. Ook is het prive adres van iemand op internet plaatsen wel wat asociaal. Het is een publiek medium en je weet niet wat voor mensen er allemaal meekijken.
dan pak ik me metalen honkbalknuppel (is dat eigenlijk illegaal?) en dan gaan we langs
Verwijderd
alleen in combinatie met bal en handschoen erbij dan is het wel legaalOp zondag 11 november 2001 16:30 schreef answer_man het volgende:
dan pak ik me metalen honkbalknuppel (is dat eigenlijk illegaal?) en dan gaan we langs
enuhhh zorg ff dat de spullen er gebruikt uitzien waarvoor ze eigenlijk bedoeld zijn
Verwijderd
nee aan jou hebben we veel.....Op zondag 11 november 2001 20:08 schreef Mr.Blonde het volgende:
/me meld zich aan bij de knokploeg
alhoewel....de frontlinies moeten wel bezet worden..
Verwijderd
'k Wil zelf ook graag fans hebben, maar om meteen te dreigen met een knokploeg vind ik overdreven
Sukkels, ik was alleen even een weekendje weg. Ik heb bericht gekregen van het postkantoor dat ik de bestelling op kan halen. Ik zal morgen alle pakketjes versturen. Bedankt voor de mensen die toch nog vertrouwen in mij hebben/hadden.
Dan zou mijn week weer goed zijn
als ie dan nog niet reageerd of meteen de hoorn eropgooit ga je pas langs om uitleg te vragen....
beetje overdreven hoor....
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
jouw reactie slaat nergens op, juist om mensen als jij te weren ben ik niet bereid dat adres zomaar weg te geven.Op zondag 11 november 2001 13:44 schreef Robin201 het volgende:
off topic
HIJ HEEFT JE OPGELICHT SUKKEL!
O O O, WAAR HEB JE GEZETEN DE LAATSTE 30 JAAR?
off topic
Maar goed privacy?
waarom, je hoeft die niet verplicht te bewaren ofzo, het geven van adres is nie verbodeb hoor.
VOORBEELD: Ik kom bij Supermarkt Albertgein, daar wordt ik na 20 minuten wachten aan de kassa eindelijk eens geholpen.
Dan vertel ik dat toch ook tegen de buurvrouw, of iedereen die het wil horen ! toch
Ik ben niet tevreden met internetwinkel ABC.
Dan pleur ik het toch ook in het forem meteen duidelijke topic...zoiets als Trust sucks ofzo.
![]()
![]()
![]()
Alleen een Dwaas houd het voor zich.
Als er bij je wordt ingebroken doe je ook geen aangiften bij de politie zeker, vinger afdrukken schenden zijn privacy
.
sorry hoor maar ik vin wel dat er een stoomwals het huis binnen mag
Verwijderd
Jij bent gewoon dom, wil je nog een amd-tej ? xp ofzo?Op zondag 11 november 2001 22:34 schreef MGSNK het volgende:
[..]
jouw reactie slaat nergens op, juist om mensen als jij te weren ben ik niet bereid dat adres zomaar weg te geven.
100,- geen geld, maar stort eerst maar ff het geld hè
Giro 3487170
Heeft die jongen uberhaupt een fan naar iemand gestuurd
mischien zijn jullie opgelicht mischien ook niet, maar dat is de punt jullie weten dat niet zekker.
Straks is die jongen well bereid om die fans te stuuren, en dan? ops! daar sta je dan met je big smile en grote mond.
Of mischien ook niet maar dan kan je als nog aktie nemen, als goed is hebben jullie de geld per bank overgemaakt, dus iedereen heeft bewijs dat ie betaald heb, dan kan je een juridisch actie nemen met ze alle voor oplichterij...
Dat is in iedere geval beter dan eigen rechten spelen
iemand riep mij
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik vind dit een zaak voor: SuperRobert! (of Willibrord, Pieter Storms of Peter R. Bevries)
Nou jongens, wil er nog iemand RVS-spray
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
dat kan alleen bij een automatische incasso volgens mij.Op maandag 12 november 2001 08:36 schreef Sjord het volgende:
Je kan je bank toch ook opdracht geven het terug te laten storten?
Jullie moeten die gast gewoon ff bellen. Als je z`n adres hebt, zijn er genoeg appz om daarmee een tel nummer te achterhalen dus.
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
meld me ook aan bij die knokploeg
niet zo ongeduldig, ik heb ook betaald maar ik heb het cash betaal, verstuurd naar zijn adres.
enkele dagen later een mailtje dat het er was dus adres is echt (imho).
sommigen van jullie hebben zoon LCD bij shift besteld, dat duurde ook 8 weken, enige verschil is dat shift ons wat meer op de hoogte hield van de status.
het enige wat je lampje (raymond) nu kan verwijten is dat ie wat slecht communiceert.
Sinlath | Opinions may contain latency
Laat ff 1 grote tweaker aan de deur gaan,en hem ff aan z'n nek pakken dat er 7 kleuren shit uit z'n achterste slingerd. <is dat met een d ?
Teminste zo ben ik dan
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Dit topic is gesloten.
![]()